• PRO

Світлана

Менеджер з навчання персоналу

Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-тренер, HR

з 06.2017 по 02.2022 (4 роки 8 місяців)
Aroma Kava, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Запровадження розвитку персоналу у Східному регіоні:
• Діагностика потреби в навчанні
• Довгострокове планування та бюджетування навчання персоналу (на рік)
• Створення навчальних програм (тренінги, курси, відеоконтент)
• Проведення аудиторного, польового, oline навчання
• Посттренінговий супровід, коучинг
• Розробка методології: презентацій, скриптів, тестів, опитувань.
• Регулярна оцінка персоналу (ассесмент центр, атестація, тестування)
• Формування та кураторство проєкту "Кадровий резерв", розробка ІПР
• Кураторство процесу оцінки якості роботи персоналу мережі, взаємодія з підрядним агентством, розробка методології оцінки, звітність
• Проведення зустрічей one-on-one, stay та exit інтерв'ю

Доягнення:
Розробила та запровадила систему мотивації в форматі геймінг. За результатами проведення, видатки скоротились на 70% від прогнозованих, а рівень продажу збільшився на 25% у Східному регіоні.

Розробила і провела курс "Управлінські компетенції", тренінг "Time management";
цикл тренингів: Техніка продажів b2c, психологія в b2c, продажі в ресторані;
Тренінги "Робота зі скаргами та запереченнями", "Стрессменеджмент";
курс "Клієнтоорієнтований сервіс";
Стандарти обслуговування, стандарти роботи в сфері громадьського харчування

Регіональний тренер

з 06.2016 по 06.2017 (1 рік)
ГК Ін Тайм, Північно-східний регіон (Харківська, Полтавська, Сумська, Чернігівська, Черкаська, Луганська області) (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
• Розробка, організація й проведення тренінгів для персоналу.
• Розробка методичного матеріалу для навчання працівників.
• Оцінка персоналу за результатами навчання (чек-листи, тестування, проміжний зріз знань).
• Проведення польового коучингу з працівниками.
• Кураторство програми адаптації нових працівників.
• Ведення програми "Наставництво" в регіоні
• Виявлення кандидатів до внутрішнього кадрового резерву для подальшого навчання.
• Підтримка високого рівня сервису в регіоні
• Запровадження СДН ( платформа "Електронний Університет")

Мною організовано системне навчання працівників мережі в дорученому регіоні, а також впроваджено системи адаптації, наставництва та кадрового резерву.
Під час моєї роботи рівень сервісу складав не нижче 88% за результатами щомісячної оцінки NSP.
Обсяг продажів супутніх послуг виріс на 20%.

Розробила та провела тренінги: Стандарти обслуговування Клиєнтів, Адвокати бренду, навчання франчайзі, Основи роботи для лінійного персоналу, Техніки продажів B2C, Наставництво

Менеджер з навчання

з 02.2016 по 06.2016 (4 місяці)
ООО "Будмен", Харків (Роздрібна торгівля)

- Актуалізувала welcome посібник
- Провела тренінг підвищення ефективності керівників

Регіональний менеджер з персоналу

з 01.2013 по 02.2016 (3 роки 1 місяць)
Холдинг ЄММ, ДП "Територія сну", Східний регіон(Харків, Полтава, Суми, Краматорськ, (Роздрібна торгівля)

Освіта

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність облік і аудит, ступінь магістр, Харьков
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг. Центр Бізнес освіти ARTS, "Ефективний керівник"

2015 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Виявлення потреб та керування емоціями учасників тренінгу. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 2 дні

Тренінг для тренерів. Управління групповою динамікою у тренінгу. Гештальт підхід. Тренер Філімончук Ю.М.

2016 р., 1 день

Курс. Харківський Інститут Гештальту та Психодрами "Гештальт 1 ступень"

2016 - 2017 рр., 1 рік

Поглиблений тренінг для тренерів. Тренер Фомічова М.Е.

2019 р., 2 дні

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Google Docs
  • Zoom
  • Google Workspace
  • Vegas
  • Google Slides
  • Проведення тренінгів
  • Аналіз роботи персоналу
  • Розробка плану навчання
  • Проведення презентацій
  • Робота в команді
  • Систематизація процесів
  • Графічна фасилітація
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Здатність до навчання
  • Управлінські навички
  • Canva
  • Відповідальність
  • Чесність
  • Уважність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

За запитом можу надати рекомендації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: