Резюме від 26 липня 2022

Андрій

CRM-менеджер, автоматизатор бізнес-процесів, інтегратор, розробник чат-ботів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Автоматизатор бізнес-процессів, web аналітик, розробник чат-ботів

з 02.2020 по 07.2022 (2 роки 5 місяців)
Політична партія, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

У зв'язку із підписанням NDA, я не можу розголошувати назву партії.

Мої досягнення за час роботи в партії:

- внедрив та керував роботою crm-системи для організації роботи 23х філіалів партії, сегментування й роботи з базою прихильників та активістів партії
- внедрив та керував роботою crm-системи під обробку заявок мерча партії та її виготовлення
- запропонував та внедрив систему управління проектами та задачами Worksection, завдяки чому, контроль та якість роботи співробітників, підрядників підвищилась на 20%
- розробив та впровадив проект по організації онлайн-запису на прийом к депутату
- розробив систему дашбордів які відображали в динаміці показники із різних систем: соціальних мереж, crm-системи, google-таблиць, системи онлайн-запису к депутату, google analytics та інших
- найняв, обучив, внедрив та керував роботою call-центр для обробки, та нарощування бази прихильників партії
- розробив систему сегментування прихильників партії по кількості і якості взаємодії з нами, для цього синхронізував між собою усі сервіси взаємодії з прихильниками партії, це дало змогу відобразити більш точну картину по кількості і якості прихильників і активістів партії в регіонах, та розрахувати приблизну кількість голосів на ближайших виборів
- розробив 20 чат-ботів під різні цілі та завдання, один з них бот-підтримки в онлайн чати на всі проекти і сайти партії, який дозволив знизити нагрузку на відділ підтримки втричи,бо бот сам вирішувати проблеми з мінімальним втручанням оператора

В мої основні обов'язки входило:

- адміністрування та модернізація 53 сервісів партії таких як: google work, 1c, worksection, Б24, wlaunch, google analytics, сервіси email та sms розсилок, бази данних та інші
- розробка проектів задля покращення роботи партії в сфері комунікації з прихильниками і активистами
- керування роботою call-центра
- проведення sms, email, голосових розсилок, та опитувань
- розробка чат-ботів
- забезпечення безпеки баз даних
- та інші

Керівник digital-відділу

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
Клініка лазерної медицини та косметології “Anabelle”, Запоріжжя (медицина та краса)

За час роботи в клініці підвищив рівень доходу на 15% в рік, провів модернізацію роботи клініки від прийому дзвінків до нарахування заробітної плати співробітникам:

- внедрив платформу автоматизації yclients, завдяки якої клініка перейшла з паперового журналу запису на електронний, автоматизувати облік і списання витратних матеріалів, нарахування заробітної плати, вести аналіз роботи клініці
- впровадив хмарну телефонію, а також crm систему для роботи із заявками з сайту та соціальних мереж
- найняв та організував роботу спеціалістів digital-ввіділу: трафік менеджера, smm спеціаліста та программиста
- провожу щомісячні тренінги відділу менеджмента клініці задля підвищення рівня якості обробки заявок клієнтів та роботи з ними, а також 2ва рази в рік тренінги для всіх співробітників клініці
- відстеживаю якість обробки звернень в клініку

Автоматор бізнес-процесів, фахівець з впровадження CRM-систем, інтегратор

з 04.2018 по 06.2019 (1 рік 2 місяці)
SMMSTUDIO, Запоріжжя (Маркетингове агентство)

Успішно автомизував бізнес-процеси в таких компаніях:
KONA (kona.com.ua), Pogodin Academy (gestalt.pogodin.academy), Фінрадник (finsovetnik.com.ua), суперлюди (superludi.com), Пластичний хірург Євген Донець (plastics.drdonets.com.ua), ProjectX (projectx.fit), German House (germanhouse.com.ua), SMMSTUDIO (smmstudio.com.ua)

За час роботи в SMMSTUDIO:

- комплексно автоматизував роботу 8ми компаній, завдяки чому підвишів рівень доходу до 14%
- організував роботу, провів навчання та тренінги з продажу 13ти відділам з продажу
- внедрив 3 системи наскрізної аналітики, що дало змогу відстежувати усі канали залучення клієнтів та оптимізувати бюджети на рекламу, завдяки чому зменшив витрати на рекламу в 16%
- автоматизував роботу 3х онлайн-платформ навчання

В мої обов'язки входило:

- розробка воронки продажів на підставі бізнес-процесів клієнта
- розробка автоматичних воронок продаж, які дозволяють вести клієнта по етапам, із мінімальним втручанням менеджерів з продажу
- навчання та тренінги відділу продажів на теми: робота із crm-системою, телефонією та іншими програмами, етикет в розмові із клієнтами, основні принципи при роботі з клієнтами
- впровадження під ключ crm-систем, телефонії, сервісів онлайн комунікації з клієнтами, сервісів sms / email-розсилок, web- і бізнес-аналітики

Освіта

Запорізький національний університет

Управління фінансово-економічною безпекою, Запоріжжя
Вища, з 2009 по 2018 (9 років)

Знання і навички

Бітрікс24 Mailchimp Google amoCRM Ringostat GetResponse Сервіси Google MailerLite Roistat YCLIENTS Jivo Zadarma

Додаткова інформація

Особисті проекти

Elegance Wear
Онлайн магазину жіночих купальників

В проекті Elegance Wear організував розробку сайта на 3х мовах під ключ.
Також впровадив: crm-систему для обробки заказів, від замовлення до отримання на руки клієнтами та збору зворотнього зв'язку, систему email та sms розсилок.

Luxor
Супермаркет вікон та дверей

Компанії Luxor впровадив crm-систему для організації обробки заказів від замовлення до встановлення, керування виїзду майстрів під замір, хмарну телефонію, систему email та sms розсилок, розробив чат-бота для збору замірів від майстрів.

Studexplus
Онлайн магазину приладів пирсингу вух та сережок

В проекті Studexplus організував розробку сайта під ключ, вровадив crm-систему для обробки заказів, від замовлення до отримання на руки клієнтами та збору зворотнього зв'язку, систему email та sms розсилок. Розробив голосового чат-боту для обробки бази клієнтів на виявлення потреби в продукції, найняв та обучив 3х менеджерів з продажу.


Особисті якості

Аналітичне мислення, комунікабельність, вміння знайти спільну мову з колегами, партнерами, потенційними клієнтами.

Стресостійкість, вміння самостійно приймати рішення в критичних ситуаціях, здатність швидко навчатися, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: