• PRO

Анастасія

Менеджер з продажу, 25 000 грн

Розглядає посади: Менеджер з продажу, Фахівець з якості, Менеджер по роботі з клієнтами, Сайт менеджер, Операційний менеджер, Менеджер з розвитку, Адміністратор, Трейд-маркетинг менеджер
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 23 роки
Місто: Київ
Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Фахівець з якості, Менеджер по роботі з клієнтами, Сайт менеджер, Операційний менеджер, Менеджер з розвитку, Адміністратор, Трейд-маркетинг менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 10.2025 по нині (2 місяці)
Ukrarmor, Київ (Легка промисловість)

• Робота з вхідною-вихідною кореспонденцією
• Робота з службами доставки, Укрпоштою, Новою поштою
• Забезпечення щоденних потреб в роботі офісу: організація харчування працівників, замовлення води, кави, чаю, канцтоварів і т.д.
• Координація кур'єра-водія, в рамках процесів відправлення та отримання товарів
• Виконання інших адміністративних завдань за дорученням керівництва.
• Організація корпоративів; привітання колег.
•Бронювання готелів/квитків.
•Організація прибирання та безперебійної роботи офісу

Менеджер з продажу

з 12.2024 по 06.2025 (7 місяців)
Партнер плюс, професійно-технічний навчальний заклад, Київ (Освіта, наука)

• Консультація клієнтів та прийом замовлень (Instagram, сайт, месенджери, у центрі)
• Формування та контроль замовлень, виставлення рахунків, перевірка оплат
• Облік та інвентаризація продукції, ведення документації (накладні, рахунки, звітність)
• Презентація продукції, організація видачі для навчального процесу
• Робота з партнерами та студентами (формування груп, супровід курсів)
• Організація переміщень продукції
• Адміністративна підтримка директора
• Замовлення розхідників під навчальний процесс
• Консультація по продукції компанії

Досягнення:
Самостійна робота на центрі компанії, введення нового продукту та підвищення зацікавленості брендом, збір відгуків, організація акцій, організація безперебійної роботи центру, робота з документами, встановлення довгострокових відносин між клієнтом та компанією.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2024 по 09.2024 (менш ніж місяць)
Хостпро Лаб, ТОВ, Київ (IT)

Проходила стажування у цій компанії.
У мої обов'язки як менеджера по роботі з клієнтами входило планування та проведення індивідуальних консультацій з клієнтами, вирішення їх проблем та відповіді на запитання.
Я активно співпрацював з відділами IT спеціалістів та маркетингу для покращення якості обслуговування клієнтів.
До основних обов?язків входила:
•Консультація по продукту компанії та залучення клієнтів до більш вигідних тарифів
•Телефонні перемовини з приводу проблем, які виникли у клієнтів
•Контроль оплат
•Вирішення проблем з боку допомоги у функціонуванні наданої послуги та передачі інформації у інші відділи, з приводу функціонування

Менеджер інтернет-магазину

з 03.2024 по 11.2024 (9 місяців)
Meteoraa, Київ (Роздрібна торгівля)

•Консультація покупців та супровід продажів
• Управління асортиментом і товарними запасами, участь в інвентаризації
• Підтримка акцій та розпродажів, контроль цін
• Ведення контенту сайту та оптимізація процесів замовлення
• Комунікація з логістичними партнерами та організація роботи служби підтримки
• Обробка замовлень на різних платформах для продажу
• Зустріч клієнтів у шоу-румі та консультація з приводу продукції компанії
• Збір відгуків та підтримка іміджу компанії

Навички роботи з різними платформами: Prom, Rozetka, Епіцентр, Шафа, ОLX
KeyCRM
Робота на складі продукції, допомога у зборі замовлень та контролі накладних.

Хостес/Адміністратор

з 01.2023 по 11.2023 (11 місяців)
Лазерхауз, Київ (Краса, фітнес, спорт)

• Зустріч та привітання гостей, створення комфортної атмосфери
• Консультації клієнтів щодо послуг, організація та підтвердження візитів
• Продзвін клієнтів, нагадування про записи, ведення бази та звітності
• Координація роботи персоналу, контроль за дотриманням стандартів сервісу
• Вирішення конфліктних ситуацій, підвищення рівня задоволеності гостей
• Підтримання чистоти та порядку у зоні рецепції
• Контроль наявності кави/чаю/води
• Інвентаризація продукції компанії та організація переміщень між центрами
• Надання високого рівня сервісу для постійних для нових клієнтів
• Заохочення клієнтів приємними акціями та запис на консультацію з приводу нихДосягнення: забезпечила стабільно високий рівень сервісу, що сприяло зростанню лояльності клієнтів.
Навички з CRM, інвентаризацією, контроль запасів та високий рівень комунікації з клієнтами.

Модель

з 08.2018 по 04.2020 (1 рік 9 місяців)
KModels, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

• Представлення одягу або косметики
• Співпраця з фотографами
• Підтримка відмінної фізичної форми та зовнішнього вигляду
• Участь у кастингах та прослуховуваннях
• Дотримання умов договору з агенціями

Освіта

НУБіП

Гостиннично-ресторанное дело, Киев
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)

Ключові навички:
•Організація роботи готельно-ресторанного підприємства
•Сервіс та стандарти гостинності (HoReCa, customer service, етикет)
•Управління персоналом, командна робота
•Маркетинг та просування готельно-ресторанних послуг
•Бронювання, робота з CRM-системами та клієнтськими базами
•Планування меню, основи кулінарії та барної справи
•Економіка та фінанси підприємств HoReCa (бюджетування, контроль витрат)
•Організація заходів (банкети, конференції, кейтеринг)
•Робота з постачальниками, контроль якості
•Вирішення конфліктних ситуацій та ефективні комунікації
•Знання іноземних мов у професійній сфері
•Комунікабельність і клієнтоорієнтованість
•Стресостійкість, організованість та увага до деталей
•Лідерські якості, гнучкість і здатність швидко навчатися

Додаткова освіта та сертифікати

KModels

2018, 6 месяцев

Знання і навички

  • Incomme&calendar
  • peopleforce
  • Odoo
  • B6
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Інвентаризація
  • Доброзичливість
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Управління салоном краси
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Неконфліктність
  • Саморозвиток
  • Ведення CRM
  • Продаж продовольчих товарів
  • Уважність
  • Прямий продаж
  • Адаптивність
  • Управління командою

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мої головні досягнення – налагодження довгострокових відносин із клієнтами та впровадження нових ідей для залучення партнерів і розвитку компанії.

Серед особистих інтересів: читання, фотографія та редагування фото. Захоплююся 3D-моделюванням інтер’єрів та їхнім оформленням, можу переносити креслення у 3D-формат.

Мала досвід участі у стартап-проєктах – від ідеї та дизайну до фінансового планування річного бюджету.

Важливим для мене є постійний особистий розвиток, здобуття нових знань і генерування корисних ідей.

Прошу звʼязуватись зі мною через телеграм за ніком/вайбер/пошту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: