- PRO
Анастасія
Менеджер з продажу, 25 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8780936/
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 10.2025 по нині
(2 місяці)
Ukrarmor, Київ (Легка промисловість)
• Робота з вхідною-вихідною кореспонденцією
• Робота з службами доставки, Укрпоштою, Новою поштою
• Забезпечення щоденних потреб в роботі офісу: організація харчування працівників, замовлення води, кави, чаю, канцтоварів і т.д.
• Координація кур'єра-водія, в рамках процесів відправлення та отримання товарів
• Виконання інших адміністративних завдань за дорученням керівництва.
• Організація корпоративів; привітання колег.
•Бронювання готелів/квитків.
•Організація прибирання та безперебійної роботи офісу
Менеджер з продажу
з 12.2024 по 06.2025
(7 місяців)
Партнер плюс, професійно-технічний навчальний заклад, Київ (Освіта, наука)
• Консультація клієнтів та прийом замовлень (Instagram, сайт, месенджери, у центрі)
• Формування та контроль замовлень, виставлення рахунків, перевірка оплат
• Облік та інвентаризація продукції, ведення документації (накладні, рахунки, звітність)
• Презентація продукції, організація видачі для навчального процесу
• Робота з партнерами та студентами (формування груп, супровід курсів)
• Організація переміщень продукції
• Адміністративна підтримка директора
• Замовлення розхідників під навчальний процесс
• Консультація по продукції компанії
Досягнення:
Самостійна робота на центрі компанії, введення нового продукту та підвищення зацікавленості брендом, збір відгуків, організація акцій, організація безперебійної роботи центру, робота з документами, встановлення довгострокових відносин між клієнтом та компанією.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2024 по 09.2024
(менш ніж місяць)
Хостпро Лаб, ТОВ, Київ (IT)
Проходила стажування у цій компанії.
У мої обов'язки як менеджера по роботі з клієнтами входило планування та проведення індивідуальних консультацій з клієнтами, вирішення їх проблем та відповіді на запитання.
Я активно співпрацював з відділами IT спеціалістів та маркетингу для покращення якості обслуговування клієнтів.
До основних обов?язків входила:
•Консультація по продукту компанії та залучення клієнтів до більш вигідних тарифів
•Телефонні перемовини з приводу проблем, які виникли у клієнтів
•Контроль оплат
•Вирішення проблем з боку допомоги у функціонуванні наданої послуги та передачі інформації у інші відділи, з приводу функціонування
Менеджер інтернет-магазину
з 03.2024 по 11.2024
(9 місяців)
Meteoraa, Київ (Роздрібна торгівля)
•Консультація покупців та супровід продажів
• Управління асортиментом і товарними запасами, участь в інвентаризації
• Підтримка акцій та розпродажів, контроль цін
• Ведення контенту сайту та оптимізація процесів замовлення
• Комунікація з логістичними партнерами та організація роботи служби підтримки
• Обробка замовлень на різних платформах для продажу
• Зустріч клієнтів у шоу-румі та консультація з приводу продукції компанії
• Збір відгуків та підтримка іміджу компанії
Навички роботи з різними платформами: Prom, Rozetka, Епіцентр, Шафа, ОLX
KeyCRM
Робота на складі продукції, допомога у зборі замовлень та контролі накладних.
Хостес/Адміністратор
з 01.2023 по 11.2023
(11 місяців)
Лазерхауз, Київ (Краса, фітнес, спорт)
• Зустріч та привітання гостей, створення комфортної атмосфери
• Консультації клієнтів щодо послуг, організація та підтвердження візитів
• Продзвін клієнтів, нагадування про записи, ведення бази та звітності
• Координація роботи персоналу, контроль за дотриманням стандартів сервісу
• Вирішення конфліктних ситуацій, підвищення рівня задоволеності гостей
• Підтримання чистоти та порядку у зоні рецепції
• Контроль наявності кави/чаю/води
• Інвентаризація продукції компанії та організація переміщень між центрами
• Надання високого рівня сервісу для постійних для нових клієнтів
• Заохочення клієнтів приємними акціями та запис на консультацію з приводу нихДосягнення: забезпечила стабільно високий рівень сервісу, що сприяло зростанню лояльності клієнтів.
Навички з CRM, інвентаризацією, контроль запасів та високий рівень комунікації з клієнтами.
Модель
з 08.2018 по 04.2020
(1 рік 9 місяців)
KModels, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
• Представлення одягу або косметики
• Співпраця з фотографами
• Підтримка відмінної фізичної форми та зовнішнього вигляду
• Участь у кастингах та прослуховуваннях
• Дотримання умов договору з агенціями
Освіта
НУБіП
Гостиннично-ресторанное дело, Киев
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)
Ключові навички:
•Організація роботи готельно-ресторанного підприємства
•Сервіс та стандарти гостинності (HoReCa, customer service, етикет)
•Управління персоналом, командна робота
•Маркетинг та просування готельно-ресторанних послуг
•Бронювання, робота з CRM-системами та клієнтськими базами
•Планування меню, основи кулінарії та барної справи
•Економіка та фінанси підприємств HoReCa (бюджетування, контроль витрат)
•Організація заходів (банкети, конференції, кейтеринг)
•Робота з постачальниками, контроль якості
•Вирішення конфліктних ситуацій та ефективні комунікації
•Знання іноземних мов у професійній сфері
•Комунікабельність і клієнтоорієнтованість
•Стресостійкість, організованість та увага до деталей
•Лідерські якості, гнучкість і здатність швидко навчатися
Додаткова освіта та сертифікати
KModels
2018, 6 месяцев
Знання і навички
- Incomme&calendar
- peopleforce
- Odoo
- B6
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Інвентаризація
- Доброзичливість
- Комунікабельність
- Організованість
- Управління салоном краси
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Неконфліктність
- Саморозвиток
- Ведення CRM
- Продаж продовольчих товарів
- Уважність
- Прямий продаж
- Адаптивність
- Управління командою
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Мої головні досягнення – налагодження довгострокових відносин із клієнтами та впровадження нових ідей для залучення партнерів і розвитку компанії.
Серед особистих інтересів: читання, фотографія та редагування фото. Захоплююся 3D-моделюванням інтер’єрів та їхнім оформленням, можу переносити креслення у 3D-формат.
Мала досвід участі у стартап-проєктах – від ідеї та дизайну до фінансового планування річного бюджету.
Важливим для мене є постійний особистий розвиток, здобуття нових знань і генерування корисних ідей.
Прошу звʼязуватись зі мною через телеграм за ніком/вайбер/пошту.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
12000 грн, Київ, Дніпро , ще 2 міста -
Менеджер з продажу
80000 грн, Київ, Дніпро, Харків -
Керівник відділу продажу
Київ, Дніпро , ще 5 міст -
Менеджер з продажу
Київ -
Менеджер з продажу
Київ, Бородянка , ще 3 міста -
HR-менеджер
Київ