Резюме від 30 березня 2024 Файл

Nataly

Бухгалтер

Вік:
40 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Панкратьєва Наталія
(Pankratieva Nataliia)

Дата народження: 05.09.1983
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, помічника головного бухгалтера,головного бухгалтера,
єдиного бухгалтера.
Освіта:
Серпень 1999р.-Червень 2002., Донецькій економічний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік»,
кваліфікація Бухгалтер (денна форма навчання).Вересень 2002 р. – травень 2005р.,Донецький
національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, факультет
«Бухгалтерський облік та аудіт», спеціальність «Економіст», диплом спеціаліста (заочна форма
навчання).
Досвід роботи:
бухгалтер
грудень 2002 р. – квітень 2004 р. Централізована бухгалтерія КЛПЗ Міська лікарня №24.
Функціональні обов’язки:
-бухгалтерській облік енергоносіїв;
-контроль виконання договорів;
-виставлення рахунків контрагентам;
-облік оренди ;
-проект річного бюджету,річниї бюджет в частині обліку енергоносіїв;
-штатний розпис та інше.
головний бухгалтер
квітень 2004р.-серпень 2022 року ТОВ «Домашній Доктор».
Функціональні обов’язки:
-ведення бухгалтерського та податкового обліку;
-відновлення обліку;
- складання бухгалтерської та податкової звітності;
- ведення кадрової документації;
-розрахунок заробітної плати;
- укладання договорів.
- контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
-ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
-прийом, контроль і обробка первинної документації;
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
-надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);;
-налагодження документообігу з відокремленими підрозділами;
- участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
-підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
-участь у створенні програмного комплексу для підприємства з урахуванням електронного документа.
Професійні навички:
- володію комп’ютером (Знання MS Office, Акцент, Медок.), володіння оргтехнікою: принтер, сканер,
копіювальне обладнання, офісна АТС;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та
здачі звітності до контролюючих органів;
-досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
-досвід формування платіжних доручень і вимог;
- досвід підготовки та підписання контрактів;
- знання податкового законодавства;
- досвід ведення переговорів;
-уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- навички ведення податкової звітності;
-знання мов: українська ; російська;німецька –базовий рівень,англійська- базовий рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична
стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: ні.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: