Резюме від 1 вересня 2022 Файл

Ольга

Менеджер по тендерам

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ФРАНЧУК ОЛЬГА В’ЯЧЕСЛАВІВНА

Фахівець з тендерних закупівель. Досвід роботи з тендерами різної складності 11 років.

Контактна
інформація
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
skype: fov_olga
Освіта
Київський Державний Педагогічний Університет
ім. М. Драгоманова (1997 р -2002 р)
Факультет іноземної філології
Додаткова освіта
2016 р – успішно пройшла навчання «Державні закупівлі України. Нові правила організації та проведення закупівель» (організатор семінару «Діловий клуб»);
2003р – отримала навички роботи з клієнтами (організатор тренінгу “ Nordic Training International”)
Hard skills
Знання Закону України «Про публічні закупівлі»;
Навички роботи з тендерними майданчиками: Prozorro, SmartTender, E-tender, Zakupki.prom.ua та інші;
Знання вимог проведення тендерних процедур;
Навички підготовки тендерних пропозицій;
Досвід роботи з Антимонопольним комітетом по оскарженню результатів торгів;
Знання програм обліку;
Soft skills
Здібності працювати наполегливо та сконцентровано;
Уважність до деталей;
Високий рівень відповідальності;
Досвід роботи в режимі багатозадачності;
Дотримання порядку та системності в роботі;
Робота з інформацією: пошук та обробка великих об’ємів даних;
Тайм менеджмент;
Робота в команді;
Досвід роботи
Травень 2017 – Серпень 2022 (ТОВ «Електронні технології України» СЕА - електронні компоненти, світлодіодна продукція, тех.. засоби та інше.)

Менеджер з тендерних закупівель
Підготовлено та проведено понад 300 державних та комерційних тендерів;
Визнано переможцями у 80 % торгів;
Успішний досвід проведення торгів із замовником не резидентом – компанією «Global Communities USAID DOBRE»;
Залучено більше ніж 50 нових підприємств у якості нових клієнтів компанії;

Обов’язки:
Пошук і первинний аналіз оголошень держзакупівлі в системі PROZORRO та на комерційних майданчиках;
Детальне вивчення тендерної документації;
Підготовка тендерних пропозицій – всього пакету кваліфікаційних документів відповідно до вимог тендерної документації;
Своєчасне отримання довідок МВС, витягів з ЄДР, довідок щодо відсутності банкрутства підприємства, відгуків по аналогічним договорам, авторизаційних листів;
Підготовка і розміщення звернень до Замовника торгів щодо надання роз’яснень, внесення змін, уточнень до тендерної документації;
Замовлення та перевірка Банківських гарантій;
Безпосередня участь у процедурі проведення конкурсних торгів;
Аналіз пропозицій конкурентів та виявлення проблемних місць їх пропозицій;
Підготовка пакету документів для переможця торгів;
Взаємодія з іншими відділами компанії;
Робота з договорами - погодження, підписання, складання додаткових угод;
Контроль виконання договорів;

Серпень 2010 р. – Січень 2016 р. (ТОВ «БМС ТЕХНО» - реалізація комплексних технологічних IT- проектів, організація та проведення процедур державних та комерційних закупівель, виробництво комп'ютерної техніки).

Менеджер з тендерних закупівель

Обов’язки:
• Пошук і первинний аналіз оголошень про держзакупівлі в джерелах інформації; системі PROZORRO
• Підготовка кваліфікаційної частини пропозицій конкурсних торгів;
• Забезпечення всієї необхідної документації для підготовки пропозицій;
• Участь у процедурі конкурсних торгів;
• Підготовка пакету документів для переможця торгів;
• Підготовка договорів із замовниками про постачання товарів / надання послуг;
Контроль виконання договорів;

Серпень 2007 р. – квітень 2009 р (ТОВ «БМС Трейдінг» - комп'ютерна та офісна техніка, носії інформації, елементи живлення).

Менеджер по роботі з торгівельними мережами та магазинами (Метро, Експансія, Ашан, Ельдорадо, Евромережа, Сіті Ком, Експансія)

Обов’язки:
• узгодження умов роботи з торгівельними мережами - визначення асортименту, цін, знижок;
• підготовка комерційних пропозицій;
• відпрацювання отриманих замовлень;
• координація та контроль відвантажень товару;
• ведення складського і бухгалтерського обліків відвантаженого товару;
• організація взаємодії підрозділів компанії з відпрацювання замовлень клієнтів;
- ведення балансів з клієнтами;
• підготовка супровідних документів на доставку товару;
• реєстрація відвантажень в системі електронного документообігу ECOD;
• організація та контроль процесу повернення товару (брак, олд сток);
• координація роботи складських і транспортних служб компанії;
Додатково
Досвід роботи з комп’ютером :
MS Windows, MS Office ( Outlook, Word, Exel);
Знання іноземних мов (Англійська, середній рівень);
Захоплення – спорт (фітнес, йога).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: