- PRO
Ольга
Адміністратор студії масажу
- Розглядає посади:
- Адміністратор студії масажу, Адміністратор салону краси, Администратор на ресепшн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8852935/
Досвід роботи
Адміністратор студії масажу
з 03.2024 по 12.2024
(9 місяців)
Kostrova Studio, Київ (Краса, фітнес, спорт)
-Повний супровід роботи з клієнтамі: запис, організація відвідувань, розрахунок;
- консультування клієнтів щодо видів масажу та обгортання для тіла, продаж послуг та засобів догляду;
- робота з базою клієнтів, пидтрімання зв’язку з ними через дзвінки та меседжери;
- нагадування про майбутні процедури клієнтам;
- розподіл клієнтопотоку;
- консультація по прайсу студії;
- фінансовий облік та касовий контроль;
- робота в програмі Checkbox;
- забезпечення роботи салону;
- підтримка комфортної та робочої атмосфери;
- врегулювання нестандартних ситуацій;
- вирішення адміністративних питань;
- підтримання чистоти та порядку в студії.
Адміністратор
з 05.2015 по 06.2021
(6 років 1 місяць)
ТОВ "Бентвуд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Участь в просувані та закріплені продукці виробника меблів для HORECA на ринку України;
- зустріч та спілкування з клієнтами, домога з вибором з представленого ассортитменту продукції;
- робота з дизайнерами та архітекторами;
- організація продажів через мережу інтернет-магазинів та інтернет-платформ;
- робота з мережою постійних покупців;
- аналіз продажів та контроль надання знижок.
Юрист
з 06.2000 по 12.2005
(5 років 6 місяців)
ТОВ "Ультрекс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- ведення кадрової, договірної та розрахункової роботи;
- ведення первинного обліку;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.
Спеціаліст з правових та кадрових питань
з 05.1998 по 06.2000
(2 роки 1 місяць)
ТОВ "Регія", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- ведення кадрової роботи;
- методичне керівництво правовою роботою на Товаристві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам компанії;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень, договорів та інших документів Товариства.
- участь у роботі по оформленню договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність.
- розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій та положень про діяльність Товариства.
- підготовка відповідей на запити, листи, претензіїї та інше.
Старший інспектор відділу кадрів
з 02.1998 по 05.1998
(3 місяці)
Національний медичний університет, Київ (Освіта, наука)
- облік особового складу закладу, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- оформлення прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. а також іншу встановлену документацію з кадрів;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- облік надання відпусток працівникам, контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
Освіта
Інститут економіки і права "КРОК"
Правознавство, Київ
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)
Кваліфікація юрист
Знання і навички
- Водійські права кат. B
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
•досвід у створенні, розвитку та просуванні бізнес-проекту;
•організація вивчення, просування та закріплення нових видів товарів та послуг на ринку;
•вільне володіння комп'ютерними програмами Microsoft Office;
особисті якості:
- комунікабельність;
- креативність;
- відповідальність;
- ретельність;
- чесність;
- стійкість до стресових ситуацій;
Схожі кандидати
-
Адміністратор
16000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ