Резюме від 1 вересня 2022 Файл

Анна

Керівник кол-центру

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анна Дудка
м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Telegram, Viber, WhatsApp)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСЯГНЕННЯ
- Створила з нуля відділ контролю якості. Протягом 2021 року показник NPS було підвищено
з 46% до 62%.
- Створила програму навчання нових працівників контакт-центру. Витрати часу куратора на
навчання зменшилися на 25%. Показник якості обслуговування стажерами підвищився на
10-20%.
- Запустила роботу з абонентами, які припинили користування послугами. Протягом місяця
до користування було повернуто більше 1000 абонентів.
- Створила та описала логіку IVR для телефонії інтернет-провайдера. Особисто проводила
тестування для доопрацювання.

ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ
ТОВ “Вечір Телеком” (інтернет-провайдер) Лідерство та робота в
червень - серпень 2022 команді
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами (за Емпатія, вміння слухати та
сумісництвом) розвивати ідею, прийняття
- формування комерційних пропозицій, підписання рішень, відповідальність.
договорів;
- виставлення рахунків та актів; Креативність
- робота з дебіторською заборгованістю; При вирішенні задач маю
- ведення звітності щодо роботи з клієнтами; внутрішню потребу
- оптимізація процесів обслуговування клієнтів. запропонувати альтернативний
- варіант, бо очевидний і так
ТОВ “Вечір Телеком” буде озвучено.
вересень 2019 - серпень 2022
Вміння навчати
Керівник відділу контролю якості
Здатна
- організація контролю якості обслуговування абонентів;
-досконало розібрати матеріал,
- виявлення невідповідностей в бізнес-процесах з
створити план та програму,
обслуговування;
-організувати сприятливе для
- комунікація з керівниками відділень задля покращення
навчання середовище,
клієнтського досвіду;
-донести основне та роз’яснити
- проведення навчання співробітників контакт-центру та
нюанси,
центрів обслуговування абонентів;
-спонукати мислити,
- створення й впровадження мотиваційної системи та
-справедливо оцінювати.
системи KPI;
- робота з командою (підбір персоналу, адаптація, Вміння адаптуватися
навчання та розвиток, утримання).
ТОВ “Вечір Телеком” ЗНАННЯ СИСТЕМ
березень 2017 - вересень 2019
Abills, NoDeny, JivoChat, Google
Team lead технічної підтримки абонентів
Workspace - експерт
- вирішення конфліктних ситуацій з абонентами;
- консультації в телефонному режимі з налаштування Miro, UserSide, Nagios, MS
мережевого обладнання; Office, Binotel, Eyebeam, Zoiper
- виявлення ускладнень на мережі та інформування про - просунутий
них; Bitrix24, bpm'online, Wrike, 1С
- контроль роботи операторів (ведення БД, Підприємство, Yaware, Asternic,
прослуховування дзвінків, перевірка чатів) - середній
- організація безперебійної роботи контакт-центру
(створення графіку, навчання та адаптація нових
операторів, підтримання здорової робочої атмосфери). ОСВІТА
Національний авіаційний
ТОВ “ТЕРРАСОФТ СЕРВІС”
університет
вересень 2016 - березень 2017
Спеціаліст
Менеджер з підтримки продажів
Комп’ютеризовані системи
- Перший контакт з потенційними клієнтами
управління та автоматика
- Виявлення потреб потенційних клієнтів, надання
вересень 2014 – лютий 2016
інформації про компанію та
лінійку продуктів Національний авіаційний
- Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів університет
компанії під час регулярної взаємодії з ними Бакалавр
- Призначення перших зустрічей для менеджерів з Системна інженерія
розвитку бізнесу. вересень 2010 – серпень 2014

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТАНЕТ" - інтернет-провайдер
листопад 2014 - серпень 2016 ЗНАННЯ МОВ
Оператор технічної підтримки Українська - вільно (рідна);
- консультація потенційних та діючих абонентів щодо англійська - Pre-Intermediate;
послуг компанії; російська - вільно.
- допомога абонентам у вирішення технічних питань;
- ведення баз даних.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: