• PRO

Вадим

Національний менеджер з продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Key Account Manager

з 12.2013 по нині (10 років 9 місяців)
ПрАТ «Ічнянский молочно-консервний комбінат», Київ (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:

- проведення річних переговорів з національними мережами (підписання договорів поставки, погодження маркетингових договорів та погодження маркетингового бюджету);
Планування річних планів продажу, планування маркетингового бюджету підрозділу на рік, контроль та аналіз динаміки продажів;
- виконання планів продажу, розробка та реалізація заходів спрямованих на збільшення продажів;
-Розвиток напряму PL у національних мережах;
-Робота з VIP-клієнтами щодо досягнення планів продажу та присутність на торгових майданчиках продукції компанії (ротація та введення асортименту);
-Контроль своєчасного повернення дебіторської заборгованості;
-Контроль та забезпечення безперебійного та своєчасного документообігу з національними мережами, (підписання актів звірок, актів виконаних робіт);
-ціноутворення та робота зі специфікаціями;
-Участь та розробка маркетингових заходів, а також організації та проведення рекламних акцій з підрядниками ВТL агентства;
-Робота з торговою командою та мерчандайзерами;
- Аналіз ринку.
Досягнення:
Успішне введення новинок у торгові мережі, просування продукції;
Підписання нових контрактів: мережах "Новус""Пакко Холдинг", "Бест Фуд Луцьк" "Караван" "Таврія-В", Варус, Мега Маркет, Ультра Маркет," МЕТРО" і т.д.
Перезаключення діючих контрактів з працюючими клієнтами на вигідніших умовах: «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна», «Фудмережа», «Астерс Груп» (Фуршет), «Білла Україна».
Збільшення планових показників обсягу продажів, збільшення представленості продукції в мережах;
Оптимізація асортиментної матриці в підконтрольних мережах;
Проведення різних типів акцій для досягнення росту бренду;
Успішне скорочення дебіторської заборгованість;

Керівник проекту

з 08.2013 по 12.2013 (4 місяці)
ООО"Сладгород" (FMCG), Київ (Роздрібна торгівля)

Організація та розвиток системи дистрибуції (прямої/непрямої).

Розробка та реалізація методів та програм зі збільшення продажів.
Стратегічне планування та бюджетування на майбутні періоди.
Контролює товарний поток, продаж.
Аналіз ринку та визначення потенційних сегментів для запуску нових проектів.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 02.2013 по 06.2013 (4 місяці)
"Компания Май Украина" (FMCG), Київ (Торгівля роздрібна / Retail (FMCG))

Проведення переговорів із ключовими клієнтами
Контроль за виконанням договірних зобов'язань
Проведення презентації компанії, новинок продукції
Введення, розширення асортименту на взаємовигідних умовах
Контроль дебіторської заборгованості
Планування та проведення заходів щодо просування продукції
Контроль маркетингових активностей
Аналіз та прогнозування продажів
Огляд ринку конкурентів
Контроль представленості ТМ у мережах (кількісні та якісні показники, частка та націнка)
Збільшення представленості в торгових точках та розширення асортименту
Просування ТМ у роздрібній мережі
Участь у реалізації стратегії продажів Компанії
Управління залишками, замовленнями, відвантаженням продукції
Ведення звітної, первинної, бухгалтерської документації
Планові відвідування клієнтів, торгових точок.
Контроль роботи мерчендайзерів

Бренд менеджер

з 03.2012 по 12.2012 (9 місяців)
Store Food Distribution Ltd (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ (Торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт) FMCG)

Обов'язки:

Знання ринку, тенденції, виробників, ціноутворення товарів відповідно до загальної стратегії;
Введення нової ТМ за взаємної зацікавленості сторін;
Розробка стратегії роботи з постачальником у рамках загальної стратегії;
Визначення (розширення, оптимізація) асортименту, ціноутворення, позиціонування по каналах збуту;
визначення каналів збуту ТМ, терміни введення або розширення;
Визначення першого замовлення товару, надання інформації на замовлення до відділу аналітики та планування, далі - відділу сервісу для подальшого здійснення поставок;
Участь у плануванні обсягів продажу;
Розробка маркетингового бюджету просування ТМ;
Погодження маркетингового бюджету та способи компенсації з постачальником (власником бренду/ТМ);
Розробка стандартів представленості (планограм) бренду/ТМ каналами збуту;
Адаптація дизайну упаковок/етикеток/маркувань;
Аналіз кількісної та якісної дистрибуції на відповідність до запланованих показників;
Організація трейд-маркетингових акцій бренду/ТМ;
Досягнення:
Pа час роботи в компанії вивів на ринок України торговельну марку ТМ Sonko, що належить компанії Healthy Food Production (Польща). На сьогоднішній день торгова марка має органічне зростання і успішно продається у всіх національних та регіональних мережах на території України. Також збільшив показники ще двох ТМ за рахунок оптимізації асортименту та зміни стратегії (перехід із кількісної дистрибуції до якісної).

Менеджер з роботи з VIP клієнтами

з 02.2011 по 03.2012 (1 рік 1 місяць)
Store Food Distribution Ltd (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт), Київ (Торгівля / Дистрибуція / Імпорт-експорт) FMCG)

Обов'язки:

Проведення переговорів із ключовими клієнтами
Контроль за виконанням договірних зобов'язань
Проведення презентації компанії, новинок продукції
Введення, розширення асортименту на взаємовигідних умовах
Контроль дебіторської заборгованості
Планування та проведення заходів щодо просування продукції
Контроль маркетингових активностей
Аналіз та прогнозування продажів
Огляд ринку конкурентів
Контроль представленості ТМ у мережах (кількісні та якісні показники, частка та націнка)
Збільшення представленості в торгових точках та розширення асортименту
Просування ТМ у роздрібній мережі
Участь у реалізації стратегії продажів Компанії
Управління залишками, замовленнями, відвантаженням продукції
Ведення звітної, первинної, бухгалтерської документації
Планові відвідування клієнтів, торгових точок.
Контроль роботи мерчендайзерів
Досягнення:
Успішно провів переговори та уклав договори на співпрацю на 2012 рік із торговельними мережами Метро та Сільпо. Відновив роботу з мережею Край-2, повернув компанії більшу частину дебіторської заборгованості, ввів у мережу чотири нові ТМ, ротував старий асортимент на новий.
Розширив покриття представленості в мережі Таврія-В та ввів три нові ТМ. Поліпшив відданість на поличному просторі за рахунок збільшення фейсингів кожної ТМ.
Працював з VIP клієнтами: "Фуршет", "Метро", "Сільпо", "Експансія", "Х5-Рітейл", "Таврія-В", "Віртус", "Край-2".

Менеджер з розвитку субдилерського каналу

з 05.2010 по 02.2011 (9 місяців)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Супервайзер

з 02.2010 по 05.2010 (3 місяці)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Консультант із підключення

з 07.2009 по 02.2010 (7 місяців)
VIASAT (Медіа / ЗМІ), Київ ((Медіа / ЗМІ))

Освіта

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Інженерна економіка, економічна кібернетика, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

2011 - «Переговоры», отдел ДУКО - ООО «Стор Фуд Дистрибьюшн»

2011, 1 місяць

2012 - Тренинг по мерчендайзингу - ООО «Стор Фуд Дистрибьюшн»

2012, 1 місяць

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • MS Outlook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Гриб Наталія Олександрівна

Гриб Наталія Олександрівна

Key Account Manager, ПрАТ «Ічнянский молочно-консервний комбінат»

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Посвідчення прав водія категорії «В», Наявність власного автомобіля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: