Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 вересня 2022 Файл

Оксана

Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника, керівник

Вік:
36 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Васерук Оксана Богданівна
Особисті дані:
Адреса: м.Рівне,вул. Р.Шухевича 2.
Дата народження: 05.12.1987 р.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Повна середня освіта.
2003-2006 р.р. - "Рівненський державний технікум економіки та підприємництва", спеціальність " Банківська справа", денна форма навчання.

Досвід роботи:
2006 - 2008 р.р. - ПП Лук"янчук Т.М., продавець непродовольчих товарів
(продаж та консультація покупців, викладка товарів, підтримання порядку магазину)
2008- 2009 р.р. - ДПІІ "Автоінвестстрой Рівне", менеджер зі збуту автотранспорту.
( продаж та консультація покупців, оформлення супровідної документації, виконання планів продажів, контроль наявності модельного ряду на торговій площадці)
2011 - 2013 р.р. - ТОВ "Ексіст Україна" , секретар відділу зі збуту та маркетингу.
( ведення обліку оплат, розрахунок з клієнтами, організація руху коштів на рахунки компанії)
2013 - 2017 р.р. - ТзОВ "Ройал Сан", менеджер управитель з адміністративної діяльності.
( повне забезпечення життєдіяльності офісу, виписка видаткових накладних в програмі 1С Бухгалтерія, спілкування з клієнтами, створення макетів графічної продукції в програмі Photoshop, виконання доручень керівництва)
2017 - 2022 р.р. - ТзОВ "Ройал Сан", керівник сервісного центру з обслуговування обладнання.
( організація роботи СЦ, прийом на роботу працівників, замовлення запчастин та матеріалів, виписка супровідної документації, ведення 1С Бухгалтерії, контроль за залишками техніки, пошук нових клієнтів, навчання персоналу підприємства роботі на техніці, контроль за вчасним проведенням ремонтних робіт, продаж кави оптовим клієнтам)

Навички: робота з програмою 1С Бухгалтерія, робота з графічним редактором Photoshop, впевнений користувач офісною технікою (при потребі усунення дрібних несправностей), професійне знання процесу приготування кави (проводила курси для барист початківців).
Вільно володію українською та російською мовами, англійська зі словником.

Особисті якості: працьовитість, терплячість, швидко навчаюсь новому, вмію працювати в команді, неконфліктна, дуже не люблю запізнюватись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: