Резюме від 11 січня 2021

Оксана

Менеджер з кадрів, діловод, 5 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Сумська торгово-промислова палата, Суми (Торгово-промислова палата України)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників підприємства відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів обліку робочого часу;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства.

Інспектор з кадрів, діловод

з 04.2018 по 04.2019 (1 рік)
Державне підприємство "Сумигеодезкартографія", Суми (Геодезія, картографія та кадастр)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньої політики підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіку відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та подання звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом;
Організація загального діловодства підприємства;
Складання, реєстрація та супроводження договорів підприємства.

Інспектор з кадрів

з 09.2017 по 01.2018 (4 місяці)
ТОВ "КК " ДОМКОМ Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Організація загального діловодства підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін;
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Економіст зі збуту

з 10.2016 по 09.2017 (11 місяців)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Здійснення збуту продукції відповідно до замовлень та укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, замовникам у встановлені строки та в повному обсязі.
Участь в укладанні договорів на поставку продукції та погодження умов поставок.
Складання заявок, комерційних пропозицій, рахунків і специфікацій.

Секретар керівника

з 11.2015 по 09.2016 (10 місяців)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

1. Забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника.
2. Прийом вхідної документації на підпис керівника, передача її відповідно до ухваленого рішення в структурні підрозділи або конкретним виконавцям.
3. Прийом скарг та особистих заяв на підпис керівника.
4. Прийом і перерозподіл вхідних телефонних дзвінків (міні-АТС), організація проведення телефонних переговорів керівника.
5. Ведення загального діловодства компанії.
6. Підготовка засідань, конференцій і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація).
7. Організація прийому відвідувачів.
8. Організація відрядження керівника.
9. Прийом, реєстрація та розподіл вхідної / вихідної кореспонденції.

Інспектор з кадрів

з 10.2012 по 05.2015 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Організація кадрового діловодства відповідно до вимог законодавства та внутрішньою політикою підприємства;
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП;
Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
Формування штатного розкладу;
Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Ведення табелів і графіків обліку робочого часу співробітників компанії;
Внесення даних в систему 1С-кадри (8.2);
Створення інструкцій і положень, що регламентують процеси, пов'язані з трудовими відносинами;
Складання та здача звітності згідно чинного законодавства;
Ведення внутрішньої звітності;
Робота із законодавчою базою в області трудового права, відстеження змін.
Контроль за дотриманням норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Інженер з охорони праці

з 05.2012 по 04.2014 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "АСІ", Суми (Машинобудування)

Проведення і реєстрація вступного інструктажу для працівників;
Організація навчання співробітників з питань ОП;
Контроль за дотриманням працівниками вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці;
Контроль відповідності нормам безпеки будівель і споруд, машин і механізмів, технологічного устаткування;
Контроль проведення інструктажів на робочих місцях;
Організація і контроль проведення попередніх і періодичних медичних оглядів;
Проведення розслідувань, облік і аналіз нещасних випадків на виробництві;
Взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами.

Менеджер з продажів

з 09.2010 по 12.2010 (3 місяці)
Медтехніка-Суми, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Прийом, обробка заявок від замовників, складання договорів, робота з постачальниками. Оформлення повного пакету документів для продажу товару компанії (1С, 7.7.).

Директор

з 05.2008 по 11.2009 (1 рік 6 місяців)
КУ СОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення та туризму", Суми (Активний зелений туризм, дитячі наметові табори)

Реєстрація підприємства та організація його роботи. Здійснення пілотних проектів в Україні в частині організації та проведення наметових дитячих таборів. Загальне керівництво підприємством.

Педагог-організатор; вчитель хімії та біології

з 08.2005 по 05.2008 (2 роки 9 місяців)
Сумська спеціалізована школа №1, Суми (Освіта, наука)

Освіта, організація виховної роботи та дозвілля в навчальному закладі

Вчитель хімії та біології, охорони безпеки життєдіяльності

з 11.1999 по 08.2005 (5 років 9 місяців)
Сумська спеціалізована школа №3, Суми (Освіта, наука)

Організація та проведення навчального процесу.

Освіта

СДПУ ім. А.С. Макаренка

Природничо-географічний; вчитель біології, хімії, валеології та основ екології, Суми
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Під час роботи в школі - кожні 3-4 роки, 1 місяць

Международный Альянс по ВИЧ/СПИДу в Украине

2007 год; 40-часовая программа

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Робота з оргтехнікою Знання офісних програм Skype

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Інвалідність

Друга група.
Загальне захворювання. Протипоказані фізічні навантаження та переохолодження.
Відмінно справляюся з офісною роботою.

Додаткова інформація

На даний час шукаю додаткову роботу.
2020 рік додав до загального стажу досвід роботи онлайн та дистанційно.
Маю великий досвід організації роботи команди однодумців, спілкування з людьми, переконання, ведення переговорів, організації ділових зустрічей, корпоративних заходів.
Комунікабельна, відповідальна, віддана підприємству та спільній справі. Вмію ефективно організувати роботу колективу.
Розлучена, дітей немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: