Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Александр

Руководитель отдела продаж, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор филиала

з 08.2017 по 04.2022 (4 роки 8 місяців)
Альфа Плюс, Краматорск (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керував та підтримував ефективну роботу підрозділу.
Розвиток продаж ( планування, аналіз, контроль, організація).
Виконання планових показників продажу на довіреній території.
Проводив щотижневі зустрічі з командою для постановки завдань, відстеження виконання плану та своєчасного коригування конфліктних ситуацій.
Управління асортиментом.
Контроль відвантажень.
Контроль дебіторської заборгованості.
Звітність

Региональный менеджер

з 01.2017 по 11.2017 (10 місяців)
ТОВ СнекЭкспорт, Краматорск (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування та проведення аналізу бізнес показників.
Підбор, навчання та мотивації персоналу.
Дотримання та виконання запланованних бізнес показників.
Підключення до співпраці дистриб'юторів та локальних мереж.
Контроль відвантажень.
Контроль дебіторської заборгованості.
Звітність
Періодичні відрядження в регіоні.

Керівник напрямку продажу

з 04.2013 по 12.2016 (3 роки 8 місяців)
Диад ТОВ, Донецька обл (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

організація;
планування;
управління;
підбір персоналу;
контроль;
мотивація.стабільний і щоденний контроль результативності менеджерів;
підготовка звітів і їх подальший аналіз;
оцінка ефективності кожного конкретного менеджера;

Директор філії

з 09.2007 по 05.2013 (5 років 8 місяців)
Торговий Дім "Щедро", Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання поставлених цілей і задач з об'ємів продажу та присутності продукції на територіях.
Робота з дистриб'юторами: забезпечення наявності продукції, робота з торговими командами, участь в переговорах з ключовими клієнтами, проведення акцій, своєчасне повернення дебіторської заборгованності.
Організація и бюджетування роботи філії.
Проведення підбору та навчання персоналу.
Звітність.
Періодичні відрядження в регіоні.

Керівник відділу продажу

з 09.2006 по 11.2007 (1 рік 2 місяці)
Щедро, Дніпро (Харчова промисловість)

забезпечення виконання планових показників з продажу;
проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів поставки;
дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках;
контроль дебіторської заборгованості;
проведення презентацій товару;
підготовка внутрішньої звітності. плану продажів по регіону;
управління розвитком регіону, стратегічне планування;
моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
проведення переговорів з VIP-клієнтами;
контроль дебіторської заборгованості;
розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
підбір і навчання персоналу.
У підпорядкуванні — 20 осіб.

Територіальний менеджер

з 09.2005 по 10.2006 (1 рік 1 місяць)
ХБШ (Харьківська бісквітна фабрика), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

виконання плану продажів по регіону;
управління розвитком регіону, стратегічне планування;
моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
проведення переговорів з VIP-клієнтами;
контроль дебіторської заборгованості;
розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
підбір і навчання персоналу.У підпорядкуванні — 40 осіб.

Супервайзер

з 09.2004 по 08.2005 (11 місяців)
Диад ТОВ, дон обл (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Формування своєї команди і контроль працездатності підлеглих
Складання всієї необхідної документації, заповнення звітів і робота з програмним забезпеченням, яке допоможе налагодити ефективну роботу торгових представників;
Заохочення за якісне виконання завдань, мотиваційна складова та стимулювання до підкорення нових професійних висот;
Аналіз КПІ та побудова стратегії роботи;
Комплексне навчання членів команди, організація тренінгів та підвищення кваліфікації;
Діловодство;

Торговий представник

з 03.2001 по 02.2003 (1 рік 11 місяців)
Диад ТОВ, Краматорськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

відвідувати торгові точки відповідно до запланованого маршруту, зберігаючи заплановану послідовність візитів;
- вести переговори з керівниками та / або представниками торгових точок (далі - Клієнт) щодо співробітництва, постачання товару та / або встановлення морозильного обладнання;
- отримувати від клієнтів замовлення на постачання товару та встановлення / заміну / зняття морозильного обладнання;
- забезпечувати наявність повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території;
- знаходити нові торгові точки на визначеній території, вести переговори з представниками цих торгових точок та укладати договори щодо співробітництва;
- інструктувати персонал торгової точки щодо користування обладнанням, мерчендайзингу продукції, сприянню просунення товару торгової марки «Хладик»;
- контролювати дебіторську заборгованість клієнтів, вести переговори щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами;
- виконувати доручення начальника відповідного відділу

Освіта

КЭГИ

Учёт и Аудит спец. Финансы, Краматорск
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Магистр20052011
Краматорський економіко-гуманітарний інститут
Факультет "Облік і аудит"

Специальность "Фінанси"

ДДМА

Єкономіка підприємства, Краматорськ
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Стратегический тайм менеджмент

супервайзерский цикл , 10 шагов торгового визита

Знання і навички

MS Office Водійські права кат. B 1С:Підприємство Водіння авто Побудова відділу продажу Планування продажу Уміння аналізувати Впровадження системи KPI

Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід роботи більш ніж 20 років у сфері продажу. Вміння формувати стратегії збуту різної продукції виходячи з актуальних бізнес-процесів. Досвід керівництва територіально розподіленою командою та філією загалом. Навчання співробітників, наставництво. Знання основ управлінського обліку, бюджетування, побудови стабільних відносин із партнерами, знання основ управління якістю ISO.
Пунктуальність, увага до дрібниць, надійність, комунікабельність, стресостійкість, креативне мішлення, здатність швидко здобувати нові навички та вміння, націленість на результат, вміння брати відповідальність на себе
Вміння працювати в команді, ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: