Резюме від 26 травня 2023

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8909880

YouTube-маркетолог

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

YouTube strategist, MCN Manager

з 01.2019 по нині (5 років 5 місяців)
Маркетинг, реклама, PR

В поточний момент займаюсь дослідженням ринку щодо запуску й впровадження нових форматів на youtube-каналах медіагрупи, а також координацією роботи виробничих команд (продакшенів) щодо запуску цих форматів.

Досягнення:

Створював з нуля: https://www.youtube.com/channel/UCjAg2-3PgoksLAkYE88S_6g

Що зробив: 2019-2021 - вигадав візуальний стиль, склав семантичне ядро, план публікацій політичних програм.
2022 - співпрацюю з командами виробництва рубрик Таємне Життя Матрьошки та Дорогі Товариші, оптимізація та дизайн новинного контенту, займаюсь дослідженням аудиторії - формування портрету цільового глядача, запуск нових рубрик під запит ринку.
2023 - корегування стратегії рубрики БЕСПОДОБНЫЙ. Була втрата динаміки переглядів (200-250к -> 50-80k), внаслідок оптимізації вдалося повернути попередню динаміку, народилось відео з 1М переглядів, що раніше було недосяжною планкою).

https://www.youtube.com/@UkrayinskiSerialy - перезапуск концепції, займаюсь підготовкою відео до публікації та займаюсь оптимізацією після неї, з 2023 - координація відеоредакторської роботи над публікаціями.


Працюю з проектом: https://www.youtube.com/user/goloskrainy Що робив: створював план публікацій під кожен сезон Voice Ukraine та Voice Kids, займався оптимізацією джерел трафіку, створював обкладинки для додаткових рубрик (Голос Країни Найкраще!, Голос.Діти Найкраще)


Працюю з проектом: https://www.youtube.com/user/naiznankutv
Що робив: створював обкладинки для просування китайського сезону (не ті, що зараз на каналі), оптимізував роботу з джерелами трафіку (з рекомендації і головна сторінка) для просування нових епізодів, внаслідок чого сезон отримав пристойний приріст у трафіку.
Запустив канали з переозвучкую контенту на французьку, іспанську, англійську мови.

Куратор редакторського контенту (топи, добірки) на проекті https://www.youtube.com/c/tanci1plus1


Оптимізація кампанії публікацій, обкладинки, seo проектів Богиня Шопінгу. Екстремальний сезон та Богиня Шопінгу. Батли за патли на https://www.youtube.com/tet


Координую роботу команд з приводу очищення відео з авторських та суміжних прав, займаюсь утилізацією страйків та порушень правил монетизації, керування правами та модерація у Content ID.

Менеджер з розвитку YouTube-каналів

з 09.2017 по 10.2018 (1 рік 1 місяць)
Agency of Internet Rights www.air.io, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Основні результати:

Керував найбільшою кількістю каналів партнерів серед усіх менеджерів.
Співорганізатор і продюсер спортивної зони фестивалю ВідеоЖара 2018: https://videozhara.com/
Мої зони відповідальності: лайн-ап учасників та активності, бартерні контракти з компаніями-спонсорами.На фестивалі - контроль за роботою режисерів та ведучого, координація учасників
Завдяки впровадженню контент-стратегії та seo-оптимізації відео вийшло досягти чотириразового зростання доходів та подвійного зростання комерційних переглядів (ті перегляди, де глядачі дивилися рекламу та принесли дохід каналу) для DIY-каналу з аудиторією 450к підписників.
Керував правами на контент і успішно вирішував спірні ситуації (порушення авторських прав, порушення принципів спільноти YouTube) для каналів з аудиторією понад 500k підписників.
Як контент-менеджер недовго вів маленький канал з перекладами DIY-контенту англійською мовою. Вдалося збільшити CTR з 2% до 10% і підняти частку пошукового трафіку на 50%, зберігши його питому вагу (15%).
Провів понад 40 аудитів каналам широкого спектру тематик від бізнесу до спорту.

Додаткова освіта та сертифікати

Youtube certified: channel development

2019-2022

Знання і навички

Креативність Adobe Photoshop Самостійне прийняття рішень Розробка маркетингової стратегії Зосередженість Digital-маркетинг

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Чим можу бути корисним у вашому YouTube-проекті:

розробити чи доопрацювати стратегію каналу (чи її окремі фрагменти - ідею, позиціонування, структуру відео, сценарій, контент-план), щоб контент щоразу був привабливий для нового глядача.
Скоординувати роботу команди на рівні пре- і пост-продакшену, щоб контент-стратегія працювала і на папері, і на практиці.
Допоможу з аналітикою у YouTube. Проведу аудит каналу - виявимо сильні та слабкі сторони, вивчаючи графіки та цифри, розповім які є ключові показники, що відображають позитивні чи негативні моменти у взаємодії аудиторії з контентом, позначу точки росту.
Допомога каналу у поверненні монетизації і наборі необхідних показників для підключення монетизації: 1000 підписників, 4000 годин переглядів відео.
Очищення прав вже опублікованих відео: аудіо, відео, жовті знаки (часткова або обмежена монетизація), страйки. Звісно, я не юрист з авторських прав, але маю компетенцію та досвід у досудовому вирішенні суперечок на YouTube.
Допоможу з пошуком нових каналів просування, організую колаборації, розповім, де є гроші, окрім реклами, з Youtube. Наприклад, що треба робити щоб у вас були спонсори.
SEO. Поділюсь способами як отримати більше трафіку та більше доходу з відео майже нічого не роблячи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: