Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Сергій

Head of e-commerce, Digital Sales

Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сергій Стрішков
Head of E-Commerce
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

 @strishkoff

Коротка інформація
Керівник online-проєктів із п'ятирічним досвідом успішного управління бізнес-напрямком. Експертним
напрямком є digital-маркетинг, e-commerce, web-аналітика. Досвід управління командами від 5 до 50 осіб у
міжнародній компанії зі штатом понад 80000 співробітників.

Професійні вміння
Digital-marketing Операційний менеджмент Побудова фінансової моделі
Ведення переговорів Формування команди Web-аналітика

Досвід роботи
Ecosoft Підпорядкованість: Head of business developer
Head of E-commerce У прямому підпорядкуванні: відділ продажу (10 менеджерів з продажу), Sale
support (3 адміністратора), Customer support (1 менеджер)
02/2023 - 03/2024
Функціонал:
Управління командою продавців: оцінка, адаптація, навчання, мотивація,
вирішення конфліктних ситуацій, складання планів
Розробка та впровадження стратегії розвитку
Управління процесами бюджетування та фінансового планування
Управління контентом сайту(зовнішня та внутрішня оптимізація)
Збільшення показника активності клієнтської бази
Збільшення загальної конверсії з сайту
Досягнення планових показників (обіг/маржа)

Досягнення:
Впровадження СОП на основі KPI, які відповідали вигомаг бізнесу з
дотриманням ФОП
Запуск проекту "Мій фільтр" для автоматизації продажів постійних
кліжнтів
Збільшення активності клієнтсьї бази на 80% від 2021р. за рахунок
корегування ТОВ, проекту Мій Фільтр, та системної роботи email
маркетингу
Покращення показника(кількість оброблених замовлень на день) на 35%
за рахунок автоматизації процесів.
Досягнення планових покарників (обіг/маржа) в 100% за результатами
року
Розробка стратегії на 2024 для збільшення на показника маржі в 3 рази. За
результатими Q1 2024 вдалося збільшити показник маржі в 2,5 раза
Досвід роботи
Adolf Würth GmbH & Co. KG Підпорядкованість: CEO
Head of E-commerce У прямому підпорядкуванні: 5 осіб ( digital manager, sales team lead, project-
manager, front-end, back-end developer)
03/2020 - 01/2021
Функціонал:
Побудова ефективного бізнес-юніту напряму online на локальному ринку
Впровадження омніканальної комунікаційної стратегії інтернет-магазину
Управління процесами бюджетування та фінансового планування
Формування команди (підбір, навчання, мотивація, контроль)
Реалізація digital-стратегії для досягнення цілей бізнесу

Досягнення:
Розробив сайт компанії у форматі E-commerce для B2B/B2C споживачів
Сформував успішну команду e-commerce з нуля
За 6 місяців реалізації проєкту кількість замовлень збільшено понад 1000
на місяць.
Інтегрував супутні системи для роботи сайту (платіжні системи,
мікросервіси)
Оптимізував основні показники ефективності роботи інтернет-магазину.
(показник відмов, глибина сеансу, час на сайті)
Реалізував проєкт з продажу по каналу B2B online. (особистий кабінет для
окремого сегмента споживачів)
Оптимізував функцію логістики. (час доставки, якість, мінімізація витрат)
Реалізував проект Outlet для мінімізації оборотності продукції
Впровадив стандарти та вимоги до контенту щодо представлення бренду
в online

Цитрус Досягнення:
Sales Team Lead Оптимізував графік, процеси та мотивацію
Зібрав групу менеджерів, які регулярно досягали як особисті KPI, так і
01/2018 - 12/2020
поставлені щомісячні та квартальні завдання
Збільшив конверсію і продажі менеджерів
Шляхом залученості кожного співробітника в бізнес-процеси і
немонетарної мотивації вдалося скоротити плинність персоналу більш ніж
удвічі
Зменшив час розмови з 7 хв. до 3-4 хв, при цьому поліпшивши якість
пропозиції, тим самим підвищив середній чек і наповнюваність
замовлення.
Розробив скрипт розмов під різних клієнтів і різні процеси
Завдяки якісній роботі з персоналом вдалося підняти рівень задоволеності
клієнтів NPS
Основний функціонал:
Досягнення планових показників з товарообігу та маржинальності
Розробка системи нематеріальної мотивації
Навчання персоналу, Оцінювання персоналу
Оперативний контроль роботи менеджерів
Контроль за виконанням технологій/процесів, що підвищують якість і
кількість продажів.
Створення звітних форм, підбиття проміжних і остаточних підсумків.
Участь і тестування нових проєктів перед запуском у call-центрі
Формування рейтингів менеджерів
Швидке вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтом під
час угоди
Освіта
Національний Університет Спеціаліст, Правознавець
(Одеська Юридична
Академія)
2011 - 2016

Сертифікати
2024 Курс "Інтернет маркетинг" UAMASTER.com

2021 Курс "Product management"
laba.com

Про себе
Вподобання в роботі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: