Інна
Менеджер, продавець, адміністратор
- Вік:
- 49 років
- Місто проживання:
- Горішні Плавні
- Готовий працювати:
- Кременчук
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8922612
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
[
МЕТА: шукаю на постійній основі роботу менеджера з адміністративної діяльності,
спеціаліста з кадрів, менеджера з договірної роботи, менеджера з аналітичної роботи,
адміністратора, продавця – консультанта, оператора.
ОСВІТА
1992 - 1999 Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, економіка
підприємства
2010 – 2012 Державний вищий навчальний заклад «Лисичанський нафтохімічний
технікум», обслуговування та ремонт обладнання підприємств хімічної і нафтохімічної
промисловості, технік з експлуатації та ремонту обладнання
ДОСВІД РОБОТИ
2017 - 2022 ПП «ЛУРЕНЕТ» (Інтернет - оператор), менеджер у сфері надання інформації /
менеджер з адміністративної діяльності:
укладення / ведення договорів, робота з партнерами, складання аналітичних звітів,
оформлення первинної документації, підготовка аналітичних, довідкових матеріалів;
консультування клієнтів з питань послуг компанії;
моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованостей, робота з контрагентами з
погашення заборгованостей;
ведення кадрового обліку, складання звітності, документації з обліку особового складу, з
кадрових питань; облік надання відпусток працівникам, складання і контроль за
дотриманням графіків відпусток; робота з листками непрацездатності; оформлення прийому
на роботу, переведення, переміщення, звільнення працівників; ведення, облік, зберігання
особистих справ працівників, трудових книжок;
табельний облік;
робота щодо забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку
підприємства;
забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту;
військовий облік;
допомога бухгалтеру по зарплаті;
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, локальних
нормативних документів, актуалізація ЛНД;
ведення діловодства, контроль документообігу, стану організаційно-розпорядчої
діяльності;
виконання особистих доручень керівника.
2009 – 2016 ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», інженер відділу
головного механіка / інженер відділу планування та контролю:
складання планів ремонтів обладнання, формування / обробка зведених планів поточних
та капітальних ремонтів виробничих підрозділів, цехів підприємства;
складання планів доходів та витрат, фінансових планів, бізнес-планів, контроль витрат
на поточні та капітальні ремонти, аналітична обробка великих обсягів інформації, підготовка
аналітичних звітів;
договірна робота – укладення, ведення, контроль виконання договорів, взаємодія зі
сторонніми та підрядними організаціями;
підготовка тендерної документації;
облік виконаних робіт / наданих послуг, контроль витрачання коштів;
моніторинг кредиторської та дебіторської заборгованостей, робота з контрагентами з
погашення заборгованостей;
постійна взаємодія зі структурними підрозділами та їх керівниками з фінансових питань,
бухгалтерського обліку, питань планування поточних, капітальних ремонтів обладнання,
реконструкції обладнання;
складання / оформлення первинної документації;
робота з первинною документацією: прийом, контроль, обробка, реєстрація документації
в SAP ERP;
розробка локальних нормативних документів.
2006 – 2009 ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», секретар директора
департаменту ремонтів:
Робота з фінансових, адміністративно-господарських питань діяльності підприємства;
робота з аналітичної обробки великих обсягів інформації;
взаємодія зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями;
організація, підготовка ділових зустрічей, нарад; ведення протоколів нарад;
організація поїздок, відряджень керівника та працівників (бронювання готелів,
організація транспортних перевезень);
оформлення документів для отримання віз;
прийом гостей, відвідувачів, вирішення організаційних питань, пов'язаних з візитами
ділових партнерів;
діловодство, робота з вхідним / вихідним, внутрішнім документообігом, контроль, облік,
збереження документів;
виконання особистих доручень керівника.
2003 – 2005 ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», помічник генерального
директора
Робота з фінансових, адміністративних, господарських питань діяльності підприємства;
робота з аналітичної обробки великих обсягів інформації;
взаємодія зі структурними підрозділами підприємства, сторонніми організаціями;
організація, підготовка ділових зустрічей, нарад; ведення протоколів нарад;
організація поїздок, відряджень керівника та працівників, бронювання готелів,
організація трансферу;
оформлення документів для отримання віз;
прийом гостей, відвідувачів, вирішення організаційних питань, пов'язаних з візитами
ділових партнерів;
діловодство, робота з вхідним / вихідним, внутрішнім документообігом, контроль, облік,
збереження документів;
виконання особистих доручень керівника.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
досвідчений користувач ПК: MS Office (Excel/ Word/ PowerPoint);
навички роботи в облікових системах 1С, SAP ERP;
навички аналітичної роботи з інформацією, обробки великого обсягу даних, роботи в
багатозадачному режимі;
грамотна письмова та усна мова (українська, російська);
навички швидкого набору тексту;
швидко навчаюся;
маю посвідчення водія категорії В, стаж водіння 7 років.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, ініціативна, стресостійка, маю лідерські якості, організаторські здібності,
уважна, комунікативна, позитивна, порядна.
Прагну вивчати нові тенденції сучасності.
Веду здоровий спосіб життя та харчування, тому не буваю на лікарняних у зв'язку з
тимчасовою непрацездатністю)
Шкідливі звички відсутні.
Дата народження: 12/01/1975
Дата складання: вересень 2022
Інші резюме цього кандидата
Горішні Плавні
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер з персоналу, ТДВ Кременчуцька птахофабрика, 1 рік 3 місяці
- Менеджер з адміністративної діяльності, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУРЕНЕТ», 5 років 8 місяців
Схожі кандидати
Адміністратор, менеджер, продавець-консультант
Кременчук
Администратор, менеджер, продавец
8000 грн, Кременчук
Менеджер, администратор, продавец
10000 грн, Кременчук
Адміністратор рецепції, продавець-консультант, вихователь, оператор кол-центру
Кременчук
Торговий представник, менеджер з продажу, продавець-консультант
Кременчук, Дистанційно
Інженер, слюсар, представник компанії, менеджер, торговий, продавець
20000 грн, Кременчук, Полтава