Резюме від 20 грудня 2023 Файл

Олексій

Рекрутер (HR), менеджер по роботі з клієнтами, керівник відділу, кейс-менеджер

Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваль Олексій Васильович
Вік:33 роки
Місто:Черкаси
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища
Уманський національний університет садівництва
(2007-2012р.р.)
Факультет:Економіка підприємства
Спеціальність: економіка та підприємництво
Досвід роботи
Посада: ФОП
Місце роботи: ФОП Коваль О.В.
Період роботи: 01.2017 -2023 р.р.- ФОП Коваль О.В.,
Спеціалізація: працевлаштування закордоном, візовий супровід, логістичні послуги:
- пошук та подальша комунікація з роботодавцями з країн Європи
- розробка та узгодження умов співпраці (гарантії, штрафні санкції, мотивація і т.п.)
- пошук та підбір персоналу, відповідно до запиту роботодавця (спеціалісти та робочі спеціальності)
- логістика в межах України та країнах ЄС: планування та допомога в переїзді людей з України в країни ЄС та навпаки, розроблення маршрутів (включаючи пересадки в межах України та країн ЄС (Польща, Чехія, Німеччина, Литва, Латвія, Естонія, Бельгія та інші.), враховуючи часові рамки та інші фактори для комфортного та безпечного пересування), співпраця з перевізниками, контроль за пересуванням та місцезнаходженням клієнта та вчасна передача інформації зустрічаючій (стороні, що очікує працівника) незалежно від пори доби, повний контроль та супровід від місця посадки до прибуття (в т.ч і на місце поселення)
- допомога в підборі житла (як постійного так і тимчасового) та поселенні
- вирішення нестандартних ситуацій: перепосадка пасажирів ( в тому числі в нічну пору доби, в разі не проходження прикордонного контролю), пошук нового перевізника в разі потреби та виникненні такої необхідності, допомога в поселенні (підбір найактуальнішого готелю, хостелу і т.п. при форс мажорних обставинах), зміна житла в разі невідповідності із попередніми домовленостями
- взаємодія та посередництво між декількома взаємопов’язаними сторонами, допомога у вирішенні та врегулюванні проблемних та нестандартних ситуацій, незалежно від фактору їх виникнення
- підбір вакансії по запиту клієнта
- проведення співбесід
- організація онлайн-співбесід спеціалістів з бригадирами/координатами, які закордоном
- написання CV
- допомога у відкритті віз та супровідних документів, необхідних для виїзду та офіційного працевлаштування
- супровід та допомога в адаптації на новому місці роботи
- взаємодія з іноземними контрагентами (замовники)
- ведення первинних бухгалтерських документів: видаткові накладні, акти виконаних робіт, інвойси (рахунки на оплату), оплати згідно рахунків-фактур і .т.п.
- ведення та подання звітності до відповідних державних органів
- співпраця зі страховими компаніями, допомога в належному забезпеченні страхування подорожуючих осіб
- забезпечення життєдіяльності офісу: вчасна оплата орендних та комунальних платежів, закупівля та контроль залишків канцелярії, інших витратних матеріалів, контроль проплати за телекомунікаційні послуги, контроль за належним технічним станом офісної техніки та вчасний його сервіс, планування відрядних поїздок, прорахунок вартості ПММ для кожної поїздки, враховуючи пору року та стан дорожнього покриття.
- формування партнерської мережі:
- пошук, залучення, навчання та супровід на всіх етапах нових партнерів-агентів (ФОП, «фріланс»)
- розробка та впровадження мотиваційних програм
- контроль та здійснення виплат контрагентам
Посада :Менеджер по роботі з клієнтами
Місце роботи:ТОВ Перша міжнародна рекрутингова компанія Іст-Вест, Черкаси (Рекрутинг, інформаційно-консультативні послуги)
Період роботи: з 02.2016 по 12.2016 (10 місяців)
- пошук клієнтів
- підбір вакансії
- підписання договорів
- візовий супровід
- написання резюме
- погодження клієнтів з майбутнім роботодавцем
Посада: Економіст відділу ВАПО, фахівець, старший фахівець, Менеджер з кредитування малого та середнього бізнесу (посади вказані з врахуванням підвищень «від/до»)
Місце роботи: ПАТ "Банк "Київська Русь"
Період роботи: з 09.2012 по 08.2015 (2 роки 11 місяців)
- робота з фізичними особами: оформлення кредитів, депозитів, відкриття рахунків, інші банківські операції
- робота з юридичними особами: консультація, аналіз підприємства, написання кредитного резюме, підписання договорів, взаємодія з іншими відділами та ГО, захист кредитної заявки на засіданні комітету
- контроль кредиторської заборгованості від фізичних та юридичних осіб
- проведення ревізій кредитних справ та контроль за актуальністю і оновленню документації за потреби (звіти, баланси, залишки на рахунках і т.п.)
- співпраця з нотаріусами та державними реєстраторами при оформленні договорів застави (рухоме і нерухоме майно)
- контроль заставного майна (рухомого, нерухомого майна та оборотних засобів)
- розробка та подання на розгляд індивідуальних умов кредитування для VIP клієнтів під заставу валютних депозитів

Посада: Бухгалтер 2-ї категорії
Місце роботи: ТОВ Смілаенергоінвест (Комунальні послуги)
Період роботи: з 05.2012 по 07.2012 (2 місяці)
- Облік основних засобів та ТМЦ
- Ведення податкових декларацій
- Робота з первинною документацією
Посада: Кредитний інспектор
Місце роботи: АТ Дельта Банк
Період роботи: з 07.2011 по 04.2012 (9 місяців)
-Оформлення споживчих кредитів
- Консультація клієнтів, відносно банківських продуктів
- Перехресні продажі

Додаткова інформація:
Маю високий рівень самоорганізації та стресостійкості, толерантний - враховую побажання всіх сторін для знаходження компромісного рішення, досвід у вирішенні нестандартних ситуацій (часто форс мажорних та непередбачуваних), готовий до відрядження.
Проходжу он-лайн навчання з вивчення та вдосконалення англійської мови, також проходжу вечірнє стаціонарне навчання з «творчих» комп’ютерних програм (Фотошоп, Ілюстратор і т.п.)
Одружений, маю 2х дітей, посвідчення водія кат. «В» та 15-річний водійський стаж.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: