Резюме від 10 жовтня 2022 Файл

Мария

Секретар, діловод

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МАЦЮРА МАРІЯ СЕРГІЇВНА


Дата народження: 19.05.1988р.
Місце проживання: Шевченківський район м. Києва (вул. Ризька, 73-г)
Сімейний стан: заміжня, маю доньку
Моб. телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: повна вища (вища філологічна + вища юридична).
1. Національний університет біоресурсів та природокористування (заочна форма навчання, спеціаліст). Факультет: юридичний – правознавство, 2012р.
2. Київський міський педагогічний університет ім. Б.Д. Грінченка (денна форма навчання, магістр). Факультет: філологічний – українська мова, література та зарубіжна література, 2010 р.

Досвід роботи:
09.2012р.-09.2013р.-експерт II категорії Центрального казенного підприємства пробірного контролю при Міністерстві фінансів України.
09.2020р.- по теперішній час- головний експерт Центрального казенного підприємства пробірного контролю при Міністерстві фінансів України.

Посадові обов'язки:
- підготовка та оформлення договорів згідно вимог та з дотриманням законодавства в галузі ювелірних виробів;
- дотримання вимог щодо отримання, обліку та зберігання дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння;
- надання звітності щодо наявності, кількості та часу зберігання проклеймованих виробів та терміну зберігання їх на підприємстві;
- надання платіжних документів та контроль своєчасної оплати послуг суб‘єктами підприємницької діяльності та фізичних осіб, які здійснюють реалізацію своєї продукції на території України;
- здійснення державного експортно-пробірного контролю ювелірних виробів від суб‘єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб до підприємства;
- виконання робіт з дорогоцінними металами у відповідності та з дотриманням законодавства в галузі ювелірних виробів;
- прийом, випробування, клеймування ювелірних та побутових виробів, які виготовленні з дорогоцінних металів за заявками юридичних та фізичних осіб у відповідності нормативно-правових актів чинного законодавства.

08.2019р.-10.2019р.-спеціаліст відділу документообігу Профспілки працівників державних установ України

Посадові обов'язки:
оформлення протоколів засідань та зустрічей представників державних профспілкових організацій;
підготовка наказів, оформлення відряджень та інших документів кадрового складу;
підготовка матеріалів, вирішення організаційно-адміністративних питань.

01.2012р.-05.2012р.- офіс-менеджер фармакологічної компанії.

Посадові обов'язки:
- робота з великим обсягом інформації;
- надання допомоги керівництву в організації роботи компанії;
- отримання, реєстрація та відправлення поштової документації, часткове введення кадрової документації;
- підготовка, введення та оформлення протоколів засідань;
- організація відряджень керівництва.

11.2010р.-12.2011р.- адміністратор компанії науково-освітніх послуг (гуманітарних та точних наук).

Посадові обов'язки:
- оформлення замовлень, введення переговорів з клієнтами;
- надання платіжних документів, контроль та систематизація оплати;
- перевірка виконання наукових робіт згідно з заявленими вимогами замовника та загальноприйнятих норм і правил Міністерства освіти і науки України.

09.2008р.-05.2009р.- лаборант кафедри педагогіки Київського университета імені Б.Д.Грінченка.

Посадові обов'язки:
- створення та ведення документації факультету;
- реєстрація та контроль вхідної та вихідної документації;
- систематизація проведення щомісячних атестацій студентів, їхньої успішності та відвідування;
- оформлення навчальної та методичної документації для студентів та керівництва кафедри;
- контроль за виконанням професорсько-викладацьким складом затвердженого розкладу навчальних занять, екзаменів та заліків;
- підготовка та допомога написання методичної літератури та навчальних посібників.

Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- досвід роботи з великим об'ємом інформації та вміння раціонально і ефективно використовувати робочий час;
- вільне володіння українською та російською мовами, англійська- Pre-Intermediate, французька мова – зі словником.

Особисті якості:
Відповідальність, пунктуальність, дисциплінованість, комунікабельність, уважність до деталей, здатність брати на себе високий рівень відповідальності.
Отримала грамоту від київського мера в 2011р. та звання «Найкращий студент року».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: