Резюме від 11 жовтня 2022

Мария

Офіс-менеджер, діловод, помічник юриста, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

МАЦЮРА МАРІЯ СЕРГІЇВНА
Дата народження: 19.05.1988р.
Місце проживання: Шевченківський район м. Києва
Сімейний стан: заміжня, маю доньку 4 роки
Моб. телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1.2005-2010рр. – Київський міський педагогічний університет ім.Б.Д. Грінченка (денна форма навчання, магістр). Факультет: філологічний – українська мова, література і зарубіжна література.
2.2011-2012рр. – Національний університет біоресурсів та природокористування (заочна форма навчання, спеціаліст). Факультет: юридичний - правознавство.

Досвід роботи:
09.2012- по теперішній час- провідний експерт по випробовуванню ювелірних металів Державної пробірної служби при Міністерстві фінансів України.
Обов'язки:
- реалізація державного пробірного контролю за якістю дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, напівдорогоцінних металів, а також виробів із них;
- перевірка реалізації вимог законодавства при виконанні операцій та контроль дорогоцінних виробів;
- виконання вимог стосовно отримання, використання, обліку та зберігання дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння;
- здійснення опробовування, контрольних аналізів матеріалів та речовин, які містять дорогоцінні метали, ювелірних та побутових виробів, які містять дорогоцінні метали, за заявками суб'єктів, фізичних облич, та зверненнями провоохороних органів;
- здійснення клеймування ювелірних та побутових виробів, які виготовленні з дорогоцінних металів за заявками юридичних та фізичних облич.

01.2012-05.2012 – адміністратор офісу фармакологічної компанії.
Обов'язки:
- надання допомоги керівництву в організації роботи компанії;
- отримання, реєстрація та відправлення поштової документації по Києву та регіонам;
- підготовка, введення та оформлення протоколів засідань;
- організація відряджень керівництва: замовлення авіа - і залізничних білетів;

11.2010-12.2011-адміністратор компанії по наданню інформаційних послуг навчального направлення.
Обов'язки:
- оформлення замовлень;
- робота з міні АТС;
- оформлення платіжних документів;
- перевірка виконання наукових робіт згідно з заявленими вимогами замовника;
- введення бази даних;

09.2008 - 05.2009- лаборант кафедри педагогіки Київського университета імені Б.Гринченко.
Обов'язки:
- створення та введення документації факультету;
- реєстрація та контроль вхідної та вихідної документації;
- контроль проведення щомісячних атестацій студентів, їхньої успішності та відвідування;
- контроль оформлення навчальної та методичної документації для студентів та керівництва кафедри;
- контроль за виконанням професорсько-викладацьким складом затвердженого розкладу навчальних занять, екзаменів та заліків;
- підготовка та допомога написання методичної літератури та навчальних посібників.

Додаткові дані:
Впевнений користувач ПК. Вміння працювати з великим об'ємом інформації та раціонально використовувати робочий час.
Вільне володіння українською та російською мовами, англійська - зі словником. Мала досвід роботи в профспілці працівників державних установ, де виконувала роботу з редагування текстів, виправлення лінгвістичних та орфографічних помилок.

Позитивні якості:
Працьовита. Відповідальна. Уважна в роботі до деталей. Комунікабельна. Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: