• Файл

Кирило

Керівник мережі магазинів, регіональний менеджер

Вік:
33 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кирилов
Кирило
Юрійович

керівник мережі, керуючий.

дата народження:
03.08.1991г. (31 рік).

особисті якості:

Прагнення розвитку;
Внутрішня мотивація;
Орієнтація на результат;
Комунікабельність;
Організованість;
Стресостійкість;
Гнучкість;
Партнерство;
Вміння працювати в команді.

мета:
Розвиток професійних якостей та навичок у великій компанії з можливістю кар'єрного зростання, самореалізації.
Збільшення прибутку компанії за допомогою досягнення поставлених цілей та завдань.

контактні дані
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адреса проживання:
Одеса. вул. Д.Донцова

Е-MAIL
К[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Власний автомобіль;
Готовий до відряджень.

ОСВІТА
Національна металургійна академія України
09.2014 - 06.2015 (Вища)
Спеціаліст з металознавства

Національна металургійна академія України
09.2011 - 06.2014 (середньо-спеціальне)
Бакалавр з інженерного матеріалознавства

Дніпропетровський технікум зварювання та електроніки ім. Є.О.Патона
09.2008 - 06.2011(середньо-технічне)
Технік-технолог зварювального виробництва.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
Управління персоналом та процесами для досягнення поставленої мети
Навички аналізу, системного прийняття рішень, уміння формувати причинно-наслідкові зв'язки.
Знання основ менеджменту (постановка завдань, мотивування персоналу, надання зворотного зв'язку, контроль виконання)
Навички обробки інформації та роботи з базами даних.
Проведення співбесід, підбір персоналу згідно з профілем посади.
Взаємодія з контролюючими, державними органами, організаціями та підприємствами всіх форм власності.
Ведення адміністративного документообігу підприємства.
Відстеження проведення своєчасних відвантажень товару постачальниками.
Контроль над виконанням постачальником, партнером договірних зобов’язань.
Розробка стратегії навчання та розвитку персоналу, її реалізація.
Підготовка навчальних матеріалів та посібників для навчання персоналу.
Розробка навчальних планів та організаційна підготовка проведення тренінгів та навчальних заходів.

ДОСВІД РОБОТИ
Sushi Family – Керуючий мережі магазинів
Вересень 2021 - Лютий 2022

Організація та контроль роботи мережі магазинів
(10 торгових точок);
Підбір, навчання та адаптація персоналу;
Здійснення контролю за виконанням показників реалізації товарів, досягнення встановлених показників прибутку;
Участь у формуванні асортименту магазинів;
Розробка стратегій розвитку кожного магазину на підставі вивчення ринків, попиту, конкурентного середовища та потреб кінцевого покупця;
Контроль касової дисципліни;
Швидке та якісне вирішення технічних питань;
Контроль проведення інвентаризації;
Контроль виконання стандартів роботи;
Робота з запереченнями;
Проведення чек-листів;
Аналіз продажів, доходів и видатків мережі;
Організація та запуск нових торгових точок.

OKKO Group - керівник автозаправного комплексу
Червень 2018 — Травень 2021

Організація ефективної роботи АЗК;
Формування, мотивування та розвиток команди;
Забезпечення виконання планів продажу палива та супутніх товарів;
Контроль роботи на касі;
Нагляд за правильною експлуатацією АЗК;
Створення графіку роботи персоналу;
Проведення інвентаризацій;
Проведення чек-листів;
Створення та впровадження стандартів обслуговування;
Робота зі скаргами та запереченнями;
Відкриття та фактичний запуск нових комплексів.

OKKO Group - оператор автозаправного комплексу
Березень 2016 — Червень 2018

Здійснення активних продажів товарів АЗК.;
Організація роботи торгового залу;
Відстеження наявності асортименту;
Виконання стандартів роботи;
Проведення інвентаризації;
Приготування продукції кафе згідно стандартів мережі;
Робота на касі ( Datecs, LeoCAS);
Звітність та робота в програмі 1С.

ТОВ «МОРЕ ПИВА» - тренінг-менеджер
Січень 2016 – Березень 2016

Навчання та мотивація персоналу, освітні програми «Стандарти роботи», «Мистецтво презентації», «Мотиваційний коефіцієнт».
Розробка стратегії навчання та розвитку персоналу, її реалізація;
Розробка навчальних планів та організаційна підготовка проведення тренінгів та освітніх заходів;
Контроль виконання стандартів роботи персоналу;
Підготовка навчальних матеріалів та посібників для навчання;
Оцінка ефективності навчання;
Атестація персоналу;
Категоризація персоналу;
Збір та аналіз інформації щодо необхідного для персоналу навчання;
Планування та звітність результатів роботи;
Індивідуальна робота с торговим персоналом: навчання, постановка завдань, контроль за їх виконанням;
Розробка стандартів обслуговування.Ч’

ТОВ «МОРЕ ПИВА» - Продавець - консультант
Серпень 2014 – Січень 2016

Організація роботи магазинів;
Робота с торговим персоналом (навчання технікам продажу, асортименту);
Консультація покупців щодо продукції, продаж товарів;
Мерчандайзинг;
Проведення розрахунково-касових операцій;
Переоблік товару.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: