Резюме від 12 червня 2024 PRO

Оксана

Директор стоматологічного центру, керуюча, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 01.2024 по нині (5 місяців)
ТОВ "ВОСТОРГ-ВОЯЖ " Стоматологічний центр " Glam Smile Laser ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Залучення первинних пацієнтів.
- Аналіз конкурентів.
- Робота з таргетологами, маркетолгами, смм.
- Аналіз лідів.
Аналіз конверсії роботи адміністраторів лідів в запис пацієнтів.
- Аналіз первинних пацієнтів.
- Робота з диспансерною групою.
- Отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
- Відкриття структурного підрозділу.
- Підбір персоналу ( лікарі, адміністратори, асистенти).
- Навчання персоналу.

Керуюча стоматологічної клініки

з 05.2022 по 01.2024 (1 рік 8 місяців)
Стоматологічна клініка "Pelts clinic", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Загальне керівництво клінікою та організація продажу послуг.
- Залучення первинних пацієнтів. Робота з таргетологами , маркетологами.
- Ведення основних показників клініки, їх аналіз та своєчасна реакція у разі їх падіння.
- Аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);
- Розробка схеми оплати праці відповідно до ключових показників ефективності кожного співробітника.
- Нарахування та видача заробітньої плати.
- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями;
- Укладання господарських та інших угод, договорів тощо;
- Контроль якості роботи персоналу відповідно до індивідуальних ключових показників ефективності та прописаних регламентів та стандартів.
- Пошук та найм необхідного персоналу (складання профілю посади, розміщення вакансії, проведення співбесід).
- Контроль, навчання та адаптація персоналу клініки.
- Забезпечення безперебійної роботи клініки.
- Контроль витратного матеріалу.
- Контроль якості медичних послуг.
- Контроль ведення документації для забезпечення юридичної безпеки клініки: пожежна безпека, СЕС, Держлік нагляд, кадри, охорона праці, куточок споживача.
- Прийом співробітників із інстанцій, що перевіряють.
- Розробка документації між клінікою та пацієнтом (договір тощо).
- Планування та управління бюджетом клініки. Розподіл грошових потоків.
- Взаємодія з бухгалтером клініки для контролю фінансових операцій та своєчасної подання звітності.
- Контроль за дотриманням касової дисципліни.
- Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.
- Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет.

Проектна робота

з 07.2021 по 12.2021 (5 місяців)
Мережа стоматологічних клінік "Німецька стоматологія", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Проект виконано
Розширення ліцензії на медичну практику, актуалізація інформації.
Підготовка документів та отримання санітарного паспорта на рентген-кабінет (ортопантомограф, прицільний рентген апарат).
Взаємодія з органами контролю.

Керуюча косметологічної клініки

з 12.2020 по 07.2021 (7 місяців)
Косметологія, Київ (Краса, фітнес, спорт)

У спектр моїх обов'язків входило:
- Підготовка документів до відкриття клініки.
- Подання інтересів клініки у взаєминах з підприємствами, організаціями;
- укладання господарських та інших угод, договорів тощо;
- Здійснення керівництва потоковою діяльністю клініки;
- контроль за виконанням планів з прибутку, зростання кількості клієнтів та якості їх обслуговування;
- аналіз фінансових показників (% постійних витрат, % змінних витрат, P&L, ДДС);
- Оптимізація витратної частини клініки;
- Складання плану щодо збільшення валового доходу;
- управління маркетинговою та рекламною діяльністю;
- ведення фінансової звітності та аналітики діяльності підприємства;
- робота з кадрами (підбір, прийом на роботу, контроль роботи, розробка та ведення мотивації співробітників, сприяння у професійному та особистісному розвитку співробітників);
- розробка та затвердження з власником планів, інструкцій, правил, стандартів, протоколів процедур та інших актів внутрішнього регулювання діяльності клініки;
- затвердження організаційної структури та штатного розкладу клініки, визначення посадових окладів тарифних ставок, форми та системи оплати працівників та інших осіб, які залучаються до роботи на підприємстві;
- Видача заробітної плати співробітникам, складання відомостей;
- Контроль над оснащенням клініки необхідним обладнанням, його обслуговуванням, ремонтом та забезпеченням. Закупівля за потребою нового медичного обладнання.

Помічник керівника

з 03.2018 по 12.2020 (2 роки 9 місяців)
ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

До спектру моїх обов'язків входило:
- Організація робочого процесу клініки.
- Укладання договорів.
- Підготовка документів для отримання та розширення ліцензії на медичну практику.
- Актуалізація документів (заповнення відомостей МТБ) для подання до Міністерства охорони здоров'я.
- Підготовка необхідного пакета документів для отримання санітарного паспорта на рентген, прицільний рентген та ортопантомограф.
- Розробка посадових інструкцій, інструкцій клініки, Положень та
протоколів;
- Розробка та ведення документації з пожежної безпеки та охорони праці.
- Розробка документації щодо норм списання лікарських препаратів та виробів мед.призначення.
- Контроль документів про утворення медичного персоналу на відповідність кваліфікаційним вимогам.
- Організація роботи та документації з лікарськими засобами.
- Вибір медичного обладнання необхідного для роботи.
- Підбір персоналу.
- Організація пошиття корпоративної форми для медичного персоналу.
- Організація проведення медичних оглядів персоналу.
- Інженерне забезпечення клініки та усунення несправностей стоматологічного обладнання (початковий рівень);
- Участь у перевірках контролюючих органів;
- Взаємодія з перевіряючими органами та підготовка необхідної
документації.
- Взаємодія з керівниками торгуючих фірм, СЕС, інженерами,
системними адміністраторами, пожежниками.

Головна медична сестра

з 06.2013 по 03.2018 (4 роки 9 місяців)
ТОВ " Австралійський ортодонтичний центр", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

До спектру моїх обов'язків входило:
- Організація санітарно-епідеміологічного режиму в клініці.
- Підбір персоналу.
- Організація проходження курсів спеціалізації та підвищення кваліфікації медичних сестер із стоматології.
- Планування та організація роботи асистентів.
- Проведення вступних, первинних, повторних інструктажів.
- Навчання асистентів.
- Забезпечення медичного центру витратними матеріалами та виробами медичного призначення (терапія, ортопедія, ортодонтія, хірургія, дитяча стоматологія, імплантологія).
- Заповнення медичної документації.
- Облік та контроль витратних матеріалів.
- Контроль та дотримання правил санітарно-епідеміологічного режиму.
- Контроль за дотриманням трудової дисципліни.
- Організація обігу та зберігання лікарських засобів у медичному закладі.
- Контроль терміну придатності та амплітуди лікарських препаратів, а також виробів мед. призначення.
- Організація та контроль утилізації клінічних відходів, люмінісцентних ламп та лікарських препаратів.
- Участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).
- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген, ортопантомографія, телерентгенографія).

Асистент - стоматолога, Адміністратор

з 11.2005 по 03.2015 (9 років 4 місяці)
ТОВ " Санті ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

До спектру моїх обов'язків входило:
- участь у лікуванні пацієнтів за принципом "робота в чотири руки" (терапія, ортопедія, ортодонтія, дитяча стоматологія, хірургія, імплантація).
- Дезінфекція, передстерилізаційне очищення, стерилізація інструментів.
- Рентгенологічне обстеження пацієнтів (прицільний рентген).
- Запис пацієнтів та консультування з послуг.
- Фінансовий розрахунок пацієнтів.
- Робота зі страховими компаніями.

Освіта

НТУУ «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського»

Приладобудівний факультет, кваліфікація: Спеціаліст, спеціальність: Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка, проф. кваліфікація: Інженер з розробки, налаштування та випробувань., Київ
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Закінчила навчання з червоним дипломом.

Краснолиманське медичне училище

Присвоєно кваліфікацію: "Медичної сестри", Красний Лиман
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)

Закінчила навчання з червоним дипломом.

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат 04-02/21К про проходження курсу "Ефективний керівник", 09-12.02.2021 DUSO consulting спікер Ольга Хайновська

2021 рік, тривалість - 4 дні

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Користувач Internet Email Opera Mozilla Firefox Google Chrome Cliniccards ПРРО

Знання мов

  • Російська — просунутий
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Додаткова освіта
- Вебінар "Професійне управління клінікою" січень 2022 р, речник Світлана Коткова.
- Вебінар "Система звітності та контролю в роботі Адміністратора", квітень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.
- Майстер-клас: "Як завантажити клініку та лікарів з мінімальними вкладеннями. Система управлінського маркетингу", травень 2021 р, спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "Внутрішній маркетинг", квітень 2021 року, спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "КPI, мотивація співробітників", березень 2021 р., спікер Лариса Берднікова.
- Вебінар "Система оплати праці адміністратора стоматології", червень 2021 року, dentalcors.
- Вебінар Олександра Гришакова "Як доктору підвищувати кваліфікацію", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Колупаєва "Анафілактичний шок", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Івана Журавльова "Невідкладна допомога при анафілактичному шоку у пацієнта на лікарському прийомі", 2020 р. "Dental Expert".
- Серія вебінарів "COVID - 19: складові інфекційного контролю у стоматологічній практиці"Association" Service of the Organization of infection control", 2020 р "INSPE".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як стоматологам та іншим лікарям працювати в умовах карантину", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Сергія Антонова "Стоматологічна діяльність під час пандемії COVID-19: "Юридичні організаційні аспекти", 2020 р Міжнародна Академія «Амеліт».
- Вебінар Олександра Гришакова "Касові апарати, електронні лікарняні, перевірки", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Необхідна документація в медичних установах", 2020 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві пройти атестацію (підвищення кваліфікації в сучасних умовах", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікарю зареєструвати ФОПу та отримати ліцензію на медичну практику", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Як лікареві захистити себе від юридичних та фінансових проблем з пацієнтами та держорганами", 2019 р. "Dental Expert".
- Вебінар Олександра Гришакова "Перевірки медичних закладів", 2019 р. "Dental Expert".
- вебінар Сергія Антонова «Правові аспекти в стоматології», 2019 р. Міжнародна Академія «Амеліт».
- Семінар «Здійснення медичної практики: нове у законодавстві, документація, перевірки» 2018 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Невідкладна допомога у станах загрози життю в стоматологічній клініці» 2017 р., Київ « Центр спеціальної підготовки».
- Семінар «Приватний стоматологічний заклад: правові питання» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Перевірки у роботі головної медичної сестри» 2016 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Невідкладні стани в стоматології» 2016 р., Київ « Study Club».
- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я» 2015 р., Київ «Цифрове видавництво MCFR».
- Семінар «Організація обігу та зберігання лікарських засобів у закладі охорони здоров'я відповідно до вимог нормативних документів», 2014 р. Київ «Цифрове видавництво MCFR».

Цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна, відкрита, комунікабельна. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати