Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
40 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 9 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

• Резюме Катерина Бассараб Тел :[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Персональна інформація
• -Дата народження:3 грудня 1983;
• -Місце народження: м. Маріуполь, Україна;
• -Національність: українка;
• -Стать- Жіноча;
• -Діти: маю дочку.
• -Мови: англійська дуже гарні навички( Advance level) , Російський, Український .
Освіта 1липня 2006 р. – закінчила Донецький національний університет- Спеціаліст -Менеджер з управління та інформаційної діяльності, повна вища
Освіта, диплом магістра.
Досвід
• З 2004 по 2006 - повна зайнятість
менеджер у банку (ім’я «Мрія Капітал»), відповідала за зв’язки
з клієнтами банку в Кредитному
відділи. Я створювала і
складала договори про
обслуговування, кредитування, застави.
• -З 2011 по 2017 рік працювала на повну зайнятість в Mehraban group Co - —транспортування палива -компанія в Дубаї, ОАЕ. Спочатку працювала на посаді особистим помічником, А трохи згодом виросла до посади Менеджера - робота з іноземними кадрами та головними клієнтами. Була відповідальною за
спілкування та отримання/ надсилання електронних листів, спілкування по телефону з клієнтами та співробітниками.
Займалася пошуком нових клієнтів. Брала участь в офісних нарадах і
подготовки окремих індивідуальних планів – пропозицій та онлайн-зустрічей. З 2019 року- працюю фрілансером.
Додаткові обов'язки:
- Висновок і супровід контрактів;
- Досвід роботи з клієнтами ;
- ведення переговоров;
- описання бізнес-процесів;
- ведіння управління інформацією;
- володіння комп'ютерними навичками( internet explorer, MS Windows( Word, Excel etc.), програмами ( включаючи Instagram, Telegram, Facebook та ін).
- знання електронної (банківської) платіжні системи. Ще: 1. Виконання технічних функцій,
копіювання матеріалів і
документів.
Набір текстів, документів на комп’ютері.
Прийом і листування пошти, документації,відправлень.
Пошук інформації та допомога в роботі іншим.
Чистота та підтримання порядку в
Приймальні та своєму кабінеті,
Технічне обслуговування ресепшн і
Обслуговування технічної неїсправності оргтехніки(викликання майстра). Також вміння готувати каву для директора і окремих важливих відвідувачів.
Попередня закупівля продукції і
Напоїв для офіса.
2. Телефонне обслуговування. Фільтрація адресованих телефонних дзвінків до директора.
Запис телефонних повідомлень за
Відсутністю/зайнятості голови компанії.
Переадресація телефонних дзвінків до компетентних фахівців.
Складання та постійне оновлення внутрішнього телефонного довідника у відділи та посадових осіб фірми.
Складання та постійне оновлення
Телефонного довідника організацій та осіб, з якими телефонні контакти ще не підтримуються.
3. Організація прийому
Відвідувачів.
Узгодження з директором
правил прийому відвідувачів і
визначення пріоритетних осіб. Узгодження з заведуючим
годин прийому працівників, приватних осіб, відвідувачів інших організацій.
Розклад (попередній запис)
прийому відвідувачів.
4. Підготовка переговорів і
зустрічей(онлайн та офлайн).
Уточнення дати та проведення і місця.
Попереднє повідомлення про
учасників переговорів і наради, контроль за
зовнішним виглядом, пильний звіт до керівника про причини та
відсутність учасників. Технічне обслуговування
контролю за підготовкою
матеріалу до дії. Навички Комп'ютерні навички:
Добре знання Windows (Ms Word, Excel,Adobe Reader, PDF тощо)
Добре знання Internet Explorer, також володіння різними телефонними/інтернет додатками.
Мовні навички :
Англійська: Speaking, Reading, Writing -
просунутий рівень( Advanced level);
Російська та українська:Рідні мови, просунутий рівень. Швидки
навички друкування.
Курси та тренінги:
-Відвідувала групові заняття та
закінчила із успіхом
Курс загальної англійської мови -Upper Intermediate – вищий
Середній рівень (на острові Мальта з 15.10.2007 по 01.02.2008).
Курс складався з серії
20 уроків на тиждень, з понеділка по П'ятницям з додатковою культурною Діяльністю і живими дискусіями, і навчання з місцевим і іноземними студентами.
– У 2007 році пройшов навчальний план у
коледж моделей (модельне агентство)
«Моделі Нефертіті» з предметів:
моделювання; міжнародний
етикет; психологія в діалозі;
дієтологія; акторські
навички.
• У 2018 році пройшла курс підвищення знаній сучасних компʼютерних технологій.
Основні навички та досягнення:
Я можу самостійно вивчити незнайоми компʼютерні програми.
Я можу вивчати іноземні мови
самостійно. Особисті риси: -прагнення до Мети;
- Старанність;
- комунікабельність та доброзичливість;
- легкий характер, не конфліктна;
- Пунктуальність;
- Відповідальність;
- Відмінна комунікабельна особистість;
- Дуже зріла і незалежна;
- Є велике бажання і інтерес навчатися;
- орієнтація на результат;
- Вміння працювати у команді.
інтереси:
Подорожі, мода, шопінг,
Читання, плавання, спорт, кіно,
Музика та головне- задоволення від проведення часу з донькою. Дякую Вам за прочитання мого резюме.

Схожі кандидати

Менеджер по роботі з клієнтами, Direct manager
21000 грн, Ужгород, Дистанційно

Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн, Ужгород, Дистанційно

Менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Ужгород

Менеджер по роботі з клієнтами
Ужгород

Менеджер по роботі з клієнтами
20000 грн, Ужгород, Мукачево, Дистанційно

Менеджер по роботі з клієнтами
Ужгород

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: