Резюме від 11 грудня 2022

Вікторія

Адміністратор, офіс-менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2019 по 02.2022 (3 роки 1 місяць)
Телеканал, Киев (Медіа / СМІ)

Обовязки:
Зустріч гостей .
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Организація і контроль чистоти і порядку в офісі.
Пошук та аналіз необхідної для керівництва інформації.
Допомога в організіції свят та інших корпоративних заходів.
Организація закупки необходних матеріаів, работа з постачальниками.
Розподіл документації по відділам.
Підготовка та организація конференцій.
Организація работи по встановленню обладнання, забезпечення його технічного обслуговування.
Виконання задач поставлених керівництвом.
Ведення інвентаризаційного опису майна в 1С.
Фінансова звітність.

Адміністратор

з 11.2017 по 12.2018 (1 рік 1 місяць)
Кондитерська "БО" Эктора Хименеса Браво, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація і контроль работи песоналу в кондитерській.
Контроль касової дисципліни, інвентаризація.
Відкриття і закриття закладу.
Контроль наявності продукції та її якість.
Замовлення та прийом розхідних матеріалів (господарські товари... т.д.).
Складання графіків та контроль виходу на роботу персоналу.
Навчання та мотивація персоналу.
Зустріч та разміщення гостей.
Консультація гостей стосовно продукції (також по телефону).
Виконання доручень керівництва.

Адміністратор

з 03.2013 по 09.2016 (3 роки 6 місяців)
Готельний комплекс "Пуща-Лісна", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль за чистотою, порядком в залі та роботою персоналу.
Консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв.
Надання допомоги при складанні замовлення на банкети.
Консультування по часу приготування страв та напоїв.
Прийом замовлень від гостей ресторану.
Контроль роботи офіціантів.
Вживання заходів щодо вирішення проблем,що виникли у гостей, в рамках своєї компетенції.
Участь в щомісяному переобліку посуду, інвентаризація.
Ведення обліку робочого часу.
Зустріч та розміщення гостей.
Прийом та замовлення банкетів різного формату.
Навчання персоналу.
Знання касової дисципліни.

Адміністратор

з 09.2012 по 01.2013 (4 місяці)
Ресторан " Ciros Pomodoro", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу і порядку в залі.
Складання та ведення табелю співробітників, а також контроль виходу на роботу.
Зустріч гостей, прийом дзвінків ,бронювання.
Навчання персоналу.
Знання касової дисципліни.
Відкриття та закриття закладу.

Офіціант

з 05.2008 по 08.2012 (4 роки 3 місяці)
Готельний комплекс "Пуща-Лісна", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Сервіровка столу у відповідності з встановленими стандартами.
Контроль за чистотою, станом та комплектністю столових приборів, посуду, скатертинами та серветками.
Підтримання чистоти в залі.
Знання меню та вивчення змін в меню.
Знання основних и сезонних страв та напоїв, пропонованих гостям.
Консультування гостей ресторану про особливості страв та напоїв.
Надання допомоги при зіставленні замовлення.
Консультування по часу приготування страв та напоїв.
Подання страв та напоїв згідно встановленними правилами обслуговування.
Вжиття заходів щодо вирішення проблем, які виникли у гостя, в рамках своєї компетенції.
Розподіл замовлень по місцю їх виконання між барменом та поваром.
Контроль своєчасності приготування та товарного вигляду страв перед подачею на стіл.
Надання рахунку гостям.
Отримання і контроль оплати за рахунком.
Здійснення керівництва над помічником офіціанта.
Оформлення залу та сервірування столів для різноманітних заходів.
Участь в щомісячному перерахунку посуду.
Досягнення:
З 2011-2012 робота старшим офіціантом (помічник адміністратора).

Освіта

Київський Славістичний Університет

Психологія, Киев
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Outlook Робота з оргтехнікою

Додаткова інформація

Особисті якості:
Активна, комунікабельна, уважна, відповідальна, ініціативна, вмію працювати в команді, та на результат, швидко навчаюсь, порядна, стресостійка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: