Резюме від 1 травня 2024 PRO

Інна

Операційний, комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 05.2023 по 08.2023 (3 місяці)
LanTrace, Бориспіль (IT)

Оптимізація витрат та оптимізація бізнес-процесів

Розробка та впровадження стратегії продажів

Розробка та впровадження заходів щодо підвищення продажів

Пошук нових майданчиків продажу та будівництво нових мереж

Організація монтажу обладнання та комунікацій, введення в експлуатацію

Аналіз існуючого та потенційного ринку

Бюджетування та оптимізація існуючих бізнес-процесів

Планування бюджету, контроль закупівель матеріалів та обладнання

Робота з дебіторською заборгованістю

Запуск маркетингових активностей

Аудит поточного стану ІТ-структури компанії

Розвиток розподіленої корпоративної інфраструктури та оптимізація витрат на її утримання

Впровадження та підтримка інформаційних систем різного рівня

Власник бізнесу

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Green Beer, Ірпінь (Роздрібна торгівля)

Відкриття власного магазину з нуля.

Створення бренд буку

Підотовка та ремонт приміщення

Закупцвля обладнання

Підписання договорів з постачальниками

Реєстрація і отримання ліцензій

Вивід на самоокупність

Керуючий партнер

з 04.2021 по 05.2022 (1 рік 1 місяць)
Антитерор Сек'юріті Груп, Ірпінь (Охорона, безпека, оборона)

Організація роботи компанії та вибудовування бізнес-процесів
Оптимізація витрат
Виведення компанії на самоокупність
Запуск нових груп ГБР
Використання патрулювання
Оновлення автопарку
Впровадження та запуск білінгової системи
Робота з дебіторською заборгованістю
Запуск маркетингових активностей
Збільшення клієнтської бази ПЦО
Збільшення кількості об'єктів фізичної охорони
Впровадження системи контролю охоронців
Організація монтажу обладнання охоронних систем та відеоспостереження
Планування бюджету, контроль закупівель матеріалів, запчастин та обладнання

Виконавчий Директор підприємства

з 03.2020 по 05.2022 (2 роки 2 місяці)
ILAN -інтернет провайдер, Ірпінь (IT)

Оптимізація витрат та оптимізація бізнес-процесів
Модернізація сервісного обладнання
Запуск нової партнерської програми заміни КТВ
Впровадження та запуск нового білінгу
Розробка та впровадження стратегії продажів
Розробка та впровадження заходів щодо підвищення продажів
Збільшення клієнтської бази
Пошук нових майданчиків продажу та будівництво нових мереж
Організація монтажу обладнання та комунікацій, введення в експлуатацію
Організація безперебійної роботи сервісних служб та аварійних бригад
Аналіз існуючого та потенційного ринку
Бюджетування та оптимізація існуючих бізнес-процесів
Планування бюджету, контроль закупівель матеріалів та обладнання
Виконання плану з основних KPI
Робота з дебіторською заборгованістю
Вирішення комунальних та інженерних питань з оренди та прямих договорів із сервісними компаніями
Запуск маркетингових активностей
Розробка та реалізація IT-стратегії компанії;
Забезпечення ефективності всіх інформаційно-технологічних процесів компанії;
Керівництво персоналом - підбір та розстановка кадрів, постановка завдань, контроль виконання (30+ осіб у підпорядкуванні);
Аудит поточного стану ІТ-структури компанії;
Забезпечення повного циклу розробки товарів підприємства (аналіз, оцінка, проектування, розробка, тестування, здавання в комерційну експлуатацію, підтримка);
Управління кількома продуктами на стадії реалізації;
Розробка та погодження фінансових та проектних документів;
Забезпечення інформаційної безпеки компанії;
Розробка бюджету та контроль його виконання;
Розвиток розподіленої корпоративної інфраструктури та оптимізація витрат на її утримання;
Впровадження та підтримка інформаційних систем різного рівня.

Національний директор Центрального регіону (8 регіонів, 128 магазинів)

з 07.2019 по 11.2020 (1 рік 4 місяці)
Prostor & КОСМО, Київ (Роздрібна торгівля)

Управління роздрібною мережею та продажами.
Контроль виконання стандартів, оцінка роботи магазинів.
Організація ефективного управління товарними запасами та безпеки ТМЦ.
Організація ефективного керування персоналом у магазинах.
Забезпечення своєчасного відкриття/закриття магазинів.
Проведення регулярного моніторингу активності конкурентів.
Аналіз поточної ефективності роздрібної мережі Дирекції та бізнес-процесів, їх оптимізація,
Формування бюджету, управління операційними витратами Дирекції.
Контроль операційної діяльності магазинів. Впровадження комплексної відповідальності керівників магазинів за всі процеси на рівні об'єкта (формування команди, навчання персоналу, стандарти, результати).
Забезпечення ефективне відкриття нових магазинів, а також операційна інтеграція нових об'єктів у мережу.
Забезпечення ефективної взаємодії між Дирекцією та Головним офісом.
Інтеграція магазинів компанії КОСМО в мережу магазинів Prostor

Директор Департаменту продажу B2C Західного регіону 8 філій (8 областей)

з 05.2016 по 07.2019 (3 роки 2 місяці)
Укртелеком, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Розробка та впровадження стратегії продажів у підзвітному регіоні
Стратегічне планування та створення структури регіональних продаж
Визначення каналів продажу та розвиток напряму масового продажу
Пошук нових майданчиків продажу та впровадження партнерських програм
Аналіз існуючого та потенційного ринку
Бюджетування та оптимізація існуючих бізнес-процесів для досягнення максимальної швидкості взаємодії між підрозділами
Виконання плану основного KPI.
Розробка та впровадження заходів щодо підвищення продаж регіону
Запуск проекту партнерської програми з іншим провайдером

Заступник начальника управління продаж МСБ

з 08.2015 по 02.2016 (6 місяців)
АБ УКРГАЗБАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Управління та планування діяльності підрозділу;
Організація та координація роботи, контроль виконання завдань та функцій управління;
Збільшення обсягів продажу банківських продуктів для клієнтів МСБ;
Контроль виконання планових показників із продажу банківських послуг відділеннями у регіонах;
Аналіз ефективності роботи регіональних відділень;
Розробка та покращення продуктового ряду для клієнтів МСБ;
Підвищення якості клієнтського сервісу, вдосконалення організаційної структури та процесів обслуговування клієнтів;
Координація взаємодії управління з іншими структурними підрозділами з питань, що належать до компетенції управління;
Підбір персоналу, організація навчання та підвищення кваліфікації працівників дирекції та відділень;
Участь у бізнес-плануванні у розрізі точок продажу та співробітників;
Організація та здійснення заходів спрямованих на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти;
Розробка маркетингової стратегії та рекламних матеріалів щодо продуктів МСБ;
Бюджетування фонду оплати праці працівників мережі, маркетингових активностей та тренінгів.

Керівник відділу корпоративного продажу Центрального регіону

з 03.2014 по 07.2015 (1 рік 4 місяці)
ПтБ «Платинум Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Розвиток секторів роботи з бізнес клієнтами мережі відділень Банку
Організація продажу банківських продуктів та банківських послуг;
Забезпечення якісного обслуговування бізнес-клієнтів відділень підпорядкованого регіону;
Здійснення координації та контролю діяльності секторів у підпорядкованому регіоні;
Підтримка та контроль збільшення обсягів продажу банківських продуктів бізнес клієнтам;
Контроль роботи з нарощування, моніторинг та оцінка персонального клієнтського портфеля довірених секторів;
Розробка маркетингової стратегії та розробка банківських продуктів у підпорядкованому регіоні

Регіональний тренер

з 06.2013 по 03.2014 (9 місяців)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Розробка програм навчання для працівників роздрібного бізнесу;
Контроль та аналіз процесу навчання персоналу банку;
Виявлення потреби у навчанні;
Розробка індивідуальних планів розвитку працівників;
Проведення сертифікацій працівників роздрібного бізнесу;
Розробка щорічних, квартальних та календарних планів навчання та підготовки працівників банку;
Об'їзд відділень з виявленням проблемних зон та заповнення контрольних аркушів спостереження за стандартами якості;
Написання та оптимізація скриптів для працівників роздрібного бізнесу;
Проведення навчання працівників банку;
Розробка та запуск регіональної системи навчання та розвитку персоналу роздрібного бізнесу;
Проведення тестування працівників банку;
Провести мотиваційні розмови зі співробітниками мережі.

Регіональний менеджер Центрального і Західного регіонів України (37 відділень) 

з 05.2012 по 06.2013 (1 рік 1 місяць)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проведення фінансового аналізу ефективності роботи відділень у частині продажу продуктів роздрібного бізнесу;
Розробка та формування фінансової звітності, виявлення низько дохідних операцій, Розробка заходів щодо збільшення прибутковості відділень;
Координація роботи відділень банку, розробка концепцій навчання та матеріалів щодо навчання співробітників філій та відділень;
Проведення семінарів/тренінгів з метою підвищення кваліфікації; співробітників, планування та оптимізація процесу роботи відділень;
Винесення пропозицій щодо регулювання тарифної, кредитної політики банку щодо окремих клієнтів;
Підготовка наказів, розпоряджень, розсилання інформаційних листів, комерційних пропозицій;
Організація роботи груп відділень Банку, що входять до складу підпорядкованого регіону;
Організація виконання плану продажу груп відділень, що входять до складу підпорядкованого регіону;
Організація залучення клієнтів РБ у підпорядкованому регіоні;
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів у групах відділень;
Побудова системи контролю роботи працівників, підлеглих груп у регіоні, що забезпечує виконання кредитних процедур;
Організація роботи працівників підпорядкованих груп у регіоні з персональним клієнтським портфелем;
Надання пропозицій щодо оптимізації та розвитку філіальної мережі Банку та подання їх на розгляд відповідним колегіальним органам;
Координація діяльності відділень Банку підзвітного Регіону та структурних підрозділів Центрального офісу Банку з питань оперативного та якісного надання послуг клієнтам Банку, що належать до компетенції Управління;
Впровадженням ПО СRМ:
розробка та написання тест - кейсів;
тестування та введення в експлуатацію програмних продуктів;
написання навчальних матеріалів;
проведення навчання та сертифікації співробітників мережі (дводенний тренінг).

Керівник напряму (м. Київ та Київська обл.)

з 02.2012 по 05.2012 (3 місяці)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Планування / доведення завдань та ключових показників діяльності відділень
Моніторинг результатів, консолідація звітів та аналітичних матеріалів
Прийняття рішень щодо відновлення пені, організація та контроль за проведенням кредитування та реструктуризації заборгованості
Проведення тренінгів, навчання та тестування співробітників відділень,
Методологічна підтримка відділень у процесі продажу
Контроль за неторговельною валютною позицією та аналіз обсягів купівлі-продажу іноземної валюти
Обробка звернень відділень щодо прийняття індивідуальних рішень.

Начальник відділу розвитку роздрібної мережі

з 01.2012 по 02.2012 (1 місяць)
ПАТ "Промінвестбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Планування та моніторинг результатів продажу
Регулярні відрядження до відділень з метою виявлення причин виконання / невиконання планових показників
Ініціація та участь у заходах, спрямованих на підвищення орієнтованості персоналу на збільшення обсягів продажу, запровадження найкращих практик.

Керівник РБО №2 (запуск першої роздрібної точки)

з 10.2011 по 01.2012 (3 місяці)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуговування VIP-клієнтів
Продаж та розробка індивідуальних пропозицій щодо продуктів фізичних осіб
Завідування депозитарієм: надання послуг з відповідального зберігання та надання в оренду сейфів, ведення документів, контроль звітності

Начальник Центрального відділення

з 07.2010 по 10.2011 (1 рік 3 місяці)
АТ "УкрСиббанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів у відділення;
Продаж товарів банку клієнтам відділення;
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів у відділенні;
Організація побудови відносин із клієнтами;
Організація роботи працівників відділення із персональним клієнтським портфелем;
Оцінка ефективності діяльності відділення та каналів продажів;
Побудова системи контролю роботи працівників відділення, що забезпечує дотримання кредитних процедур, коректність та повноту даних клієнта, адекватність оцінки предмета забезпечення, адекватність документування співпраці з партнерами;
Контроль за виконанням планів продажу всіх банківських продуктів;
Підбір персоналу, організація команди.

Керуюча групою відділень 1ТУ (6 відділень)

з 12.2008 по 07.2010 (1 рік 7 місяців)
АКІБ «Укрсиббанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація залучення клієнтів у групі Відділень;
Організація продажу товарів банку клієнтам групи Відділень;
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів у групі Відділень;
Організація побудови відносин із клієнтами;
Організація роботи співробітників групи Відділень із персональним клієнтським портфелем;
Оцінка ефективності діяльності відділень та каналів продажів;
Побудова системи контролю роботи співробітників групи Відділень, що забезпечує дотримання кредитних процедур, коректність і повноту даних клієнта, адекватність оцінкипредмета забезпечення, адекватність документування співпраці з партнерами, недопущення мотивації співробітників з боку клієнтів і партнерів Банку;
Контроль над виконанням планів продажів усіх банківських продуктів;
Підбір персоналу, організація команди;
Підбір і організацію навчання персоналу Відділень, що входять до групи;
Навчання і надання консультацій персоналу інших структурних підрозділів банку у рамках функціонала підпорядкованої групи.

Начальник відділення № 23 Центральних дирекції Київського РУ

з 04.2007 по 11.2008 (1 рік 7 місяців)
ВАТ КБ "Надра" , Київ (Фінанси, банки, страхування)

Квітень 2007г. - Перевиконання планових показників на 200%
Травень 2007г.- Краще відділення по видачі кредитів на Авто.
Щомісячне перевиконання планових показників.
Кількість підлеглих 22 працівника

 Начальник відділення № 55 Правобережній дирекції Київського РУ

з 11.2005 по 04.2007 (1 рік 5 місяців)
ВАТ КБ "Надра", Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

Квітень 2006 р. - краще відділення за підсумками кварталу по автокредитуванню Червень 2006г.- краще відділення по видачі кредитних карт Вересень 2006 р. - краще відділення дирекції за підсумками кварталу.

Провідний економіст відділення №22.

з 12.2004 по 11.2005 (11 місяців)
ВАТ КБ "Надра" , Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

На посаді В.и.о. начальника відділення отримала три подяки за високі результати відділення, а також перевиконання планів на 600о іншому кредитуванню за програмою "ЦСК".

Старший бухгалтер - контролер, Бухгалтер 

з 11.2003 по 12.2004 (1 рік 1 місяць)
АКБ "Правекс-банк", Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)

обслуговування фізичних та юридичних осіб

Освіта

Національний Університет Державної Податкової Служби України

Юридичний факультет Спеціальність "Адвокатура, прокуратура, суд", Ірпінь
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)

Національна Академія Державної Податкової Служби України

Факультет Фінанси та Кредит Спеціальність "Управління державними фінансами", Ірпінь
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Проходження внутрішньо-корпоративних тренінгів

«Мистецтво вражати», «Навички ефективного продажу», «Ефективні навички управлінння»

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint MS Outlook CRM MS Project MS Visio HCL Notes Банківські програми ОДБ FlexCube АРМ FLEX

Додаткова інформація

За період керівництва регіональними підрозділами забезпечено постійне виконання
планових показників регіональної мережі. Був досягнутий щомісячний приріст об'єму
клієнтського портфеля. Збережена наявна клієнтська база, а також щомісячно
залучались на обслуговування в нові клієнти, як юридичні, так і фізичні особи.

Також маю великий професійний досвід в області управління великою кількістю
співробітників від 20 в прямому підпорядкуванні до 350 чоловік в структурі. Стресостійкість, пунктуальність і цілеспрямованість в досягненні поставлених цілей.
Маю банківський досвід роботи (більше 13 років) по напряму B2C і В2В в розрізі: кредитування, реструктуризація, оформлення і акцепція угод.
Окрім цього, залучення нових клієнтів і уміння працювати з діючою клієнтською базоюВручена номінація "Кращий співробітник Банку 2012г".
Більше 4 років успішний досвід в телекомунікаціях у напрямі В2С та В2В реорганізація мережі, планування, бюджетування і оптимізація існуючих бізнес-процесів, аналіз і розвиток регіональної присутності, активні продажі.
Навички роботи з великими масивами даних, аналіз інформації, угрупування, в т.ч. підготовка аналітичних записок.

Впровадження ПО СРМ, розробка і написання тесткейсів, тестування і введення в
експлуатацію програмних продуктів, написання навчальних матеріалів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: