Резюме від 4 жовтня 2022 Файл

Інна

Державний службовець, адміністратор, керівник, начальник, головний економіст, менеджер

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Лушнікова Інна Григорівна
Вік: 36 р.
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення: одружена, маю 2 дітей
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
 Назва компанії: Фізична особа підприємець «Лушнікова І.Г.» м. Херсон.
Посада: Керівник
Період роботи: 01.09.2020р. — 23.02.2022
Обов’язки:
- надання інформаційних послуг клієнтам;
- оформлення договорів купівлі-продажу транспортних засобів;
- вирішення проблемних ситуацій з оформлення транспортних засобів;
- оформлення страхових полюсів;
- ведення бухгалтерського обліку, податкового обліку та складання фінансової, податкової звітності.

 Назва компанії: ПАТ «Райффайзен банк Аваль» м. Херсон.
Посада: Начальник сектору №5 Відділу обробки платіжних доручень на паперових носіях
Управління обробки платежів.
Період роботи: 03.12.2012р. — 21.08.2020р.
Обов’язки:
- відкриття та закриття операційного дня;
- розробка, впровадження, контроль, показників КПІ;
- планування робочого дня сектору (чисельність до 22 чоловік зі ставкою 0,5 робочого дня / 12
чоловік з повною ставкою);
- проведення тестування співробітників для покращення та вдосконалення знань;
- оцінка знань співробітників;
- здійснення аналізу на заповнення і правильність даних параметрів клієнтів, в разі виявлення
помилок;
- комунікація з іншими підрозділами Банку, щодо виправлення даних (помилок);
- адміністрування та забезпечення доступами нових співробітників до програмного забезпечення;
- контроль виконання розпоряджень керівника.

 Назва компанії: ПАТ «Райффайзен банк Аваль» м. Херсон.
Посада: головний економіст Сектору №5 Відділу обробки платіжних доручень на паперових носіях
Управління обробки платежів.
Період роботи: 02.04.2012р. — 03.12.2012р. (переведена)
Обов’язки:
- обробка платіжних доручень на паперових носіях;
- вирішення проблемних ситуацій при обробці платіжних доручень, комунікація з підрозділами
Банку, щодо виправлення даних (помилок);
- участь у процедурі відкриття та закриття операційного дня;
- допомога, впровадження КПІ в роботу секторів;
- виконувала обов’язки начальника сектора, за його відсутністю (чисельність сектору 20 чоловік зі
ставкою 0,5);
- контроль виконання розпоряджень керівника.

 Назва компанії: ПАТ «Райффайзен банк Аваль» м. Херсон.
Посада: провідний економіст Сектору №4 Відділу обробки платіжних доручень на паперових носіях
Управління обробки платежів.
Період роботи: 22.06.2011р. — 01.02.2012р. (переведена)
Обов’язки:
- обробка платіжних доручень на паперових носіях.
 Назва компанії: ДП «Книжковий клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» м. Херсон.
Посада: продавець-консультант-касир
Період роботи: 25.02 по 25.05.2010р (стажування без запису в трудову), 25.05.2010р. — 20.06.2011р.
Обов’язки:
- обслуговування відвідувачів, надання консультацій з будь-яких питань що стосується продукції та
здійснення покупки;
- грошові розрахунки з покупцем за товар;
- вирішення спірних питань, що до повернення товару і т.п.

 Назва компанії: Кредитна спілка «Громада» м. Херсон.
Посада: маркетолог
Період роботи: 03.12.2009р. — 08.01.2010р.
Обов’язки:
- створення та реалізація маркетингових стратегій;
- проведення рекламних компаній.

 Назва компанії: АТ «Райффайзен банк Аваль» м. Херсон.
Посада: провідний фахівець Сектору з блокування та лімітування Відділу обслуговування карткових
рахунків Управління інформаційного обслуговування клієнтів.
Період роботи: 01.12.2008р. — 30.10.2009р.
Обов’язки:
- консультація на вхідних та вихідних дзвінків;
- продаж банківських продуктів;
- консультація VIP клієнтів;
- вирішення проблемних ситуацій по рахунках.

 Назва компанії: АТ «Райффайзен банк Аваль» м. Херсон.
Посада: фахівець 1 категорії Відділу інформаційного супроводу продуктів Управління
інформаційної підтримки.
Період роботи: 17.03.2008р. — 01.12.2008р (переведена).
Обов’язки:
- консультація на вхідних та вихідних дзвінків;
- продаж банківських продуктів.

 Назва компанії: ТОВ «МКП Прозерпіна» м. Херсон.
Посада: кореспондент, менеджер по рекламі
Період роботи: 01.03.2007р. — 30.09.2007р.
Обов’язки:
- підготовляти інформації для написання репортажів з місця подій;
- пошук рекламодавців;
- розробка рекламних текстів, плакатів, проектів, каталогів, буклетів, контролювання їх якості.

Освіта

 Навчальний заклад: «Європейський університет», м. Херсон.
Ступінь: повна вища
Назва спеціальності: менеджмент організації
Класифікація: менеджер-економіст
Період навчання: 01.09.2004р. — 16.06.2009р.

 Навчальний заклад: «Європейський університет», м. Херсон.
Ступінь: курси
Назва спеціальності: менеджмент у малому бізнесу
Період навчання: 01.09.2003р. — 29.05.2004р.

Вміння та навики
В АТ «Райффайзен Банк Аваль» проходила навчання по наступним направленням:
 «Активні продажі»
 «Time Management»
 «Робота з запереченнями»
 «Ділова лексика»
 «Ведення діалогу з клієнтами»
 «Філософія Lean»

 «Команд образование»

- English language: початковий.
- Українська мова: вільне володіння.
- Російська мова:вільне володіння.
- Високий рівень знань ПК, Word, Excel, Power Point, Access.
- Маю водійські права кат. В, стаж 4 роки.
- До позитивних якостей відношу: комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, порядна, швидко
навчаюсь, вмію працювати в команді, досягаю поставлених цілей.
- Знання нормативних документів НБУ, КМУ, ПФУ. Вивчення нормативної документації не викликає
складнощів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: