• Файл

Oleksii

Виконавчий директор, юрисконсульт

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олексій Лебедєв

Директор виконавчий/Юридичний радник

Персональні дані:
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Linkedin: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Загальне резюме:
Стратегічно орієнтований на деталі керівник юридичного напрямку із понад 10-річним
досвідом роботи. Організаційні навички, досвід ведення справ, у тому числі
резонансних (https://interfax.com.ua/news/economic/489201.html). Керування робочим
часом, процесами в компанії, оперативне вирішення проблем поточної діяльності
компанії. Вміння знайти нестандартне рішення у більшості ситуацій в інтересах
компанії. Орієнтованість на альтернативне вирішення суперечок. Зберігання активності
компанії та виведення на 12% зростання прибутку в умовах воєнного стану.

Професійні навички:
- Досвід досудового врегулювання спорів, безпосередня участь у судових справах,
представництво в судах різних інстанцій;
- Знання та практичний досвід у різних галузях права – господарське, цивільне,
трудове, корпоративне тощо.
- Досвід роботи у корпоративному секторі по роботі з реєстрації та перереєстрації
компаній в Україні з іноземними інвестиціями та їх структурних підрозділів;
- Досвід роботи з контролюючими органами, успішне проходження перевірок
Держпраці, Податкової служби, Фонду Соціального страхування та Служби зайнятості,
ГСЧС, Антимонопольного комітету та ін. Вміння створювати систему ефективної
взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування;
- Досвід взаємодії з недержавними асоціаціями та об’єднаннями – Європейська бізнес
Асоціація, Асоціація підприємців при консульстві Данії та ін.;
- Досвід залучення спеціалізованих інститутів з метою захисту інтересів бізнесу – Офісу
Бізнес-омбудсмена, Українського інвестиційного офісу та ін.;
- Тісна співпраця з банківськими установами, відкриття усіх видів рахунків, у т.ч.
інвестиційних, отримання кредитів, придбання заставного майна та боргових
зобов’язань, юридична робота з фінансовими інструментами;
- Кваліфікований експерт з оцінки нерухомого та рухомого майна, у т.ч. земельних
ділянок.
- Досвід роботи з проектами форматів аутсорсинг та аутстаффінг;
- Досвід мультифункціональної роботи, включаючи але не обмежуючись прямими
обов’язками відповідно до контракту - підбір персоналу, погодження та керування
проектами по відновленню або реконструкції об’єктів нерухомості. Відбір
субпідрядників для виконання певних видів робіт.
- Вміння ведення переговорів та налаштованість на отримання результату в інтересах
компанії;
- Успішний запуск «з нуля» нових напрямків діяльності компанії, з попереднім
прорахунком ризиків; базові знання SDLC та Agile (Scrum, Kanban), ERP систем;
- Практичний досвід антикризових заходів фінансово-господарської діяльності
компаній під час зміни економічної ситуації в країні в умовах Covid-19 та в умовах
воєнного часу.
Професійний досвід:

Грудень 2017 – теперішній час Група компаній «БІІР Україна», «БІІР Проперті»
Виконавчий директор/ Юридичний радник

Обов’язки:

- Повний юридичний супровід кількох компаній з 100% іноземними інвестиціями в
України у сфері інжинірингу та операцій з нерухомим майном;
- Робота в команді досвідчених юристів, бухгалтерів, аудиторів, включаючи внутрішню
та зовнішню взаємодію;
- Спільне управління командою бухгалтерів, загальний контроль за дотриманням
основних фінансових показників, податковим плануванням, контроль витрат та
виконання бюджету, участь у прийнятті рішень при стратегічному плануванні;
- Досвід участі в процесах впровадження та сертифікації ISO;
- Придбання нерухомого майна на аукціонах системи «Прозорро» проведення Due
Diligence, юридичне супроводження та підтримка процесів придбання та здачі в оренду
об’єктів у різних регіонах України;
- Участь у створенні проектних планів, які відповідають потребам зацікавлених сторін і
клієнтів і досягають бажаних результатів у межах бюджету;
- Управління результатами роботи від сторонніх постачальників і відвідування локацій
для координації логістики доставки матеріалів, обладнання тощо;
- Практична участь у розробці системи документообігу, підготовка усіх видів юридичної
документації.

Серпень 2008 – грудень 2017 ТОВ «Консалтингова компанія «ЕКСПЕРТ»,
співзасновник та генеральний директор

Повне управління юридичною компанією з функціями здійснення експертної оцінки
майна, ведення бухгалтерського обліку та провадження аудиту, повного юридично-
аудиторського супроводу, включаючи всі операційні питання, системи управлінської
звітності та дотримання політик.

Обов’язки:

- Нагляд за впровадженням політики якості та забезпечення відповідності;
- Порівняльний аналіз юридичних і бухгалтерських послуг, послуг з податкового
консультування з компаніями – конкурентами;
- Керування усіма процесами, щоб забезпечити відповідність критеріям ефективності
рівня обслуговування, вирішення завдань з обслуговування клієнтів, надання VIP-
послуг, навчання членів команди політиці і процедурам.
- Побудова та підтримання відносини з ключовими клієнтами та партнерами;
- Безпосередня участь у виконанні робіт з експертної оцінки майна, підготування
експертних висновків
- Безпосередня участь у наданні юридичних послуг, підготуванні усіх видів
документації, участь у судових процесах, представництво інтересів клієнтів.

Июль 2003 – Июнь 2008 СБУ, офіцер

Знання мов:

English - Upper intermediate
Ukrainian, Russian - native
German – Advanced в минулому (в процесі відновлення).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: