Резюме від 17 березня 2024 PRO

Олександра

Особистий помічник, асистент, адміністратор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 12.2022 по нині (1 рік 5 місяців)
ТОВ Фронтко, Київ (IT)

Працюю з самого відкриття компанії.
Особисто займалась відкриттям ТОВ та всім що пов'язано з початком роботи нової компанії (юрист, бухгалтер, працівники, офіс та інше).
Офіційно закриваю позиції: директор, бухгалтер. Неофіційно: HR.
Усі працівники були мною знайдені та офіційно працевлаштовані.
Це невелика компанія із п'яти працівників.

Особистий помічник

з 11.2022 по 02.2024 (1 рік 3 місяці)
Особисте, Київ (Приватні особи)

Це великий досвід у дуже різних векторах життя:
- відкриття ТОВ для IT компанії та все пов'язане з цим (юрист, бухгалтер, оренда офіса, найм працівників). До тепер є директором цієї компанії.
- ведення усіх особистих справ (календар, підготовка усіх зустрічей, підготовка до свят, нагадування важливих моментів, лікарі / ТО машини / посилки з почти / квіти на свята.. і багато багато іншого)
- введення необхідних заходів для дітей керівника та його нареченої (репетитори, пошук та наймання няні, пошук нової школи, додаткове навчання, салони, відпочинок, допомога по різноманітним завданням, оплата цих заходів)
- допомога з пошуком та вибором у різних напрямках: адвокат по розлученню, університет для отримання другої вищої освіти, найкращі бригади для ремонту квартири, найкращий відпочинок по бюджету та датам, варіанти подарунків, де відремонтувати пошкодження на авто. Цей список можна писати дуже довго.
- цю строку можна назвати "прораб" - за чотири місяці в частному домі під Києвом мною було скеровано ремонт або встановлення: скважини з водою, електрики, нових вікон, застелення плитки на території, встановлення заборів, утеплення стін, встановлення сантехніки, зачистка території від сміття і т.д.
- найулюбленіше мого керівника - це спілкування з людьми з якими не подобалося розмовляти та мати справу (але було потрібно) для мого керівника.
- було дуже багато різних завдань та зроблених речей, все для того щоб у мого керівника був час на нові ідеї, підвищення свого заробітку та відпочинок.

Причина по якій я більше не його асистент, це зміни в його особистому житті. Але ми досі співпрацюємо по it-компанії де я директор.
Можу надати рекомендаційний лист.

Особистий помічник керівника

з 12.2021 по 10.2022 (10 місяців)
Міжнародна IT компанія, Дистанційно (Помічник у особистих справах)

Через війну ми не вийшли на повну, але мультизадачність була повністю присутня. Від ведення особистих трат, до доставки ліків у чарному пакеті в Банкоку.
Звільнилась через бажання працювати з українцями!

Таемний покупець, перевірка якості заходів

з 11.2019 по 02.2020 (3 місяці)
DO it WELL, Київ (Аналітика та контроль якості)

Переймала для себе нові навички

Керівник

з 03.2017 по 10.2019 (2 роки 7 місяців)
Escape Quest, Київ (Квест кімната з акторами)

Працювала з самого початку відкриття, та до закриття закладу.

Помічник

з 01.2014 по 01.2016 (2 роки)
Дизайнери Марія Проскуровська, Антон Берлінський, АннаК, Світлана Качковська и т.д., Київ (Дизайн)

Помічник дезайнерів у підготовці до ukrainian fashion week.
У Марії працювала швачкою шкіряного взуття.

Менеджер з продажу

з 07.2012 по 07.2013 (1 рік)
UST, Київ (Надання інтернет реклами)

Керівник, засновник

з 05.2012 по 02.2022 (9 років 9 місяців)
Love event, Київ, Одеса (Організація романтичних побачень та заходів)

Успішний бізнес який дав початок цій сфері в нашій країні.
Ми перші почали організовувати побачення на даху в нашій країні.
Займалась усім. Створення (дизайн) платформ для продажів, реклама, робота з партнерами з продожу товарів, дизайн заходів, закупка реквізиту, робота з партнерами локацій різних міст (більше 50-ти локацій), ребрендинг, соціальні мережі, адміністрування заходів, найм та управління персоналу і т.д.

Освіта

КРОК

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси з управління персоналом

2012, 3 місяця

Знання і навички

Користувач ПК Адміністрування заходів Управління командою Неконфліктність Комунікабельність Здатність до навчання Адміністрування офісу Ведення документації

Знання мов

  • Українська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я оптиміст по життю!
Гарний настрій, посмішка, приємне спілкування - це моя візитівка.
Швидко навчаюсь новому. Легка на підйом!)
Вважаю що головне в зростанні бізнесу - це бажання і команда.
Як частина команди, маю надію працювати з гарними людьми, з якими можна звернути гори заради досягнення мети, та зробити це с задоволенням.
Як особистий помічник, завжди на зв'язку і на стороні свого керівника, без упереджень та зайвих запитань.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: