Резюме від 22 лютого 2024 Файл

Тетяна

HR-менеджер, керівник відділу кадрів

Вік:
34 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ільчук Тетяна Валеріївна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
09.11.1989 р.н., заміжня., син 2010 р.н.
Розглядаю роботу на посаду: менеджер з персоналу, керівник відділу кадрів як у офісі так і дистанційно
2006 р. – 2011 р. Навчалась у Луцькому Національному Технічному університеті, факультет Обліку та фінансів. Магістр з обліку та аудиту.
2019 р. – 2021 р. Навчалась у Малій Академії Управління Персоналом, факультет правознавства, спеціальність «Антикорупційна діяльність» Магістр.
Досвід роботи
11.2022 – по теперішній час
ТОВ «Чікен Трейд» Пан Курчак
Посада – менеджер з персоналу ( HR manager)
• Пошук та підбір персоналу (Топ менеджмент та лінійний персонал) ( 500 працівників);
• Розробка та впровадження процесів пошуку та підбору, адаптація, навчання, внутрішнє стажування, наставництво;
• Створення кадрового резерву, аналіз плинності, моніторинг ринку праці;
• Участь в розробці положень про відділи та посадових інструкцій;
• Складання внутрішньої звітності по персоналу, а також в ЦЗ, ДПІ;
• Введення кадрового обліку персоналу, складання графіків відпусток на рік;
• Виготовлення перепусток для пересування в коменданський час;
• Ведення військового обліку;
02.2014 р. – 11.2022р.
ТОВ «Вест Петрол Маркет» WOG
Посада – провідний інспектор з кадрів, відділ кадрового адміністрування
• Кадрове адміністрування (прийом, переведення, звільнення) (500-700 працівників)
• Формування та ведення особових справ;
• Заповнення, ведення, облік трудових книжок відповідно до КЗпП України;
• Формування відпусток та відряджень;
• Підготовка та формування звітності;
• Робота з електронними лікарняними;
• Ведення та аналіз табелів обліку робочого часу;
• Ведення договорів ЦПХ, ведення карток П2;
04.2013 р. – 12.2013 р.
ТОВ «Континіум Трейд»
Посада - помічник керівника бізнесу
• Планування та організація зустрічей, корпоративних заходів;
• Ведення протоколів нарад;
• Підготовка наказів з особового складу;
• Формування та ведення архіву;
• Ведення моніторингу, аналізу та звітності на вимогу керівника.
• Вирішення адміністративно-господарських питань;
• Координація службового транспорту;
05.2009 р. – 11.2009 р.
ТОВ «Західна молочна група» КОМО
Посада - економіст, контрольно-ревізійний відділ.
• Контроль щоденних надходжень коштів від контрагентів (Весь західний та центральний регіон: Супермаркети, ФОПи, заводи);
• Контроль та аналіз дебіторської заборгованості;
• Вирішення питань з протермінованою заборгованістю;
• Аналітика проблемних контрагентів;
• Формування звітності;
Професійні навички
Впевнений користувач 1С-Бухгалтерія, пакету MS Office, M.E.Doc, Bitrix.
Посвідчення водія категорія B.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: