Резюме від 7 лютого 2024 Файл

Олександр

Директор

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Денисенко Олександр Валерійович

Регіон: Київ
Можливий переїзд: Львів
Телефон(ы): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Комерційний директор, Директор напрямку, Директор, Регіональний
директор

Ключова інформація

Ключові компетенції:
• професіонал у галузі управління процесами роздрібного та оптового продажу, управління персоналом,
зі стратегічним мисленням (управління командою 10 - 300 осіб)
• ефективний супровід процесу управління шляхом формування оперативної та достовірної
управлінської звітності, через контроль за дотриманням бюджетних нормативів та виконання фінансових
планів
• про активний лідер, орієнтований результат; не боюся труднощів, легко зустрічаю виклики, люблю
досягати мети та приводити до неї свою команду
• вмію проводити переговори; зберігаю самовладання у стресових ситуаціях, вмію відчувати людей;
надаю допомогу людям, якщо вони її потребують; люблю конкурентну боротьбу, де доводиться
знаходити нестандартні рішення
• маю високі навички у підборі та навчанні штатних та позаштатних співробітників, наставництві;
компетенція тренінгової/викладацької роботи
• маю навички розробки та проведення відкритих та корпоративних семінарів; розробки та реалізації
програм навчання співробітників
• побудова успішної команди, яка може виконувати поставлені завдання та показувати відмінний
результат
• маю успішний досвід у побудові роботи підрозділів; розвиток якісного менеджменту; досягнення
поставленої мети; підвищення ефективності бізнесу запровадженням стандартів бізнес-процесів

Досвід роботи

Директор
Гру 2020 - Лют 2022 (1 рік 3 міс)
CUDO виробнитство лофт меблів
Обов'язки:
• Вироблення стратегії розвитку підприємства (постановка планів продажів, визначення пріоритетності напрямків за рахунок
яких досягаються максимальний результат для компанії.
• Праця над продуктом (внесення пропозицій, зміни)
• Управління операційною діяльністю, Управління логістикою підприємства
• Управління системою постачання підприємства (контроль роботи з комерційними постачальником и оперативніше втручання
при порушеннях умов роботи, контроль замовлень по доцільності: ціною, кількістю та якістю продукції, что поставляється за
шкірних постачальником.
Директор
Тра 2017 - Жов 2020 (3 роки 6 міс)
ТОВ "3Д АТЕЛЬЄ"
Обов'язки:
• Формування команди, спрямованої на досягнення високих результатів;
• формування асортиментної матриці під потребу торгового майданчика;
• Вироблення стратегії розвитку підприємства (постановка планів продажу, визначення пріоритетності напрямів за рахунок яких
досягається максимальний результат для компанії).
• Робота над продуктом (внесення пропозицій щодо зміни)
• Управління операційною діяльністю, Управління логістикою підприємства

Директор по продажам
Лис 2016 - Бер 2017 (5 міс)
ТОВ "Компанія " Смартпринт "
Обов'язки:
• Формування команди націленої на Досягнення високих результатів;
• формування асортиментної матриці під потребу торгового майданчика;
• Вироблення стратегії розвитку підприємства (постановка планів продажів, визначення пріорітетності напрямків за рахунок яких
досягаються максимальний результат для компанії.
• Праця над продуктом (внесення пропозицій, зміни)
• Управління операційною діяльністю, Управління логістикою підприємства
• Управління системою постачання підприємства (контроль роботи з комерційними постачальником и оперативніше втручання
при порушеннях умов роботи, контроль замовлень по доцільності: ціною, кількістю та якістю продукції, что поставляється за
шкірних постачальником.

Комерційний директор
Кві 2016 - Сер 2016 (5 міс)
ТОВ ДелМас
FMCG
Обов'язки:
• Формування команди націленої на досягнення високих результатів;
• формування акційних перекладень;
• організація праці, контроль всіх бізнес процесів включаючи і власне виробництво.
• управління, менеджмент, комерція.
• виконання комерційного плану компанії, провидіння акційних заходів з продажу спортивного харчування.

Директор супермаркет
Лют 2015 - Січ 2016 (1 рік)
ТОВ Фудмережа Велика Кишеня
Retail
Обов'язки:
• У підпорядкуванні 190 працівників, торгова пл. 3000 м2Обов'язки:
• Формування команди націленої досягнення високих результатів;
• формування асортиментної матриці під потребу торгового майданчика;
• організація праці, контроль усіх бізнес процесів, включаючи і власне виробництво, (хлібопекарня, кондитерський цех, м'ясне та
рибне виробництво,кулінарне виробництво)
• управління, менеджмент, комерція, формування бюджету закупівель.
• виконання комерційного плану компанії, провидіння сезонних операцій

Начальник відділу
Жов 2013 - Гру 2014 (1 рік 3 міс)
АШАН
У підпорядкуванні до 100 чол.
Обов'язки:
• Підбір кадрів, організація праці, контроль, управління, менеджмент, комерція, формування бюджету закупівель.
• Робота над продуктом (внесення пропозицій щодо зміни якісних та кількісних характеристик)
• Виконання комерційного плану компанії, провидіння сезонних операцій
• Формування команди націленої досягнення високих результатів;
Директор
Бер 2011 - Жов 2013 (2 роки 8 міс)
ТОВ ДЕН – СТРОЙ ЛТД
Торгівля, мережа регіональних магазинів, кількість співробітників 356 чол.
Обов'язки:
• Вироблення стратегії розвитку підприємства (постановка планів продажу, визначення пріоритетності напрямів за рахунок яких
досягаються максимальний результат для компанії, обговорення стратегії з начальниками підрозділів, які виконуватимуть плани).
• Управління роздрібною мережею
• Контроль фінансового становища компанії (Всі питання формування бюджету).
• Робота над продуктом (внесення пропозицій щодо зміни якісних та кількісних характеристик)
• Управління операційною діяльністю, Управління логістикою підприємства
• Управління системою постачання підприємства (контроль взаємодії з постачальниками та оперативне втручання при
порушеннях умов роботи, контроль замовлень за доцільністю: ціною, кількістю та якістю продукції по кожному постачальнику,
складання графіка поставок...)
• Управління персоналом торгових точок (Впровадження стандартів, навчання, проведення тренінгів та зборів, розрахунок
навантаження та обґрунтування її, ротація персоналу між торговими точками, частковий підбір персоналу).

Освіта

Міжнародна Академія Управління Персоналом (Київ)
Економіка праці та управління персоналом Бакалавр

Володіння мовами

Українська - вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Курси менеджмента (Київ)
Організація та планування бізнес процесів, контроль та аналіз.2013 - Курс «Успішний керівник», 2013 -
«Курси менеджменту» французька школа ТОП менеджменту «GELIUS», 2014 - Курс «Підвищення
ефективності праці співробітників»

Додаткова інформація

Водійське посвідчення
категорії В,С водійський стаж 20 років

Комп’ютерні навички
Досвітчаний користувач MS/GEMA/LPP/SAP/FMS/1C,легко і швидко навчаюсь та опоную нові програми.

Особливі риски
Цілеспрямований ,правдив ,відповідальний ,комунікабельний, вмію зібрати та спрямувати команду на
досягнення цілей.

Ціль
пошук праці з гідною оплатою та перспективою кар’єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати