• PRO

Yaroslav

Call center operator, 40 000 грн

Розглядає посади:
Call center operator, Team leader call centre, Project-менеджер, Sales manager, Logistic manager, Supervisor, Tourism manager
Вид зайнятості:
повна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer service manager

з 11.2024 по нині (9 місяців)
CCIG Ukraine, Kyiv (Telecommunications and networking)

Dispatcher

з 08.2024 по 10.2024 (2 місяці)
Hugo Hunter, Dnipro (Transportation and logistics)

Agent

з 11.2019 по 02.2020 (3 місяці)
Yellow Stone, Dnipro (Consulting, accounting and auditing)

Supervisor

з 07.2019 по 08.2024 (5 років 1 місяць)
Simply Contact, Dnipro (Telecommunications and networking)

My key responsibilities were: engaging and motivating agents, managing financial issues, monitoring agents effectiveness, aiming for compliance with KPI, analyzing requests, providing feedback, and all kinds of assistance, via IT department in particular, reporting to executives, working with statistics, scheduling, tracking the onboarding period, and newbies alignment with their weekly targets, making updates, participation in the interview of the new candidates, maintaining engagement with the partners via working channels, etc.

Also, I was combining the analytic position for 10 months (October 2022-August 2023) simultaneously with supervision of the agents, it was a temporary basis involvement. My key responsibilities were: analysis of the indicators that will be our potential target when the new project launches, I've been coordinating with executives concerning the implementation of the key performance indicators (NPS, CSAT, AHT, CPH, quality) relying on the volume of the load on the project. Likewise, reports exporting was an indispensable part of my daily responsibilities via the client platform. I was doing the aforementioned task depending on the demand via the following programs: Power BI, Importer. Additionally, tracking the seamless work of the reports was included in my daily responsibilities, and if there were any errors, I was rectifying them.

Call-center operartor

з 06.2017 по 07.2018 (1 рік 1 місяць)
Tell2Tell, Дніпро (Транспорт, логістика)

Освіта

PSACEA

International economics + Management and logistics, Dnipro
Вища, з 2018 по 2023 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Friends English Club

2 years of education, from B1 to C1.

Знання і навички

  • MS Outlook
  • MS Office
  • Jira
  • Slack
  • Intercom
  • Zendesk
  • PC User
  • Confidence
  • Linux
  • Google Docs
  • Google
  • MS Power BI
  • CRM
  • MS Teams
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Продаж БАДів
  • Управління командою
  • Ділове спілкування
  • Уважність
  • Ведення CRM
  • Стресостійкість
  • User Bitrix24
  • Waze
  • Google Meet
  • Google maps
  • Sales
  • Punctuality
  • Communicability
  • Educability
  • Management of CRM

Знання мов

Англійська — просунутий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: