Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Дарія

Помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керівника

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
ТОВ "Енерджи систем груп", Киев (Енергетика)

ведення та реєстрація первинної документації;
підготовка та реєстрація договорів;
кадрове діловодство;
пошук необхідної інформації;
проведення зустрічей з клієнтами та партнерами.

Бухгалтер

з 03.2016 по 04.2020 (4 роки 1 місяць)
ТОВ "НВП "ФБМ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

підготовка комплекту первинної документації (рахунок-фактура, витратна накладна, довіреність), контроль наявності первинної документації;
підготовка та реєстрація податкових накладних;
проведення платежів в клієнт-банку;
координація коректної роботи бухгалтерських програм, виявлення та усунення несправностей, оформлення документів на оренду приміщень.

Менеджер з адміністративної діяльності

з 04.2014 по 05.2015 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Інтер гейт груп", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація діловодства, ведення первинної бухгалтерії;
ведення каси, прорахунок % від продажу та премій співробітникам, видача з/п та готівки на витратні матеріали;
координація роботи корпоративного зв'язку, витрат на бензин
підготовка пакету документів для оформлення віз, замовлення залізничних та авіаквитків;
ведення кадрового діловодства.

Спеціаліст центрального відділення банка

з 09.2013 по 12.2014 (1 рік 3 місяці)
Дельта банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

оформлення депозитів, кредитів, зарплатних, платіжних карток, відкриття поточних рахунків;
активне залучення клієнтів, продзвін існуючої бази клієнтів;
проведення крос-продажів, післяпродажне обслуговування клієнтів.

Кредитний інспектор

з 01.2013 по 08.2013 (7 місяців)
Дельта банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів щодо умов кредитування, активне залучення клієнтів на кредитування;
первинна ідентифікація клієнта, оформлення заявки;
формування кредитного портфеля, документальна звітність.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

з 10.2011 по 09.2012 (11 місяців)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Киев (Юриспруденція)

допроектне обслуговування клієнтів: підтримання та розвиток стійких та ефективних комунікацій з клієнтами;
підписання та пролонгація договорів з клієнтами.

Адміністратор клієнтської бази CRM

з 05.2009 по 09.2011 (2 роки 4 місяці)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Киев (Юриспруденція)

внесення запитів на кредитно-рейтингові звіти, надсилання звітів клієнтам, листування з клієнтами та партнерами;
забезпечення безперебійної роботи бази даних адміністрування довідників системи CRM;
консультування співробітників з питань роботи у базі даних;
впровадження нового функціоналу у програму, написання тех. завдань аутсорсингової компанії, тестування нових обробок та звітів

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2007 по 12.2008 (1 рік 7 місяців)
Експрес-офіс, Киев (Роздрібна торгівля)

активний пошук та залучення нових клієнтів, інформування клієнтів про спеціальні пропозиції, нові послуги;
контроль якості обслуговування, укладання договорів, підготовка розрахунків, контроль оплати;
відвідування спеціалізованих виставок, конференцій, семінарів;
підготовка комерційних пропозицій, проведення презентацій товарів (новинки, акції, сувенірний напрямок, розпродаж);
складання тендерної документації та участь у тендерах;
допомога в роботі відділу рекламно-сувенірної продукції.

Офіс-менеджер

з 07.2006 по 05.2007 (10 місяців)
Експрес-офіс, Киев (Роздрібна торгівля)

організація діловодства;прийом відвідувачів та розподіл телефонних дзвінків;
консультування клієнтів на початковому рівні;підготовка та відправка кореспонденції тощо, інвентаризація товару, контроль наявності необхідних рекламних матеріалів, характеристик товару;
координація підтримки офісного оснащення, прибирання приміщень, постачання води, кава/чаю/цукор, тощо).

Освіта

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості

Соціального менеджменту, Киев
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку

Секретар керівника, Київ
Середня спеціальна, з 2003 по 2004 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, "Кадровий менеджмент"

2015

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, Курси англійської мови

2012

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc MS Outlook 1С:Предприятие Работа с оргтехникой Бухгалтерский учет CRM Работа с принтером Работа с ксероксом Работа с факсом 1С ЗУП Начисление зарплаты Работа с ламинатором Користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), 1С, Медок, CRM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальність, акуратність, старанність, тактовність, дипломатичність, націленість на результат, швидко навчаюсь, гарна адаптація у новому колективі, вміння працювати в команді, хороший організатор, уважність до розрахунків, деталей; з позитивним мисленням, проактивність та з позицією «зробити можливо», здатність до ефективної комунікації (усної та письмової), здатність до аналізу та вирішення проблем, здатність розставляти пріоритети.
Мета:
Шукаю роботу в престижній компанії, що динамічно розвивається, де будуть корисні мої професійні знання, вміння, навички та досвід. Готова зробити свій внесок у просування успіху прогресивної компанії, де є можливість кар'єрного розвитку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: