Резюме від 21 грудня 2022 Файл

Володимир

Менеджер з закупівель

Вік:
37 років
Місто:
Ізяслав

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Франков Володимир Валерійович
Дата народження: 14. 05. 1987 р.
Місто: Ізяслав
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Менеджер відділу збуту
Освіта незакінчена вища:
2004 р. «Славутський областний спеціалізований ліцей-інтернат», факультет «Географія,
економіка».
2004-2007 р.р. «Тернопільський державний педагогічний університет», спеціальність: вчитель
географії та біології.
Досвід роботи:
Менеджер з продажу, торгівельний представник
2007-2008 р.р. ТОВ «Європлей» м. Київ. Обов’язки: продаж товарів для дітей, іграшок у
супермаркетах, торгівельних центрах Києва, та у спеціалізованих магазинах: «Антошка» та
«Будинок іграшок». Контроль представленості та якості викладки товару в магазинах. Збір
замовлень, документооборот( рахунки за надані послуги з подальшим підписанням актів
виконаних робіт).
2008 р. Фахівець зі збуту ТОВ «Данон Україна». Обов’язки: продаж молочної продукції. Робота з
клієнтською базою, робота з клієнтами на місцях, контроль залишків представленого товару,
формування нового замовлення, відправка його на розподільчий центр для збору та
відвантаження, контроль його подальшого виконання.
2009-2022 р.р. Менеджер відділу збуту ТОВ «Бартнік». Обов’язки: продаж продукції
бджільництва. Робота з найбільшими мережами продуктових супермаркетів України: «Метро»,
«Сільпо», «Фоззі», «Білла», «Новус», «Мегамаркет» та інші. Збір замовлень та опрацювання,
відправка їх на склад для формування відвантажень, Виписка рахунків, видаткових накладних,
транспортних накладних, декларацій якості в 1С. Формування підтвердження замовлення та
повідомлення про відвантаження на цифровому порталі замовлень. Формування маршрутів
доставки. Документооборот з клієнтами (збір підписаних видаткових накладних, заміна
видаткових накладних, підписаних актів виконаних робіт та ін.). Контроль дебеторської
заборгованості. Відрядження до місць продажу та зустрічі з клієнтами.
Професійні навички:
- Володію комп’ютером;
- Вміння користуватись офісною технікою;
- Досвід роботи з клієнтами;
- Досвід в сфері оптових та роздрібних продажів;
- Навички ведення документообігу;
- Робота в 1С.
Особисті якості:
Уважність до деталей, вміння працювати в колективі та працювати на результат, порядність.
Додаткова інформація:
2 група інвалідності, протипоказана важка фізична праця.

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: