Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Людмила

Начальник юридичного відділу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Людмила Семенюк

​ Контактна інформація
Адреса: бульвар Лесі Українки 21А, кв. 81, Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 44 роки (21.08.1979)
​ Освіта
Національний технічний університет України «КПІ», факультет права
1997 - 2003, юрист
Університет державної фіскальної служби України
2011 – 2015, кандидат юридичних наук
Додаткові сертифікати
- ТОВ «БІ СІ ЕЙ ЕКЕДЕМІ», курс «REAL PROPERTY LAW 7.0» (розпорядження земельними ділянками; будівництво: фінансування, дозвільні документи та введення об’єктів в експлуатацію; оподаткування операцій з нерухомим майном; судові спори в сфері нерухомості; антирейдерський захист нерухомості; компенсація за зруйноване чи пошкоджене майно під час війни; девелопмент нерухомості.

​ Досвід роботи
Верховна Рада України
06/2002 - 07/2007, помічник народного депутата України
Міністерство Юстиції України
07/2007 - 11/2008, працівник відділу роботи з нотаріусами України
11/2008 - 05/2009, стажування на посаду нотаріуса
Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу
03/2010 - 01/2016, приватний нотаріус
Київський міжнародний університет України
09/2016 – 05/2023 Доцент кафедри публічних та приватних юридичних дисциплін
Товариство з обмеженою відповідальністю «СП «АМП»
05/2023 – 09/2023 юрисконсульт
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВІА ВЕНЧУРС»
09/2023 – 01/2024 начальник юридичного відділу
Вміння
Знання мов
Українська мова (С2)
Російська мова- носій (C2)
Англійська мова- середній рівень(B1)
Словацька мова – середній рівень(B1)

Інші вміння
Microsoft Excel – середній рівень
Microsoft Word - експерт
Microsoft PowerPoint – середній рівень

Водійські права
група B

Професійні навики:
- знання цивільного, господарського, сімейного, трудового, земельного, корпоративного, податкового права та нотаріального процесу;
- уміння працювати із великим обсягом інформації;
- уміння вести переговори, досвід переддоговірної роботи;
- аналітичні наукові здібності, підготовка комплексних консультацій, наукових висновків;
- досконалі знання в сфері нерухомості: укладання та виконання договорів, в тому числі оренди, міни, дарування, відчуження, управління тощо;
- супровід процесу узгодження і підписання договорів оренди, придбання і відчуження нерухомості, включаючи обрання оптимальних схем купівлі нерухомості з урахуванням питань оподаткування;
- супровід інвестиційних проєктів (від узгодження умов та підписання договорів до здачі об'єкта в експлуатацію);
- проведення повного процесу переддоговірної та договірної роботи (розробка, укладання, внесення змін до господарських договорів, в тому числі підряду, поставки, купівлі-продажу тощо);
- представництво інтересів компанії в органах нотаріату, в судах, правоохоронних та інших державних органах, органах місцевого самоврядування тощо;
- здійснення моніторингу законодавства, консультування у сфері нерухомості, земельних відносин, дозвільної документації для здійснення будівельної діяльності;
- оформлення права на земельні ділянки, зміну цільового призначення;
- уміння виконувати декілька завдань одночасно;
- уміння вирішувати комплексні завдання із застосуванням норм різних галузей права, включаючи податкове право;
- робота з міжнародним податковим правом
- підготовка, аналіз та укладання договорів з клієнтами, постачальниками та партнерами;
- забезпечення виконання договірних зобов’язань сторін;
- здійснення юридичного супроводу та консультування з питань договірного права;
- ведення документації, контроль термінів та дотримання правових норм;
- вирішення конфліктних ситуацій та участь у переговорах з контрагентами;
- взаємодія з державними органами щодо реєстрації права власності та інших речових прав;
- підготовка та здійснення правової експертизи проектів наказів, інструкцій, положень, стандартів та інших актів правового характеру, що готуються на підприємстві;
- підготовка висновків з правових питань, які виникають у процесі діяльності підприємства, а також проектів документів, що надходять на відгук до підприємства;
- забезпечення методичного керівництва правовою роботою на підприємстві, роз’яснення чинного законодавства і порядок його застосування;
- участь у підготовці та укладанні колективних договорів, розробленні та реалізації заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, регулюванні соціально-трудових відносин на підприємстві;
- підготовка за участю інших підрозділів підприємства матеріалів щодо неналежного виконання з боку контрагентів підприємства своїх договірних зобов`язань для подання їх до судових органів та/або правоохоронних органів;
- забезпечення систематизованого обліку і зберігання судових справ, які перебувають у виконанні або закінчені судочинством;
- представлення інтересів підприємства в судах (у відповідності з вимогами чинного законодавства), а також у державних і громадських організаціях, установах, підприємствах всіх форм власності у процесі розгляду правових питань, здійснює організацію ведення судових справ;
- аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також практики укладання і виконання господарських договорів, розроблює пропозиції щодо усунення порушень договірної дисципліни в поставках продукції, виконанні робіт (наданні послуг), тощо;
- участь у роботі з укладення господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обґрунтованість;
- забезпечення формування, ведення та зберігання електронної бази даних договорів, внесення до останньої відповідні зміни;
- вжиття заходів щодо відшкодування збитків, заподіяних підприємству;
- участь у розробленні та здійсненні заходів щодо зміцнення договірної, фінансової і трудової дисципліни, забезпечення збереження власності підприємства;
- участь у розгляді матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення;
- забезпечення систематизованого обліку, зберігання документів, що носять юридичний характер та виникають за фактом співпраці між суб`єктами господарювання;
- вміння впроваджувати міжнародні рамкові угоди;
- реалізація міжнародних угод на практичному рівні;
- підготовка консультацій із трансферного ціноутворення, способів інвестування, особливостей оподаткування;
- вміння вибудовати систему управління підприємством.

Особисті якості:
• Відповідальність;
• Комунікабельність;
• Толерантність;
• Зваженість позиції у прийнятті рішень.

Додаткові відомості:
• Наявність статусу суб’єкту підприємницької діяльності з КВЕДом: послуги у сфері права.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: