Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Вікторія

Керівник відділу маркетингу, маркетолог проєкту, project manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу маркетингу

з 04.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Факультет-фарм" (мережа аптек), Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Керівник відділу маркетингу

з 09.2015 по 01.2023 (7 років 4 місяці)
ТОВ "Метрополія" (ТРЦ Караван), Дніпро (Нерухомість)

Менеджер з реклами

з 04.2012 по 08.2015 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Метрополія" (ТРЦ Караван), Дніпро (Нерухомість)

Менеджер зі зв'язків із громадськістю

з 04.2011 по 04.2012 (1 рік)
ТОВ «Арт Текстиль» (Мережа магазинів «Білізна»), Дніпро (Роздрібна торгівля)

Освіта

Дніпропетровський університет економіки та права

Маркетинг, Дніпро
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Диплом: Магістр

Додаткова інформація

Професійні навички:
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
- Медіа планування маркетингової активності.
- Управління маркетинг бюджетом ((NDA) млн грн в рік) – планування, погодження, контроль виконання, оптимізація, звітність.
- Створення та аналіз показників ефективності від маркетингових інвестицій (ROMI, CAC, NPS та інші)
- Аналітика конкурентного середовища на ринку, складання портрета ЦА, проведення маркетингових досліджень для вивчення потреб ЦА.
- Оформлення торгових точок продажу, формування стандартів.
- Відкриття/ребрендинг торгових точок.
- Створення пакувальних рішень для ВТМ.
- Розробка концепції маркетингових проєктів: опис, УТП, креативи тощо.
- Розробка контенту з дизайнером, фотографом, відеографом: рекламні банери, пости для публікацій у соціальних мережах та месенджерах, відео контент тощо.
- Організація розважальних заходів та акцій по стимулюванню продажів.
- Діджитал-маркетинг - поставка цілей та завдань, виставлення KPI, контроль реалізації проєктів і досягнення KPI.
- Комунікація з підрядниками - проведення тендерів, заключення договорів, контроль реалізації проєктів і досягнення KPI.
- Антикризовий менеджмент в умовах воєнного часу.
- Управління маркетинг командою – виставлення персональних KPI й планів розвитку, операційний менеджмент, розвиток команди (3-5 осіб у команді).
- Знання SMМ, Ads Manager, Photoshop.
- Здатність ефективно працювати над проєктом, віддалено, без зниження продуктивності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: