Резюме від 26 липня 2023 Файл

Александр

Фінансовий директор

Вік:
54 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта

2018р-2019р
Київський Політехнічний Інститут. Менеджмент. Управління у сфері оборонно-промислового комплексу. Магістр.
1995р -1997р
Львівський Університет “Львівська Політехніка”, бухгалтерський облік і аудит. Бухгалтер – економіст.
1986р -1992р
Львівський Політехнічний Інститут, інженерно-будівельний факультет. Інженер - будівельник
2010р
Сертифікат аудитора «А», виданий Аудиторською палатою України

2005р
Сертифікат САР, виданий Українською Асоціацією Сертифікованих бухгалтерів і аудиторів
2011р
Сертифікат, виданий Державної комісією з регулювання ринків фінансових послуг, підтверджуючий право займати посаду Члена Ради недержавного пенсійного фонду
2013р -2014р
Проходження семінарів по трансфертному ціноутворенню, які проводили аудиторські компанії першої четвірки

Досвід роботи

2020 – 2021
Перший заступник Генерального Директора Концерну Військторгсервіс
Підпорядкування
В підпорядкуванні головний офіс та 8 філіалів, 570 робітників
Обов’язки та досягнення:
Обов’язки: ∙
Впровадження бізнес-процесів, які дозволяють стабілізувати фінансовий стан Концерну, проведення його реорганізації

∙ Оперативне управління діяльністю Концерну, з метою виведення з передкризового стану і забезпечення в подальшому сталого розвитку. ∙
Відповідальність перед Генеральним Директором та перед Міністерством оборони України за виробничий, комерційний та фінансово-економічний напрямки.
∙ Вирішення організаційних проблем, що пов’язані з процесом реалізації стратегії розвитку підприємства.
Забезпечення взаємодії філій, груп фахівців та підсистем ∙ виробничої системи в цілому.
Розробка і впровадження внутрішньої системи звітності і контролю, направленої на збільшення прозорості, та впливу на ключові бізнес-процеси.
∙ Налагодження конструктивних робочих відносин з банками, перевіряючими органами, основними постачальниками і експортерами. ∙ Постійне проведення перемовин з великими кредиторами, що дозволяє підтримувати фінансову стабільність на підприємстві на час відсутності бюджетоутворюючих контрактів
30/10/2014р- 2020р
Перший заступник Генерального Директора ДП “Завод ім. Малишева”
Підпорядкування:
В підпорядкуванні 97 підрозділів (включаючи 22 виробничих цеха), 4000 робітників
Обов’язки та досягнення:
Обов’язки:
Впровадження бізнес-процесів, які дозволяють стабілізувати фінансовий стан Заводу, і перетворити його в інвестиційно привабливий об’єкт.

Оперативне управління діяльністю Заводу, з метою виведення з передкризового стану і забезпечення в подальшому сталого розвитку.
Відповідальність перед Генеральним Директором та перед ДК «УКРОБОРОНПРОМ» за виробничий, комерційний та фінансово-економічний напрямки.
Вирішення організаційних проблем, що пов’язані з процесом реалізації стратегії розвитку підприємства.
Розробка стратегічних планів на короткостроковий і довгостроковий період.
Залучення цільового фінансування на виконання зовнішньоекономічних проектів.
Оцінка ресурсозабезпечення та мінімізація витрат на виробництво продукції.
Застосування стратегії диверсифікації виробництва з врахуванням конкурентних переваг.
Забезпечення взаємодії груп фахівців та підсистем виробничої системи в цілому.
Розробка і впровадження внутрішньої системи звітності і контролю, направленої на збільшення прозорості, та впливу на ключові бізнес-процеси.
Налагодження конструктивних робочих відносин з банками, перевіряючими органами, основними постачальниками і експортерами.
Впровадження та контроль інвестиційних проектів, пов’язаних з модернізацією обладнання та проектів реконструкції.
Постійне проведення перемовин з великими кредиторами (експортерами), що дозволяє підтримувати фінансову стабільність на підприємстві на час відсутності бюджетоутворюючих контрактів

Досягнення:
Виведення Заводу з передкризового стану
Запуск виробництва, який дозволяє виконувати як експортні контракти, так і контракти для Міністерства Оборони
Залучення додаткового фінансування на підприємство, що дало можливість відновити виробництво виробів, і успішно виконувати прийняті зобов’язання.
Впровадження якісного планування руху грошових коштів, що дозволило погасити борги по заробітній платі, сплачувати поточні податки в бюджет, та стабілізувати фінансове становище на Заводі.
Суттєве підвищення соціальних стандартів.
Поліпшення умов праці людей на робочих місцях, ремонт побутових приміщень
Реновація житла в гуртожитках. Організація культурного дозвілля робочих колективів, облаштування спортивного майданчику, проведення спортивних заходів.
Перехід підприємства на міжнародні стандарти фінансової звітності, успішне проходження аудиту Державної Аудиторської служби, та комплексної документальної перевірки фіскальних органів.
20/02/2004–29/10/2014р
Керівник Департаменту Управлінського Обліку АТ «Українська автомобільна корпорація» (Київ), який складається з наступних відділів:
Підпорядкування:
Відділ методології бухгалтерського обліку.
Відділ контролю податкового обліку.
Відділ по впровадженню і підтримці ІТ систем на базі 1С (версії 7.7 – 8.2).
Відділ по впровадженню і підтримці ІТ систем на базі Аxapta (2.5-4).
Відділ по впровадженню і підтримці SAP R3.
Відділ телекомунікацій.
Відділ СКС і телефонії.
Відділ системних адміністраторів
Загалом в підпорядкуванні понад 380 осіб
Обов’язки та досягнення:
Обов’язки:
Розробка, впровадження, контроль над виконанням облікової політики на підприємствах Корпорації.
Розробка процедур документообігу.
Контроль за правильністю ведення податкового обліку на підприємствах Корпорації; автоматизація і впровадження даних процесів;
Створення, підтримка, доробка та автоматизація бізнес-процесів сервісних послуг і реалізації запасних частин на базі 1С (версії 7.7 -8.2), для дилерських підприємств Корпорації (понад 150 підприємств).
Впровадження, підтримка, доробка та автоматизація бізнес-процесів реалізації автомобілів і запасних частин на базі Axapta (версії 2.5 4), для дистриб’юторських підприємств Корпорації (7 підприємств).
впровадження, підтримка, автоматизація виробничих бізнес-процесів на базі SAP R/3 для ЗАТ «Запорізький автомобілебудівний завод».
Обслуговування комунікаційного обладнання, WAN- мереж, поштової системи Exchange.
Проектування і монтаж СКС, обслуговування АТС, конференц-залів, оргтехніки, серверного обладнання.
Методологічна підтримка в складанні індивідуальної фінансової звітності згідно з МСФО.

Досягнення:
Уніфіковано та автоматизовано бізнес-процеси понад 150 підприємств Корпорації, що призвело до зростання доходів таких підприємств на понад 25%.
Впровадження ефективного управління витратами автосервісних підприємств, автомобілебудівного заводу, що призвело до зниження витрат на понад 10%.
Впроваджено планування грошових потоків та складських запасів.
Впроваджено єдиний програмний продукт на профільних підприємствах Корпорації (більше 150 підприємств) на базі «1С Бухгалтерія 7.7».
Переведено підприємства Корпорації на ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності згідно з МСФО.
Успішне проходження аудиту за МСФО консолідованої фінансової звітності Корпорації аудиторами першої четвірки протягом 6 років.
2002р.-2004р.
Фінансовий директор СП «Автосаміт» (дилер «Тоyota»). В підпорядкуванні фінансово-економічний відділ та служба бухгалтерії.
(в підпорядкуванні 20 осіб)
Обов’язки та досягнення:
Оптимізація витрат та оподаткування

Бюджетоутворення.

Податкове планування.

Залучення фінансування, використання на практиці різноманітних фінансових інструментів: акредитиви, банківські гарантії, векселя, хеджування валютних ризиків.

Розробка ефективної звітності.

Контроль над виконанням бюджетів по центрам фінансовой відповідальності
1993р.-2002р.
Фінансовий директор, головний бухгалтер в різних торгівельних підприємствах.
(в підпорядкуванні до 100 осіб)

Основні серед них:
Компанія «Нико-Київ» – дилер «Mitsubishi Motors Україна».
Компанія «Амерікан Петролеум» (дистриб’ютор олив «Mobil» и автокосметики STP).

Додаткові професійні тренінги
Листопад 2012 «Нове в МСФО – 2013, консолідаційний пакет п’яти стандартів», академія «Делойт».
Вересень 2012 «Відстрочені податки для компанії», академія «Делойт»;
Травень 2012 «Фінанси», академія «Делойт».

Знання мов
Українська, російська - вільне володіння, англійська - intermediate

Особисті досягнення в праці
2016 рік - Відзначений почесною відзнакою ДК «УКРОБОРОНПРОМ» за «Вагомий внесок у розвиток оборонної промисловості України»
2017 рік - Нагороджений Нагрудним знаком «Знак пошани» Міністерства оборони України
2018 рік – Нагороджений Державним Орденом «За заслуги ІІІ-го ступеня»

Особисті якості

Цілеспрямований, зорієнтований на досягнення цілі, а не процесу; лідер в команді; спортивно розвинутий.

Рекомендації
Можуть бути надані на окремий запит

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: