Резюме від 21 березня 2024 Файл

Павло

Менеджер з логістики, керівник

Вік:
40 років
Місто проживання:
Стрий
Готовий працювати:
Львів, Стрий

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ВОРОБЕЦЬ ПАВЛО
Національність: українець
Дата народження: 02.09.1983
Проживаю: м. Моршин, Львівська обл., Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА
Претендую на керівну посаду в сфері логістики для перспективи та розвитку своїх професійних якостей, реалізації
потенціалу, готовий розглянути усі гідні пропозиції.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я кваліфікований спеціаліст з досвідом у сфері логістики. Здобув успішний досвід в створенні робочих процесів
(планування, аналіз, контроль), загальне розуміння митних правил і процесів роботи ланцюжка поставок та операційного
планування, знання правил ведення складського господарства, правил обліку, прийому, сортування, забезпечення
відповідних умов зберігання, знання усіх процесів роботи складу, правил безпеки при проведенні складських робіт та ін.
Маю досвід в плануванні та бюджетуванні. Володію комунікативними навички, з легкістю встановлюю контакти,
підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. Легко орієнтуюсь в великих обсягах інформації, можу
виділяти головне, робити висновки. Вмію працювати у високому темпі та вкладатися в стислі терміни. Грамотне
управління персоналом (готова стати лідером команди). Спроможний швидко зорієнтуватись та знайти вихід у складних
ситуаціях, здатність налагодити роботу колективу, швидке та чітке формування стратегій залежно від цілей та завдань.
Ініціативний, працюю на результат, та не відступаю перед труднощами. Завжди доводжу всю розпочату роботу за будь-
яких обставинах.

НАВИЧКИ
 Системний підхід до роботи  Уважність до деталей
 Навики лідерства / наставництво  Планування і самоорганізація
 Управлінські навики та координація  Структурування команд
 Вміння приймати потрібні рішення  Системний аналіз роботи
 Технічна грамотність (усна і письмова)  Вміння мислити критично
 Навички міжособистісного ділового спілкування  Успішне ведення переговорів
 Орієнтація роботи на взаємо гідний результат  Психологічна стабільність

ДОСВІД РОБОТИ
ПрАТ «ІДС Аква Сервіс»
Сфера діяльності: неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями
та тютюновими виробами
04.2019 – 10.2022 Посада: менеджер з планування
Обов’язки:
 Планування виробництва і контроль його виконання (3 заводи);
 Планування закупки таропакуючих матеріалів для забезпечення безперебійного
виробничого процесу;
 Замовлення матеріалів у постачальника та контроль їх вчасного постачання на
виробничі майданчики;
 Складання бюджету на матеріали необхідні для виробництва;
 Контроль дотримання забюджетованих витрат;
 Планування зупинки виробництва на заводах для проведення планово
профілактичних робіт;
 Контроль запасів продукції та додаткового товару на складах філій компанії;
 Планування поповнення філійних складів основною продукцією та додатковим
товаром;
 Складання бюджету на додаткові товари;
 Контроль вчасного повернення зі складів філій оборотних матеріалів;
 Забезпечення буферного запасу основної продукції та додаткового товару для
партнерів франчайзі Формування та контроль дотримання графіку відвантажень
для партнерів франчайзі;
 Замовлення додаткового товару у постачальників, розраховуючи його потребу;
 Контроль вчасних поставок від постачальників та своєчасну оплату за надані
товари.
12.2015 – 04.2019 Посада: керівник відділу логістики та перевезень
Обов’язки:
 Стратегічний напрямок розвитку компанії (логістичного відділу);
 Складання логістичних прогнозів і планів;
 Формування прогнозу обсягів та календаря поставок, узгодження обсягів та
плану поставок з постачальником;
 Проектування логістичних систем і упровадження їх на підприємстві;
 Розрахунок витрат на логістику;
 Складання бюджету на логістику та контроль його дотримання;
 Створення і впровадження логістичних інформаційних систем;
 Розробка планів закупівель: пошук постачальників, наліз умови договорів
поставок і надійність поставок;
 Формування замовлення та своєчасно розміщення їх у постачальників, постійна
взаємодія з ними;
 Аналіз виконання замовлень і результати поставок
 Забезпечення якісного і своєчасного виробництва продукції;
 Участь у розробленні і впровадженні заходів для скорочення виробничого
циклу й оптимізації витрат на виробництво;
 Планування обсягів запасів, необхідних для безперервного виробництва з
урахуванням витратної бази на зберігання й обслуговування запасів;
 Моделювання схеми управління запасами;
 Розробка методів обліку, оцінки і моделювання запасів;
 Участь в інвентаризації запасів та контролювання стану запасів;
 Оптимізація процесів переміщення ресурсів і продукції на підприємстві;
 визначення каналів розподілу;
 Забезпечення своєчасного формування документації;
 Ведення клієнтської бази;
Досягнення:
 Підвищив рентабельність роботи Компанії та відділу;
 Знайшов нові рішення для розвантаження вантажівок, що сприяло зниженню
простою на 17%;
 Допомагав директору з логістики з адмініструванням програмного забезпечення
для доставлення, що зменшило робоче навантаження на 19%;
 Укладено контракти на вигідних умовах з ключовими постачальниками.
11.2014 – 12.2015 Посада: менеджер з організації перевезень
04.2011 – 11.2014 Посада: менеджер з транспортної логістики
Обов’язки (загальні):
 Побудова та ведення логістичних маршрутів;
 Підбір перевізників виходячи з найбільш ефективних схем роботи;
 Організація внутрішніх перевезень;
 Координація та контроль переміщення товару на всіх етапах перевезення;
 Планування та відстеження графіка завантаження транспорту;
 Розрахунок вартості перевезення, аналіз і мінімізація витрат;
 Постійна робота з транспортними компаніями;
 Ведення товарно-транспортної документації;
 Складання звітів;
 Моніторинг ринку транспортних послуг.
Досягнення:
 Здобув успішний досвід роботи з перевізниками, укладання контрактів на
вигідних умовах для Компанії, організація і координування перевезень вантажів;
 Неодноразова подяка керівника Компанії за високий рівень професіоналізму та
відданості в роботі, ефективне виконання усіх посадових обов’язків, які були
покладені на високому рівні.

ОСВІТА
2014 (РІК ЗАКІНЧЕННЯ) Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім.
академіка В. Лазаряна
Спеціальність: менеджмент організацій і адміністрування

ТРЕНІНГИ
2014 – 2022 Пройшов ряд тренінгів для підвищення власної кваліфікації

ДОДАТКОВО:
Робота з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Exce, PowerPointl), 1С Підприємство 8, Outlook, Zimbra, Microsoft
Teams.
Мови: англійська – середній, українська – рідна.
Водійське посвідчення: категорія «B, С, С1», до відряджень готовий.
Особисті якості:
 Здатність знаходити, пропонувати, захищати і втілювати в життя нестандартні рішення;
 Володіння навичками ведення особистих переговорів на ТОП рівні;
 Вміння самостійно організувати робочий день для максимально продуктивної роботи;
 Націленість на результат, як власний, так і командний;
 Уміння брати відповідальність на себе і свою команду.
Захоплення: спорт (важка атлетика, плавання), читання книг, саморозвиток.
Рекомендації: готовий надати за вимогою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: