Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Олена

Менеджер з адміністративної діяльності

Вік:
49 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Титаренко Олена
Дата народження: 31 жовтня 1974
Регіон: Харків

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер з адміністративної діяльності

Ключова інформація

Великий досвід адміністративно-управлінської діяльності (біля 18 років), в тому числі в галузі
розробки внутрішньої нормативної документації; побудови, удосконалення й регламентації
бізнес-процесів; навички та досвід оперативного й стратегічного планування, керування
персоналом підрозділу (до 10 осіб), підбору та навчання персоналу, підвищення ефективності
роботи підрозділу, організації ведення ЗЕД з нуля, забезпечення договірної роботи на
підприємстві, організації діловодства (в т.ч. кадрового).

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості
бізнес-процесів)
травень 2018 - квітень 2020 (2 роки)
Веселянський І. В., ФОП (Компанія ФОРПОСТ)
IT / Послуги / Виробництво обладнання
Обов’язки: керування процесом отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, визначення індексу споживчої
лояльності (NPS), розробка внутрішньої регламентуючої документації, в т.ч. по бізнес-процесам.
Досягнення: вибудувала процес отримання й обробки зворотного зв’язку від клієнтів, а також процес визначення NPS;
упорядкувала й вивела на якісний рівень процес розробки та впровадження внутрішньої регламентуючої документації, в
т.ч. по ряду бізнес-процесів компанії.

Менеджер з адміністративної діяльності (керівник відділу якості
бізнес-процесів)
вересень 2017 - квітень 2018 (8 міс)
ТОВ НПК "ФОРПОСТ", Харків
IT / Послуги / Виробництво обладнання
Обов’язки та досягнення - див. останнє місце роботи (оскільки одна компанія)

Менеджер з адміністративної діяльності (помічник керівника)
лютий2014 - лютий 2015 (1 рік 1 міс)
Захаренко С. В, ФОП
Промисловість та Виробництво
Обов’язки: впорядкування структури і бізнес-процесів підприємства, підвищення керованості бізнесу.
Досягнення: розробила посадові інструкції для ключових співробітників, вибудувала основні бізнес-процеси й закріпила
напрацювання у внутрішній регламентуючій документації. Сприяла освоєнню підприємством планування (в т.ч.
бюджетування) як одного з інструментів керування.

Начальник юридичного відділу
листопад 2011 - березень 2013 (1 рік 5 міс)
Акта Плюс, ТОВ (Компанія TORPAL)
Промисловість та Виробництво
Обов’язки: керування діяльністю юридичного відділу та охороною підприємства.
Досягнення: впорядкувала й регламентувала діяльність підрозділу, підвищила якість юридичного обслуговування
діяльності підприємства.

Керуюча з адмін. діяльності, керівник відділу ЗЕД і договорів, керівник
юридичного відділу
вересень 2007 - листопад 2011 (4 роки 3 міс)
Коровін О. В., ФОП (Компанія TORPAL)
Промисловість та Виробництво
Обов’язки: створення бізнес-платформи, що дозволяла Компанії вести діяльність за межами українського ринку.
Досягнення: організувала ведення ЗЕД з нуля, попередньо створивши оптимальну бізнес-платформу; впорядкувала
роботу юридичного відділу в контексті ведення ЗЕД.

Більш ранній досвід роботи (у фармацевтичній галузі) не наводжу з метою не обтяження
резюме

Освіта

Харківська державна академія міського господарства (Харків)
Рік закінчення 1998
Містобудівний факультет

Володіння мовами

Російська - вільно
Українська - вище середнього

Додаткова інформація

Енергійна, відповідальна, маю високий рівень самоорганізації.
При необхідності, можливі рекомендації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: