Резюме від 19 лютого 2024 PRO

Vedika

Customer service manager

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 12.2019 по 01.2024 (4 роки 1 місяць)
IRENS, RR logistics data analyst, PEPSICO, TASKUS, tertoro logistics, Odesa (Transportation and logistics)

Освіта

odessa national medical university

General medicine, Одеса
Незакінчена вища, з 2018 по 2024 (6 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User Communicability Fast typing Conducting presentations Active sales B2B Sales Direct sales B2C Sales Google Docs Google Sheets Google Chrome Google Drive

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Російська — початковий
  • Хінді — вільно
  • Українська — початковий

Додаткова інформація

friendly and proficient english speaking person with good communication skills for best customer service, long term commitment for company and desire to learn more and advance with the time.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: