Катерина
Помічник керівника (робота з документами)
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9097472
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ПІБ: Гущин Катерина Олегівна
Контактна інформація:
тел.:[
e-mail: [
ДАТА НАРОДЖЕННЯ:
06 вересня 1996 р.
МІСЦЕ НАРОДЖЕННЯ: Україна, м. Івано –Франківськ.
ВІК: 26 років.
СІМЕЙНИЙ СТАН: не одружена, дітей немає.
НАЦІОНАЛЬНІСТЬ: українка.
ОСВІТА: повна вища освіта ( магістр).
Період навчання: вересень 2013 - грудень 2018рр.
Закінчила: Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу м. Івано-
Франківськ. Інститут інженерної механіки. Кафедра нафтогазового обладнання.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ОСВІТОЮ:
• Бакалавр (вересень 2013 - липень 2017рр.): Нафтогазова справа, (денна форма навчання).
• Магістр (вересень 2017 – грудень 2018рр): Нафтогазова інженерія та технології, (денна
форма навчання).
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА: Обладнання нафтових і газових промислів.
ДОСВІД РОБОТИ:
1. З 03.07.2019 –по теперішній час займаю посаду інженер відділу експертиз в ТОВ
«КАРПАТТЕХНОАЛЬЯНС»
• Спілкування та консультування клієнтів для вирішення їхніх питань стосовно специфіки
роботи та питань з ОП;
• Допомога керівнику відділу (написання звітів, та отримання документів у електронному чи
паперовому вигляді і тд.)
• Складання договорів щодо співпраці, узгоджування та розрахунок вартості згідно чинного
законодавства України та актів виконаних робіт по закінченню термінів інспектування.
• Ведення архіву документів згідно «Правил організації діловодства та архівного зберігання
документів у державних органах…»
• підготовка документів на підпис;
2. З 03.04.2018- 01.07.2019 р.– займала посаду касира пункту надання фінансових послуг філії
№12 ТОВ «ПОСТ ФІНАНС» (тепер ТОВ NovaPay)
• Ведення фінансових операцій з готівкою та безготівкою .
• Формування щоденних, місячних та квартальних звітів згідно політики підприємства та
законодавства України.
• прийом готівки з банку, а також підготовка документів та грошей до інкасації.
Про себе:
ОСОБИСТІІ ЯКОСТІ: Доброзичливість, відповідальність, працьовитість,
комунікабельність, акуратність, порядність, цілеспрямованість, самостійність.
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ: самодисципліна, організованість, здатність до навчання,
пунктуальність, вміння працювати в команді, вміння працювати з конфіденційною
інформацією, а також зберігати комерційну таємницю.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- знання базових освітніх предметів нафтогазового справи;
- уміння працювати з базовими програмами MSOffice (Excel, PowerPoint,Word);
- виконання окремих доручень керівника;
- навички складання різних звітів, юридичних документів;
Додаткова інформація:
Посвідчення водія категорія В;
Англійська мова –А1-А2-базовий, В1-в процесі навчання.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, діловод, асистент, помічник керівника
Івано-Франківськ
Секретар, помічник керівника, асистент, адміністратор
Івано-Франківськ, Коломия
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, діловод, секретар
15000 грн, Івано-Франківськ
Помічник керівника, асистент, секретар
4000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Івано-Франківськ