Резюме від 27 квітня 2024 PRO

Тетяна

Керівник міжрегіонального управління, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Вишневе (Київська обл.)
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого

з 03.2011 по нині (13 років 2 місяці)
АТ КБ "ПриватБанк", Вишневе (Фінанси, банки, страхування)

✓ Понад 12-річний досвід роботи у банківській сфері.
✓ 8-річний досвід на керівній посаді.
✓ Досвід створення з нуля та запуску банківських послуг та операцій у
сегменті PREMIUM.
✓ Залучення зарплатних проектів
✓ Успішний досвід реалізації банківських продуктів і послуг.
✓ Глибокі знання банківської системи, розуміння особливостей роботи
банку з представниками бізнесу.
✓Практичний досвід залучення та утримання VIP-клієнтів банку,
підвищення рівня їх обслуговування.
✓ Досвід у забезпеченні виконання планів продажу банківських продуктів
та виконанням KPI.
✓ Навички активного продажу, проведення переговорів та презентацій
✓ Досвід налагодження взаємодії з внутрішніми службами банку.
✓ Досвідчений користувач ПК та операційних систем банку.

◼ Управління відділом
◼ Створення нових сегментів (клубів)
◼ Приймання та аналіз документів
◼ Продаж банківських продуктів
◼ Основи діловодства
◼ Виконання бюджету
◼ Основи фінансового моніторингу
◼ Системи Банк-Клієнт
◼ Підвищення рівня обслуговування
◼ Основи страхування
◼ Залучення нових клієнтів
◼ Обслуговування клієнтів (VIP)
◼ Збільшення прибутковості
◼ Пошук пріоритетних напрямків
◼ Виконання планів продажу (КРІ)
◼ Взаємодія з внутрішніми службами банку

➢ Організаційні навички
➢ Комунікативність
➢ Вміння працювати в команді
➢ Здатність до швидкого навчання
➢ Вміння зацікавити та залучити клієнта
➢ Досвід роботи з VIP-клiєнтами
➢ Володіння інструментами продажів

Освіта

Харківській національний автомобільно-дорожній універсітет

Управління та бізнесу, Харків
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet CRM Документообіг Приват24

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

АТ КБ «ПРИВАТБАНК», м. Вишневе 2011 – донині Заступник керівника відділення 12.02.2015 – донині
з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів
• Здійснюю організаційну роботу щодо забезпечення роботи керівника та відділу з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів.
• Займаюся діловодством щодо забезпечення роботи керівника відділення з обслуговування індивідуальних VIP-клієнтів.
• Контролюю процеси надання банківських послуг VIP-клієнтам відділення та здійснення банківських операцій.
• 3абезпечую регулярні комунікації та підтримую відносини з клієнтами з метою збереження їх лояльності до банку.
• Здійснюю обліково-аналітичну роботу щодо роботи відділення.
• Виконую вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик- менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів (одержаних злочинним шляхом), фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення тощо.

Провідний фахівець 01.09.2013 – 12.02.2015
по обслуговуванню індивідуальних VIP-клієнтів
• Організувала роботу з діючими та потенційними клієнтами для збільшення обсягів продажу банківських продуктів.
• Надавала банківські послуги VIP-клієнтам банку та проводила персональний супровід щодо їх банківських операцій.
• Організувала роботу з діючими та потенційними клієнтами для збільшення обсягів продажу банківських продуктів.
• Здійснювала відкриття банківських рахунків у PREMIUM-сегменті.
• Забезпечила стабільне виконання бюджетних показників.
• Залучила нових клієнтів Premium-класу.
• Покращила банківський сервіс для постійних клієнтів.
• Забезпечила персональний сервіс та супровід VIP-клієнтам.
• Організувала продажі банківських продуктів VIP-клієнтам.
• Збільшила обсяги продажів страхових полісів (ОСЦПВ, страхування нерухомості, життя).
• Забезпечила належне ведення поточних рахунків, депозитів фізичних осіб.
• Забезпечила виконання плану продажів відділенням.

Старший спеціаліст 01.07.2013 – 01.09.2013 по обслуговуванню індивідуальних VIP-клієнтів (бізнес- обслуговування)
• Забезпечила виконання показників згідно з встановлених KPI.
• Здійснювала продаж банківських продуктів та послуг VIP-клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування: консультування,
перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.
• Забезпечила правильне та точне введення даних клієнтів у базі
даних банку.
• Дотримувалася вимог щодо стандартів та рівня якості
обслуговування клієнтів, які затверджені банком.
• Своєчасно та належним чином виконувала розпорядження
керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей
та завдань.
• Працювала у напрямку пошуку потенційних клієнтів.
• Здійснювала роботу з постійними клієнтами, направлену
на максимальне задоволення їх потреб та підтримку довгострокової
співпраці.
• Пройшла корпоративні тренінги щодо продуктів та послуг банку.
• Забезпечила дотримання комерційної таємниці та нерозголошення
конфіденційної інформації.
Провідний фахівець з 10.06.2013 – 01.07.2013
індивідуального бізнесу відділення
• Розробила індивідуальні системи роботи з представниками бізнесу.
• Складала обов'язкову звітність щодо роботи провідного фахівця
відділення.
• Консультувала клієнтів (осіб-підприємців).
• Залучала нових корпоративних клієнтів для їх комплексного
обслуговування.
• Збільшила обсяги продажу банківських продуктів для малого та
середнього бізнесу на понад 30%.
Старший фінансовий консультант 10.07.2012 – 10.06.2013
з продажу послуг GOLD-клубу
• Залучила клієнтів на обслуговування в Gold-клуб.
• Збільшила обсяг продажів карт класу Gold на 40%.
• Здійснювала залучення коштів клієнтів на депозитні вклади,
відповідно до встановлених нормативів.
• Забезпечила охоплення клієнтів Gold-клубу обов'язковими
додатковими послугами: Приват-24, Mobile-banking, People.Net.
• Збільшила обсяги продажів банківських продуктів за напрямками: Авто в кредит, Іпотека, VIP-обслуговування та інших по cross-
selling.
• Забезпечила якісне обслуговування клієнтів Gold-клубу.
• Надавала персональну допомогу у вирішенні питань та проблем у
процесі обслуговування клієнтів.
• Здійснювала постійний моніторинг простроченої та проблемної
заборгованості, передавала дані до служби безпеки банку. Фінансовий консультант 15.03.2011 – 10.07.2012
з продажу послуг GOLD-клубу
• Забезпечила розширення клієнтської бази.
• Уклала договори надання банківських послуг та договори
кредитування з ФОП та юридичними особами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: