• PRO

Инна

Адміністратор, менеджер з продажу, асистент, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент менеджера з продажу реклами

з 05.2011 по 05.2022 (11 років)
РА «Робота Плюс Успіх», Киев (ЗМІ, медіа)

Продаж рекламної площі;
Пошук клієнтів та підтримка довгострокових відносин з ними;
Оформлення документації та звітності.

Бухгалтер

з 05.2010 по 08.2011 (1 рік 3 місяці)
ТОВ „Холодотех” (торгівля)

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, економічний

Економічний факультет, Київ
Вища, з 2008 по 2009 (1 рік 4 місяці)

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мітленко Інна Володимирівна
Дата народження: 10.07.1986 р.
Адреса проживання: м. Київ, вул. Райдужна 45 кв. 14
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: не одружена.
Освіті: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, економічний факультет. Отримано диплом магістра за фахом облік і аудит.
Досвід роботи:

2018 рік - до 2022 рік РА «Робота Плюс Успіх» менеджер з продажу реклами
2011рік – 2018 рік РА «Робота Плюс» асистент менеджера з продажу реклами

Основніобов’язки:
•Продаж рекламної площі;
•Пошук клієнтів та підтримка довгострокових відносин з ними;
•Оформлення документації та звітності.

2010 рік – ТОВ „Холодотех”, бухгалтер.
2009 – 2010 роки– ТОВ „Маркет „Люкс”, бухгалтер.
2007 – 2008 роки – ДП „Національна кінематека України”, заступник головного бухгалтера.
Основні обов’язки:
-Збирання, обробка первинних документів;
-Оформлення звітів (комунальний податок, збір за геологорозвідувальні роботи, збір з власників транспортних засобів, збір за використання водних ресурсів, податок на землю, збір за забруднення навколишнього середовища, ПДВ (кредит));
-Ведення обліку товарів та основних засобів;
-Відображення обліку затрат від основної діяльності;
-Здійснення банківських та касових операцій, робота з клієнт-банком;
-Оформлення авансових звітів.

Додаткові навички:
-володію спеціалізованими бухгалтерськими програмами (1С: бухгалтерія 7.7, 8.1, Клієнт - банк), пакетом Microsoft Office;
-права водія категорії „В”.
Особисті якості: відповідальність, організованість, акуратність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: