Резюме від 15 січня 2024 Файл

Олена

Економіст, спеціаліст з тендерів

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДУХНОВСЬКА ОЛЕНА
Дата народження:22 Жовтня 1980
Регіон:Київ, Біла церква
Телефон (и):[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заробітна плата:від 25 000 грн.
Навички та досягнення

Досвід роботи у сфері публічних закупівель 5 років.
Сертифікат про успішне проходження тестування для підтвердження рівня знань у сфері публічних закупівель. Знання Закону України "Про публічні закупівлі". Знання документообігу, досвід роботи з документами (створення, редагування, ведення реєстрів, впорядкування та зшивання). Досвід роботи з пакетом офісних програм MS Office (Word, Exсel, Power Point), інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою. Робота з офісною технікою: принтер, сканер, копіювальний апарат. Досвід індивідуальної та командної роботи.

Досвід роботи
Фахівець з публічних закупівель (Уповноважена особа)
жовтень 2023 -дотепер
КНП «КЛ №15»
Документальне супроводження процесу закупівель;
Підготовка документів та інформації про закупівлю, передбачених вимогами законодавства у сфері публічних закупівель;
Проведення повного циклу від оголошення тендера до укладання договору, робота з тендерними майданчиками системи ProZorro.
Надання консультацій з питань, пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель;
Моніторинг змін чинного законодавства України у сфері публічних закупівель;
Формування і оприлюднення річного плану закупівель товарів, робіт і послуг та змін до нього;
Складання протоколів уповноваженої особи на всіх стадіях закупівельного процесу з урахуванням вимог чинного законодавства;
Перевірка істотних умов проектів договорів про закупівлю на відповідність чинному законодавству у сфері публічних закупівель та змісту пропозицій учасників;
Підготовка проектів відповідей та документів на запити контролюючих та правоохоронних органів, а також органу оскарження з питань пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель;
Підготовка проектів відповідей на заяви, скарги та інші звернення юридичних та фізичних осіб з питань публічних закпівель;

Економіст, завідувач сектору грудень 2022 – жовтень 2023
УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого
АПК (Агропромисловий комплекс)
Управління сектором планово-економічної роботи.
Планування бюджету на рік.
Підготовка кошторису, плану використання бюджетних коштів та внесення змін до них для подання до міністерства та казначейства.
Підготовка зведених показників по філіях.
Розподіл асигнувань.
Участь у підготовці бюджетного запиту.
Аналіз фактичних видатків. Контроль цільового використання бюджетних коштів та надходжень коштів спеціального фонду. Моніторинг стану та змін основних фінансових показників на предмет дотримання плану доходів та витрат, аналіз виявлених відхилень. Складання штатного розпису та змін до нього. Розрахунок нормативної чисельності.
Економічні показники (планування, аналіз,виконання). Підготовка звітності та інформації по економічній роботі.
Облік договірної роботи в межах затвердженого фінансового плану.
Планування і визначення потреби в товарах, роботах і послугах, що плануються закуповуватися.
Ведення договірної роботи - підготовка документів для укладення договорів, укладення договорів на поставку товарів, надання послуг та додаткових угод до них.
Контроль за раціональним використанням грошових коштів на заробітну плату.
Участь у впровадженні програми KBS.
Листування з контрагентами.
Звітність на запит керівництва. Інші завдання керівництва.
Економіст з договірної роботи, фахівець із закупівель
червень 2022 – грудень 2022
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква
Державний сектор, Міноборони
Облік та планування потреби, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», у забезпеченні в/ч та установ МОУ.
Узагальнення заявок на потребу в комунальних послугах та енергоносіях, забезпечення меблями та квартирним майном від в/ч та установ МОУ, визначення потреби кошторисних призначень по КЕКВ для забезпечення ефективного використання коштів.
Розробка тендерної документації на проведення закупівель, аналіз та оцінка цінових пропозицій учасників торгів, укладення договорів за результатами закупівлі.
Складання протоколів Уповноваженої особи.
Формування звітів за результатами проведених процедур закупівель, укладеним договорам.
Ведення договірної роботи - підготовка документів для укладення договорів, укладення договорів (на поставку товарів, надання послуг, відшкодування комунальних послуг) та додаткових угод до них.
Облік комунальних витрат по КЕКВ, дебіторської та кредиторської заборгованості перед постачальниками, контроль спожитих послуг та оплати за використання.
Складання щомісячного та щоквартального звіту про стан споживання та використання комунальних послуг та енергоносіїв.
Погодження актів виконаних робіт (надання послуг), накладних у керівництва.
Щоквартальна звірка з постачальниками.
Листування з постачальниками, в/ч та організаціями МОУ. Підготовка запитів на надання інформації. Підготовка матеріалів для розгляду спірних питань у судовому порядку.
Діловод
лютий 2021 – листопад 2021
Гребінківська селищна рада
(Державний сектор. ОМС)
Забезпечення документообігу органів місцевого самоврядування.
Створення, належне оформлення та облікування проєктів нормативних документів органів місцевого самоврядування.
Складання листів, службових записок, довідок та інших документів.
Робота із готовими документами.
Сортування опрацьованих документів, підготовка до зберігання. Опрацювання запитів, видача та сканування документів за запитами.
Підготовка відповіді на запити, листи. Ведення протоколів зборів, нарад, засідань сесії та виконавчого комітету.
Виконання доручень керівника.
Економіст планово-договірного відділу. Секретар тендерного комітету. січень 2018 - лютий 2021
УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого, Дослідницьке
(Державний сектор \, АПК)
Підготовка пакету документів (тендерна документація, оголошення про закупівлю, проєкти договорів) для здійснення державних закупівель через систему ProZorro.
Проведення повного циклу від оголошення тендера до укладання договору, робота з тендерними майданчиками системи ProZorro.
Складання протоколів тендерного комітету на всіх стадіях закупівельного процесу з урахуванням вимог чинного законодавства.
Контроль своєчасного підписання тендерних договорів. Складання та публікація річного плану.
Ведення та контроль документообігу. Реєстрація договорів. Складання штатного розкладу та всі необхідні для нього розрахунки. Участь у процесі бюджетування, план/факт аналіз.
Доведення планових показників керівництву.
Підготовка договорів, актів виконаних послуг тощо. Контроль над їх виконанням.
Вибірка за надходженням коштів за договорами. Формування та ведення архіву договорів підприємства. Складання табелю робочого часу працівників відділу.
Касир банку
Грудень 2016 - Січень 2017
Ощадбанк, Васильківське відділення
Прийом усіх видів платежів, прийом та видача коштів, оформлення касових та банківських документів, здійснення грошових переказів.
Диспетчер автотранспорту
Січень 2013 - Червень 2016
Філія Васильківська ДЕД ДП Київоблавтодор
Оформлення, видача та прийом подорожніх листів, реєстрація та оформлення дорожньої документації, формування звітів та іншої технічної документації.
Освіта

Білоцерківський національний аграрний університет (Біла Церква) рік закінчення 2024
Економічний факультет. Спеціальність - публічне управління та адміністрування. Студентка 5 курсу заочного відділення.
Київський транспортно-економічний коледж. (Київ) рік закінчення 2002
Організація перевезень та управління на автотранспорті. Ступінь освіти - молодший бакалавр.
Володіння мовами

Українська – рідна. Можу проходити співбесіду на цій мові Англійська – зі словником.
Курси, тренінги, сертифікати

Навчальний семінар з публічних закупівель: авторський практикум Ярослави Дубрової « Публічні закупівлі в умовах воєнного стану: практичні рішення у когнітивному просторі», 2022 рік
Інститут економічних досліджень(Біла Церква) ,2020 рік
Курс підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель
Інститут економічних досліджень(Біла Церква) 2018 рік, Курс навчання у сфері публічних закупівель
Додаткова інформація

Комп'ютерні навички
Користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox та електронна пошта.
Особисті якості
Відповідальність, уважність, чесність,порядність,дисциплінованість, доброзичливість, неконфліктність; прагнення постійно розвиватися.
Вміння працювати в колективі; швидке навчання, засвоєння нових знань, набуття нових навичок.
Грамотно пишу та розмовляю, маю розвинутий словниковий запас.
Доброзичливо та врівноважено ставлюся до колег по роботі.
Відповідально ставлюся до своїх робочих обов'язків, працюю сумлінно та добросовісно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: