Резюме від 30 січня 2024 PRO

Anthony

Customer Service, Technical support specialist

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical support specialist

з 01.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
Microsoft/Upwork, Дистанційно (IT)

Supporting global Microsoft Consumers in issues related to Windows and Office 365; Providing Solutions to IT tickets, which come in through emails, chat, phone calls, and formal requests using Windows and Office 365 troubleshooting tools; Administration, support, and configuration of MS Windows and Office 365 clients; Ensuring deliverables meets the SLA;

Information technology specialist

з 09.2014 по нині (9 років 8 місяців)
Frelancer / World Wide, Дистанційно (IT)

Installing and configuring computer hardware, software, systems, networks, printers and scanners. Monitoring and maintaining computer systems and networks. Responding in a timely manner to service issues and requests. Providing technical support across the globe (this may be in person, the phone or email).

Освіта

Yaba College of Technology

Computer Science
Середня спеціальна, з 2015 по 2021 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Education USA, Junior Cloud Engineer

2022, 3 months

Знання і навички

MS Office Technical support Work with clients Troubleshooting Emotional intelligence

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

I love coding and cyber security

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: