Катерина
Бухгалтер
- Місто проживання:
- Запоріжжя
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9184818
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Бухгалтер
Повна зайнятість/неповна зайнятість/віддалена робота
Досвід роботи в ЗЕД, роздрібній торгівлі, виробництві,
неприбуткових підприємствах (ГО, ОСББ)
ПДВ, акциз, робота із РРО/ПРРО,
загальна/спрощена сис-ми оподаткування, неприбутковість
Контактна інформація:
тел. [
Дата народження:
17.07.1992 р. (30 років)
м. Запоріжжя
Освіта:
2007 – 2011 – ПВНЗ «Запорізький комерційний коледж», спеціальність – правознавство, кваліфікація –
юрист;
2014 – 2016 – Коледж «Класичного приватного університету», спеціальність – бухгалтерський облік,
кваліфікація – молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку;
2016 – 2019 – Класичний приватний університет, напрям підготовки – «Облік і аудит», кваліфікація –
ступінь вищої освіти бакалавр.
Досвід професійної та трудової діяльності:
2017 – по останній час, надання аутсорсингових послуг з ведення бухгалтерського обліку, на даний час
на обліку знаходяться компанії з різними напрямками діяльності та формами власності, серед яких
виробничі підприємства, поліграфічні підприємства, підприємства громадського харчування,
неприбуткові організації, тощо, регулярні консультації приватних підприємців.
2017, ФОП, мережа магазинів одягу (5 торгових точок) – єдиний бухгалтер, бухгалтер-матеріаліст
облік товарів у роздрібній торгівлі;
проведення інвентаризацій;
кадровий облік;
2016, (співпраця продовжена в форматі надання аутсорсингових послуг з ведення бухгалтерського
обліку) ТОВ «Видавництво «Кругозір», єдиний бухгалтер
Посадові обов'язки:
ведення фінансових, матеріальних, виробничих, господарських розрахунків та балансів;
облік коштів, фондів, продукції, товарів, матеріалів, реєстрація витрат на виробництво продукції
чи надання послуг;
співпраця з митними, податковими, казначейськими органами, торговельними,
посередницькими організаціями та іншими клієнтами;
нарахування заробітної плати, переказ коштів за виконані роботи, інші розрахунки з
працівниками, громадянами та юридичними особами за встановленими нормами відповідно до чинного
господарського законодавства;
кадровий облік.
2015 – 2016, ТОВ «НВО «УКРПРОМЕКОЛОГІЯ» - помічник керівника, головного бухгалтера, офіс-
менеджер
Посадові обов'язки:
• оформлення та ведення первинної документації
• контроль вхідної/вихідної кореспонденції, архівування
• організація відряджень персоналу
• забезпечення працездатності офісу
• підбір персоналу, проведення первинних співбесід
• підготовка документів, матеріалів необхідних для керівників, головного бухгалтера, виконання
доручень
2013 – 2015, ТОВ «НВП «ХІМПРОММЕТ» - помічник керівника, головного бухгалтера, офіс-менеджер
Посадові обов'язки:
• оформлення та ведення первинної документації
• контроль вхідної/вихідної кореспонденції, архівування
• платежі через с-му Клієнт-Банк
• організація відряджень персоналу
• забезпечення працездатності офісу, складу, лабораторії, виробництва
• підбір персоналу, проведення первинних співбесід
• підготовка документів, матеріалів необхідних для керівників, головного бухгалтера, виконання
доручень
2011 – 2012 – ТОВ «Бонум-К» - рекламіст
Посадові обов'язки:
• підготовка комерційних пропозицій, листів, проведення переговорів, ділових зустрічей
• укладання договорів
• рекламна підтримка
• спілкування із партнерами за тел. та при зустрічі, презентація видання
• ведення корпоративного сайту
• проведення промо-акцій
• замовлення сувенірної, брендованої продукції
• проведення первинних співбесід на відкриті вакансії
• створення промокоманди
2011 – ТОВ «Конкурент» - рекламіст
Компанія була офіційним дилером порталу Ргоm.uа, після закінчення співпраці з компанією, самостійна
робота з порталом (до 2013 р): ведення напрацьованої клієнтської бази та її розширення, наповнення
сайтів клієнтів контентом (статті/фото/відео).
Посадові обов'язки:
• активний пошук партнерів, робота з постійними клієнтами
• підготовка комерційних пропозицій, листів, проведення переговорів, ділових зустрічей
• контроль розміщення реклами у виданні та на сайті
• ведення клієнтської бази
• укладання договорів
• участь у виставках
• спілкування із клієнтами (телефон, особисті зустрічі), презентація продукту
• робота в СРМ-системі
• створення та підготовка контенту: новин, тематичних статей, графічних та аудіовізуальних
матеріалів
• оптимізація сайтів клієнтів для пошукових систем
Професійні навички та знання:
- Windows, MS Office та ін. - досвідчений користувач;
- 1С 7, 8, BAS, BAF - досвідчений користувач;
- M.E.Doc, Арт Звіт, Соната, електронний кабінет платника податків, державні реєстри - досвідчений
користувач.
Особистісні якості:
Прагнення до професійного зросту та самовдосконалення, відповідальність, навченість,
комунікабельність, цілеспрямованість, творчий підхід до вирішення проблем, аналітичний склад
розуму, ініціативність.
Додаткова інформація:
Маю власне авто, водійське посвідчення категорії В.
Схожі кандидати
Молодший бухгалтер
Дистанційно, Київ
Бухгалтер
25000 грн, Дистанційно
Бухгалтер
Дистанційно
Экономист, бухгалтер, аналитик, финансист
25000 грн, Дистанційно, Одеса
Фінансист-аналітик, бухгалтер
Дистанційно
Бухгалтер
10000 грн, Дистанційно, Харків