Резюме від 30 березня 2023 Файл

Светлана

Менеджер по продажам

Вік:
28 років
Місто:
Ізмаїл

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НЕДБАЙ СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА

Дата народження: 21.05.1996
Місто: Ізмаїл
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: заміщення вакантної посади менеджера з кредитування, кредитного спеціаліста
Освіта:
– вересень 2014 р. – червень 2018 р., Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність «Історія. Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
– вересень 2018 р. – січень 2020 р., Ізмаїльський державний гуманітарний університет , спеціальність «Середня освіта», диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання).
– жовтень 2018 р. - січень 2019 – Галацький університет «Дунеря де Жос» (Румунія), магістр. Незакінчена вчена ступінь.
– жовтень 2020 р. – Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність “Історія. Середня освіта”, аспірант
Додаткова освіта:
липень – грудень 2018 р. – Курси англійської мови, «Лінгвоцентр» м. Одесса.
.
Досвід роботи:
Власниця манікюрної студії SNT beauty
липень 2017 р. – грудень 2019 р.
Функціональні обов’язки:
– контроль роботи персоналу;
– відбір кадрів та стажування спеціалістів;
– забезпечення персоналу усіма необхідними матеріалами для роботи , а, також, забезпечення усіма необхвдними умовами задля комфортної праці;
– правове забезпечення діяльності студії;
Менеджер з кредитування
червень 2020 і на сьогоднішний день. ТОВ “ЦФР”, компанія “Кредит Маркет”
Функціональні обов’язки:
– надання консультаційних послуг та проведення роз' яснювальної роботи щодо правил та умов користування продуктами Товариства;
– використання шляхів залучення нових клієтів;
– робота з партнерами та організаціями:
– формування документації відповідно внутрішніх правил, контроль вчасної відправки КС, заяв та ін. документів;
Професійні навички:
– володію комп’ютером : MS Office (Word, Exсel, Power Point,), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,), графічними редакторами (PhotoShop CS2, CS3).
– навички ведення договірної роботи;
– уміння проводити переговори;
– Знання мов: українська, російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан:незаміжня
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.

Хобі: написання наукових статей, спорт, художня література та психологія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: