• Файл

Олексій

Начальник відділу постачання

Розглядає посади:
Начальник відділу постачання, Менеджер з закупівель
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РАДІОНОВ ОЛЕКСІЙ

Сімейний стан: одружений, двоє дітей.
Місто проживання: м. Дніпро, готовий до переїзду та відряджень.
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вища освіта: Дніпропетровський Гірський Інститут, спеціальність
«Екологія» (1989-1995).

Шукаю можливість застосування свого професійного досвіду на посаді комерційного
директора, директора з логістики, директора філії, керівника відділу закупівель.

Мої професійні навички:
- Понад 20 років на керівних позиціях, з них 7 років ТОП-менеджером у наступних сферах
бізнесу: FMCG, HoReCa;
- Досвід управління командою (понад 50 осіб);
- Досвід розробки систем мотивації та KPI;
- Досвід створення з нульового циклу відділу постачання;
- Досвід відкриття та управління філією, складами;
- Досвід відкриття та адміністрування торговельною мережею (15 точок), а також створення
мережі партнерів-представництв;
- Досвід виведення на ринок нових ТМ товарів;
- Досвід створення з нульового циклу та управління комерційною службою;
- Ціноутворення всього асортименту (SCU 5000);
- Організація та управління транспортною та складською логістикою, досвід координації
роботи понад 5 складів компанії;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, управління великими
фінансовими потоками;
- Підбір персоналу.

Досвід роботи:
ПП «Office Cafe» (кейтеринг промислових підприємств та офісів)
Посада: керівник відділу постачання та служби доставки.
Період: 2021-2022
Досяг сумарної економії 25% у місячному бюджеті закупівель шляхом пошуку та підписання
договорів з новими постачальниками.
Кількість порцій гарячих обідів зросла зі 150 до 700 щоденно внаслідок залучення нових
клієнтів.
Обов'язки:
- Організація, набір, навчання персоналу, створення та управління роботою відділу.
- Моніторинг ринку постачальників продуктів та напоїв для виробництва, проведення
тендерів, укладання договорів, забезпечення безперервної наявності необхідних продуктів
та витратних матеріалів на складі підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Складання звітності.

ТОВ «ТЛ», (роздрібна торгівля)
Посада: регіональний менеджер з розвитку (у підпорядкуванні 30 співробітників)
Період: 2020-2021
Обов'язки:
- Відкриття мережі роздрібних магазинів.
- Пошук приміщень, укладання договорів оренди.
- Відкриття торгових точок.
- Адміністрація мережі роздрібних торгових точок (15 тт).
- Підбір та навчання персоналу.
- Проведення ревізій.
- Складання звітності.

ТОВ «Екофуд» (постачання продуктів харчування у школи, лікувальні заклади, дитсадки)
Період: 2018-2019
Посада: комерційний директор.
Обов'язки:
- Отримав досвід створення з «нуля» та управління комерційною службою.
- Моніторинг ринку постачальників продуктів та напоїв для потреб замовників, проведення
тендерів, укладення договорів, забезпечення неперервної наявності необхідних продуктів
та витратних матеріалів на складі підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Складання звітності.

ТОВ «Росінтер Україна» (HoReCa)
Посада: керівник відділу постачання.
Період: 2004-2013
Обов'язки:
- Організація, набір, навчання персоналу, створення та управління роботою відділу.
- Моніторинг ринку постачальників проф. обладнання, посуду, витратних матеріалів,
продуктів та напоїв для трьох (азійський, європейської та американської концепції)
ресторанів, проведення тендерів, укладання договорів, забезпечення безперервної
наявності необхідних продуктів та витратних матеріалів на складах підприємства.
- Контроль кредиторської заборгованості підприємства.
- Аналітика діяльності та звітність центральному офісу (м. Київ та іноземним інвесторам).
- Організація та контроль складського господарства (навчання та контроль правильного
товарообігу.
- Розміщення товарів на складах (FoodSafety), контроль товарного та документообігу між
підприємством та головним офісом.

Закрите акціонерне товариство ТД «Гермес»
Посада: комерційний директор.
Період: 2002-2004
Обов'язки:
- Створення та управління роботою комерційної служби (у підпорядкуванні: відділ
закупівель та маркетингу, відділ продажу, каса, склад).
- Ціноутворення всього асортименту.
- Розробка мотивації персоналу.
- Формування товарного портфеля підприємства.
- Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості підприємства.
- Набір та навчання персоналу.
- Створення відділу продажів.
- Розробка маршрутів для торгових представників та транспорту по місту.
- Отримав досвід відкриття, адміністрування мережею роздрібних алкомаркетів, а також
створення мережі партнерів-представництв для просування алкогольної продукції, що
імпортується (виробництва Молдови та Італії).
- Управління штатом понад 50 співробітників.

ТОВ «РЕНЕС ЛТД»
Посада: заступник директора з відкриття та роботи з філіями.
Період: 2001-2002
Обов'язки:
- Відкриття, планування, контроль виконання та аналіз фінансово-господарської діяльності
філій у трьох містах.
- Контроль товаро- та документообігу між філією та головним підприємством.
- Функції адміністрування.
- Розробка маршрутів для транспорту.
- Досвід відкриття філії з «нуля».

ТОВ «РЕНЕС ЛТД»
Посада: начальник відділу постачання та логістики.
Період: 1998-2001
Обов'язки:
- Планування та аналіз роботи відділу.
- Ціноутворення всього асортименту.
- Розробка мотивації персоналу.
- Формування товарного портфеля, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.
- Спілкування з понад 150 (щомісячно) постачальниками.
- Мав у прямому підпорядкуванні – 15 співробітників, 7 складів та філій.

Додаткова інформація:
- Досвідчений користувач: Windows, Word, Excel, Internet, комплекс 1С, Alpha (Oracle)
Сrunchtime (аналог Warehouse).
- Ліцензії: закордонний паспорт, водійське посвідчення категорії «ВС».
- Особисті якості: маю навички комунікації, вмію налагоджувати стосунки з людьми.працюю
в умовах багатозадачності, націленість на результат, системний підхід, здатність відповідати,
вміння створювати ефективну команду та керувати нею, порядність, пунктуальність.
Отримую задоволення від пізнання нового та вирішення складних завдань.
- Захоплення: спорт (баскетбол, біг), знаходжуся в фізичній формі, що сприяє повній віддачі в
роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: