Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Артур

Керівник маркетингового відділу

Вік:
25 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

CMO
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
artkingod telegram:@artkingodcmo
Артур Новосельцев [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Резюме на посаду
Chief Marketing Of cer
Керівник відділу маркетинга

Важливий вступ
Якщо коротко резюмувати
• Я закриваю потреби напряму контекстної реклами. До керівництва відділом я
працював з Google Ads і продовжую працювати з цим чудовим сервісом. У Вас не буде
необхідності наймати окрему людину на цей напрямок, як і платити мені щось
додатково.
• Я маю великий досвід у підборі необхідних мені людей та підрядників. Всі співбесіди
завжди проводжу сам і вкрай акуратно підходжу до виконавців, з якими мені
доведеться працювати і добиватися результату. Також я маю контакти фахівців на
будь-які завдання: від створення пачки креативів до реалізації наскрізної аналітики.
• Я вибудовую зрозумілу щоденну, щотижневу та щомісячну звітності, і це перше, що я
роблю на посаді. Напевно, безглуздо писати про це в резюме на посаду керівника
відділу маркетингу, але мені хочеться, щоб цей пункт був одним із перших, що Ви
прочитаєте про мене.

Кейси
А ось і мої кейси
«КИТ Групп» — найбільша мережа обміну валют в Україні.
«Мой Зубной» — найбільша мережа стоматологій у східній Європі (цей кейс також
доступний на сайті агентства).

А досвід роботи на наступній сторінці
Пролистайте, будь ласка, нижче
fi
CMO
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
artkingod telegram:@artkingodcmo
Артур Новосельцев [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи — Chief Marketing Of cer

Серпень 2021 р. - Лютий 2022 р. — Chief Marketing Officer
EVA CRAFT (роздрібна торгівля)
• Розробка маркетингової стратегії, планів та цілей на півроку.
• Підбір, курування та контроль виконавців (співбесіду кожного кандидата та підрядника
проводив особисто я).
• Налаштування та оптимізація контекстної реклами в Google Ads.
• Постановка завдань та контроль виконання за такими напрямками:
1. Facebook Ads;
2. SMM;
3. SERM.
• Побудова конверсійних воронок як у Google Analytics, так і в CRM-системі amoCRM
(Kommo).
• Розробка та A/B тестування різних офферів для підвищення конверсії як реклами, так і
посадкової сторінки.
• Дороблення та A/B тестування скрипту КЦ для підвищення конверсії вхідних та
вихідних дзвінків (у тісній співпраці з керівником КЦ).
• Побудова зрозумілої звітності про діяльність усієї команди.

Січень 2020 р. - Січень 2021 р. — Chief Marketing Officer
Підлоги та Двері (роздрібна торгівля)
• Розробка маркетингової стратегії, планів та цілей на календарний рік.
• Підбір, курування та контроль виконавців (співбесіди з прийому до штату проводив
особисто я).
• Налаштування та оптимізація контекстної реклами в Google Ads.
• Постановка завдань та контроль виконання за такими напрямками:
1. Facebook Ads;
2. SEO;
3. SMM;
4. SERM.
• Побудова конверсійних воронок як у Google Analytics (у деяких випадках також в
Яндекс.Метрика), так і в CRM-системі Bitrix24.
• Дороблення та A/B тестування скрипту КЦ для підвищення конверсії вхідних та
вихідних дзвінків (у тісній співпраці з керівником КЦ).
• Побудова зрозумілої звітності про діяльність усієї команди.
fi
CMO
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
artkingod telegram:@artkingodcmo
Артур Новосельцев [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи — Middle PPC-фахівець

Березень 2019 р. - Грудень 2019 р. — Middle PPC-фахівець
КІТ Груп (фінанси)
• Оцінка конкурентів у 12 містах України.
• Оцінка 15 сайтів та написання найдокладнішого ТЗ щодо їх доопрацювання.
• Розробка стратегії просування по 12 містах України з абсолютного нуля, включаючи
просування сірої тематики обміну криптовалюти.
• Налаштування цілей на 15 сайтів за допомогою Google Tag Manager.
• Планування рекламних бюджетів по кожному з 15 сайтів у 12 містах України.
• Розподіл обов'язків щодо створення та налаштування контекстної реклами між Middle
PPC та Junior PCC.
• Повне курування та супровід проекту.
• Детальна та зрозуміла звітність перед керівництвом.

Вересень 2018 р. - Березень 2019 р. — Middle PPC-фахівець
Prodvizhenie (digital-агентство)
• Оцінка та аудит сайту кожного клієнта агентства.
• Планування рекламного бюджету клієнтів.
• Фінансова оцінка проекту за вартістю та строками виконання робіт.
• Налаштування контекстної реклами в Google Ads, Bing Ads та Яндекс.Директ.
• Розподіл обов'язків між Middle PPC та Junior PCC.
• Повне курування та супровід кожного проекту.
• Зрозуміла та детальна звітність перед кожним клієнтом, а також перед керівництвом.
• Навчання рекрутера до рівня Junior-фахівця з абсолютного нуля.
CMO
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
artkingod telegram:@artkingodcmo
Артур Новосельцев [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи — Junior PPC-фахівець

Лютий 2018 - Вересень 2018 - Junior PPC-фахівець
Webline Promotion (digital-агентство)
• Збір, редагування та кластеризація семантичного ядра у Планувальнику ключових слів
Google та Яндекс.Wordstat.
• Створення оголошень для контекстної реклами у пошукових кампаніях Google Ads та
Яндекс.Директ.
• Створення розширень для пошукових оголошень у Google Ads та Яндекс.Директ.
• Створення рекламних оголошень у контекстно-медійній мережі Google (КМС) та
рекламній мережі Яндекс (РСЯ).
• Налаштування ремаркетингу (Google Ads) та ретаргетингу (Яндекс.Директ).
• Налаштування та оптимізація реклами в додатках Google Ads Editor та Яндекс.Директ
Коммандер.
• Відстеження показників та складання звітів у Google Analytics та Яндекс.Метрика.
• Налаштування цілей та збирання списків аудиторій у Google Analytics та
Яндекс.Метрика.
• Загальна оптимізація всіх рекламних кампаній на основі даних, отриманих із
аналітичних систем та відділу продажів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: