Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Оля

Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер малого підприємства імпортера (оптова торгівля)

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Святопетрівське
Готовий працювати:
Вишневе (Київська обл.), Київ, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Карпенко Ольга Григорівна

Адреса: Бучанський р-н (К-Свят.р-н.), с. Святопетрівське
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рік народження: 1980. 43 роки. Заміжня.

Досвід роботи:
Липень 2023- березень 2024 Заступник головного бухгалтера виробничої компанії резидента Дія Сіті.
Липень 2017 - травень 2022 Бухгалтер в компанії імпортера та експортера плівки та клейових матеріалів для дверних та меблевих виробників ТОВ "Інтердекор". Робота на всіх ділянках бухгалтерського обліку. Імпорт, не велика кількість експорту, валютні операції. Організація та впровадження серійного обліку товарів. Податковий облік.
Детальна інформація по обов'язкам:
Розрахункові операції -платіжні доручення вхідні, вихідні в національній та іноземних валютах, збір та відправка документів для купівлі валюти та надходження коштів на валютний рахунок. Завантаження та проведення в 1С 8.3 УТП. Оплата зарплатного проекту, податків та зборів, добових.
Операції з продажу- оформлення та контроль договорів, специфікацій до них та замовлень. Виписка рахунків, видаткових накладних, ТТН до кожного відвантаження, податкових накладних, інвойсів, пакувальних листів, CMR, накладних на повернення товарів ( в т.ч. листи від покупців на повернення, додаткові угоди, акти браку). Ведення реєстру оригіналів завірених первинних документів. Підписання актів звіряння кожного кварталу, за необхідності щомісячно. Документальне оформлення щомісячних безкоштовно наданих зразків товару потенційним чи постійним клієнтам.
Операції з постачання - оформлення та контроль договорів, проведення в базі вхідних рахунків, оприбуткування матеріалів та різних видів отриманих послуг. Пошук авто та підготовка документів для міжнародного перевезення. Контроль від моменту завантаження в країні нерезидента до моменту розмитнення. Оприбуткування імпортного товару (послуг), як на платній основі так і без оплатній: робота з Інвойсами, Проформами, МД, аркушами коригування до МД, CMR, довідками, актами виконаних робіт від перевізників, актами на брокерські послуги та терміналу; актами виконаних робіт від нерезидента. Проведення Кредит-нот, оформлення бухгалтерських довідок. Контроль кредиторської заборгованості.
Облік товарів та запасів- контроль залишків, оформлення браку та списання; щоденна перевірка реалізації товарів не нижче собівартості; щоквартальна інвентаризація товарних запасів (накази, протоколи комісій, порівняльні відомості, описи, списання нестач, оприбуткування лишків, податкові зобов'язання); щомісячне списання матеріалів, в т.ч. ПММ (зі складанням подорожніх листів на два службових легкових автомобіля).
Облік ОЗ- оприбуткування, оформлення наказів та введення в експлуатацію ОЗ, МНМА. Переміщення, оформлення протоколу комісії при їх списанні. Прийняття до обліку НМА. Передача МШП в експлуатацію та їх списання.
Податковий облік - виписка податкових накладних (в т.ч. зведених та компенсуючих податкових зобов'язань), розрахунків коригування до них та їх реєстрація в ЄРПН через Fredo-zvit; завантаження в 1С та проведення вхідних ПН та РК. Контроль ліміту, поповнення ПДВ рахунку. Підготовка даних для формування Податкової декларації з ПДВ.
Операції з підзвітними особами- відкриття карткових рахунків; оформлення наказів, кошторисів на відрядження по Україні та закордон; оформлення та проведення авансових звітів з відрядження, купівлі матеріалів.
Кадровий облік - прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення, різного роду накази, штатний розпис, табелювання.
Розрахунки за виплатами працівникам - перевірка нарахування ЗП, контроль наявності підписаних наказів на преміювання, розрахункових відомостей, бух.довідок для розрахунку середньої під час відрядження працівників, лікарняних, розрахунків під час щорічних відпусток. Контроль надходження коштів від ФСС та їх виплати працівникам.
Управлінський облік - організація та впровадження серійного товарного обліку. Змінено реалізацію товарів відповідно до замовлень та резервів товару. Подача різноманітних управлінських звітів, в т.ч. виведення фінансового результату ще до настання дати подання фінансового звіту в державні органи.
Маю теоретичні знання з об'єднаної звітності Д1, 4ДФ, Д5, Фінансового звіту 1-м,2-м, Податкової декларації з податку на прибуток.

Січень 2013- квітень 2017 Бухгалтер в компанії імпортера ковбасної оболонки. Ведення ділянки 281, 361,6811, 631, 3711, 632, 3771, 6412 (6442, 6432) в 1С УТП 8.3. Іншими словами облік товару, робота з МД, Інвойсами, CMR, розрахунки з постачальниками та покупцями, проведення платіжних доручень вхідних та вихідних, передача в підзвіт, списання товару, реєстрація податкових зобов’язань в програмі M.E.Doc., проведення вхідних податковий накладних в 1С(податковий кредит), облік транспортно-експедиційних витрат.
Вересень 2010р.-жовтень 2012р. Менеджер по роботі з клієнтами в будівельному магазині МастерОК.
Обов’язки- обслуговування клієнтів по безготівковому розрахунку. Виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, коригування. Звірка оборотів та ПДВ. Контроль дебіторської заборгованості. Складання реєстрів ВН та ПН. Оформлення заявок по інтернет-магазину, та контроль подальшого їх виконання, включаючи доставку до покупця. Виконання функцій адміністратора магазину. Замовлення канцелярських товарів.
З вересня 2008р. Менеджер, помічник керівника відділу інструментів в будівельному супермаркеті МастерОК.
Обов’язки - Співпраця з постачальниками, замовлення товару, оприбуткування товару, націнка, контроль цінової політики, акти звірок, контроль заборгованості, нарахування оплати постачальникам, формування накладних на повернення. Адміністративна робота по відділу.
З березня 2007р. Бухгалтер приватної фірми, мережа будівельних магазинів. Обов'зки- Ведення обліку товару, каса, інвентаризації.
З березня 2005р. Бухгалтер ПФ Анжіо(мережа буд.магазинів)
Обов'язки- обслуговування клієнтів по безготівковому розрахунку.
Виписка рахунків, видаткових, податкових накладних. Оприбуткування товару, інвентаризація ТМЦ.

Освіта
2018-2020 р. ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Спеціальність «Облік і оподаткування». Ступінь магістр.

2002-2003р. КНЕУ.Спеціалізація: маркетинговий менеджмент. Ступінь- магістр.
1998-2002р. Київський національний економічний університет.
Спеціалізація : маркетолог. Ступінь- бакалавр.

Знання : MS Office, BAF Corp, 1С УТП 8.3, 1C 8.3 Бухгалтерія, «M.E.Doc», Fredo звіт, електронний кабінет, кабінет митних органів, кабінет пенсійного фонду, клієнт банк, онлайн банкінг.

Якості.
1. Вимогливість до себе та до інших.
2. Доводжу справи до логічного кінця.

Індивідуальні особливості.

1. Зорова пам'ять. Вміння запам'ятовувати необхідну інформацію і в необхідний момент її згадати.
2. Посидючість.
3. Досить висока ступінь відповідальності.
4. Вміння якісно виконувати монотонну і однотипну роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: