Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Артем

Управлінець

Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Басмаджан Артем Керопович
Дата та місце народження: 26.02.1967 р., м. Київ
Місце проживання: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1984-1990 р.р. – Київський інститут народного господарства ім. Д.С. Коротченко, спеціальність «економіка та соціологія праці» (КНЕУ)

Листопад 2018 р. – січень 2023 р. – заст. Директора з логістики ТОВ «Бастон Консалтинг Груп» - оптова торгівля фармакологічною продукцією – у контакті та підпорядкуванні – 50 співробітників
- виконання прямих функціональних обов'язків у складській та транспортній логістиці;
- виконання обов'язків завідуючого складом;
- забезпечення щоденного функціонування підприємства.
Причина пошуку роботи – підприємство з кінця грудня 2022 р. перебуває у вимушеному простої
Вересень 2013 р.- грудень 2015 р. – виконавчий директор компанії «Арт Вуд Паркет» виробництво та реалізація підлогового покриття з елітних сортів деревини - в контакті та підпорядкуванні 30 працівників
Причина звільнення – за власним бажанням
- фінансове планування та бюджетування діяльності спрямування;
- участь в організації виробництва та збуту продукції підприємства;
- розробка та впровадження систем мотивації персоналу, внутрішнього документообігу, укладання договорів, інструкцій, наказів, розпоряджень та ін;
- проведення заходів щодо забезпечення економічної безпеки підприємства;
- поточні обов'язки щодо підтримки господарської діяльності підприємства.
Лютий 2012 р. – серпень 2013 р. – директор ТОВ «Фінансова компанія «Зеніт» - у підпорядкуванні та контакті – 3 співробітники
Причина звільнення – закінчення контракту
- інвестиційна діяльність;
- факторингові операції, операції з цінними паперами;
- досудове та судове врегулювання майнових, господарських спорів.
Жовтень 2008 р. – грудень 2011 р. - заст. директора, директор консалтингової фірми «Смартагро» (консалтинг та управління інвестиціями в торгівлю, АПК) – у підпорядкуванні та контакті -15 співробітників
Причина звільнення – за власним бажанням
Функціональні обов'язки:
- розробка та реалізація інвестиційних проектів;
- консалтинг у галузі управління активами підприємств;
- організація виробництва та збуту продукції (мін. Добрива «Смартагро»).
Лютий 2007 р. – вересень 2008 р. – заступник голови правління, в.о. голови правління Державної акціонерної компанії «Українські поліметали» (видобуток золота та рідкісноземельних металів) – у підпорядкуванні та контакті – 200 співробітників
Причина звільнення – закінчення контракту
Функціональні обов'язки:
- Участь у плануванні діяльності підприємства;
- Розробка інвестиційних проектів;
- поточні обов'язки щодо підтримки виробничої діяльності підприємства;
- досудове та судове врегулювання майнових, господарських спорів.
Серпень 2004 р. – грудень 2006 р. – керівник напрямку - Національної дистриб'юторської компанії компанії «Інтерком», ТМ «Цитрус» (оптовий та дрібнооптовий продаж мобільних телефонів та IТ-аксесуарів провідних брендів на всій території України) – у підпорядкуванні та контакті – близько 500 співробітників
Причина звільнення – закінчення контракту
Функціональні обов'язки:
- участь у реорганізації підприємства;
- відкриття філій оптової торгівлі у регіонах України (Львів, Харків, Донецьк, Сімферополь, Київ, Одеса, Запоріжжя);
- виконання плану продажу мобільних телефонів та IT-аксесуарів провідних брендів;
- участь у підборі ключового персоналу філій;
- фінансове планування та бюджетування діяльності напрямку;
- організація продажу, логістики на всій території України;
- розробка та впровадження систем мотивації персоналу, внутрішнього документообігу, укладання договорів, інструкцій, наказів, розпоряджень та ін.
Серпень 1990 р. – вересень 2004 р. – робота на різних відповідальних посадах на українських підприємствах
Набутий попередній досвід:
- вміння працювати в команді;
- участь у реорганізації та управлінні великою дистриб'юторською компанією;
- участь у формуванні каналів збуту продукції (послуг), організації продажів у сегменті В2В та В2С;
- транспортна та складська логістика по всій території України з використанням власного транспорту компаній та служб доставки;
- організація складського господарства;
- розробка та впровадження: - організаційних структур компаній різних напрямів, - бізнес-процесів, - алгоритмів взаємодії між підрозділами;
- участь у підборі спеціалістів різних напрямків;
- адміністрування підприємств;
- створення підприємств, філій з «нуля» з подальшим їх виведенням на рентабельні показники діяльності;
- знання основ страхової та банківської справи, операцій з нерухомістю, логістики;
- оцінка, розробка та реалізація інвестиційних проектів та інше.

Додаткова інформація:
- впевнений користувач ПК;
- водійські права категорії В";
- українська, російська мови - вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами