• PRO

Анна

Менеджер проєкту, дизайнер інтер'єру, 50 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер проєкту, дизайнер інтер'єру, Менеджер з постачання, Регіональний керівник, Директор філії, Керівник будівельного проєкту, Керівник відділу, Дизайнер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник фінансово-економічного відділу

з 01.2023 по нині (2 роки 7 місяців)
Мʼясопереробна компанія, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Аналіз рентабельності, доходів/витрат, EBITDA, маржі;
- консолідація та контроль план/факт показників компанії та проектах;
-Стандартізація обліку: звʼязок між управлінським і бухгалтерським обліком;
- Формування бухгалтерської та управлінської звітності;
- ведення кадрового обліку;
- робота з програмами кредитування, взаємодія з банками, підготовка документів,
- Оптимізація управлінського обліку, впровадженння нових технологій.
- управління та координація підлеглих спеціалістів.

Виконавчий директор

з 11.2017 по 04.2022 (4 роки 5 місяців)
Dsgroup, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Аналіз ринку попиту та пропозиції;
- Систематичні відвідування виставочних заходів, в т.ч. Isaloni, з метою відстеження нових дизайнерських рішень та тенденцій в галузі меблів та оформлення приміщень. - Пошук та укладання договорів з постачальниками та виробниками меблів;
- Розробка меблевих моделей фасадів згідно з тенденціями, у сприянні з технологами виробництва.
- Робота з ключовими клієнтами, заключення договорів.
- Підбір матеріалів, меблів, та складання кошторису за дизайн-проектом дизайнера;
- Формування замовлень та розміщення на виробництвах;
- Організація та контроль логістики на всіх етапах проходження вантажів.
- Контроль робіт по монтажу корпусних меблів.
- Ведення соцмереж для підтримання іміджової реклами;
- Робота у клієнт-банку
- Робота в 1с торгівля (закриваючі документи із закупівлі та реалізації товарів, рознесення виписок з банку)
- Систематизація документації та підготовка даних для податкової звітності;

Комерційний директор

з 01.2015 по 09.2017 (2 роки 8 місяців)
Мережа салонів «Панга-Панга», Дніпро (Роздрібна торгівля)

-Планування та контроль всіх фінансових потоків організації;
- складання та аналіз щомісячних та річних звітів фінансової діяльності підприємства; -Розробка планів розвитку підприємства з розрахунками економічних періодів окупності та точки беззбитковості спрямування;
- Повній цикл відкриття нових салонів (пошук приміщення, укладання договорів та всієї документації щодо організації роботі, розробка та погодження дизайн проектів по оформленню приміщення, підбір матеріалів, контроль ремонтних робіт, організація урочистих відкриттів).
-Пошук та підбір персоналу, розробка системи мотівації:
Навчання ключових співробітників;
Контроль навчання та адаптації менеджерів середньої ланки;
Впровадження CRM bitrix24
-Пошук та укладання договорів з постачальниками:
Аналіз купівельного попиту за методом роботі з crm систем та вивчення актуальних тенденцій у сфері оздоблювальних матеріалів;
-Розробка асортиментного ряду відповідно до аналізу наповненості ринку та вигідних умов співробітництва від постачальників;
-Складання товарної матриці та аналіз у взаємодії з відділом закупівель;
- Організація заходів (з нагоди відкриття салону, систематичних навчань для дизайнерів)
- Складання планів продажів і контроль їх виконання;
-Ведення ключових клієнтів;
- Розробка рекламних компаній: Узгодження і доопрацювання макетів зовнішньої рекламі, оформлення салонів і роздавального матеріалу у взаємодії з графічнім дизайнером)
-Аналіз ефективності рекламних каналів .
- робота з юридичним відділом по претензійним зверненням.

Директор магазина

з 10.2013 по 01.2015 (1 рік 3 місяці)
Мережа салонів «Панга-Панга», Дніпро (Роздрібна торгівля)

-Забезпечення виконання планових показників магазину;
-Проведення переговорів з ключовими клієнтами та заключення договорів; - Робота з роздрібними клієнтами в торгівельному залі;
- Підготовка внутрішньої звітності;
-пошук та навчання персоналу;
- Проведення інвентаризації складських запасів;
- Взаємодія з відділом логістики, контроль відвантажень зі складу товарів.

-робота з касою, та касовою звітністю; - робота в 1с торгівля.

Продавець-консультант

з 05.2013 по 10.2013 (5 місяців)
Мережа салонів «Панга-Панга», Дистанційно (Роздрібна торгівля)

- Консультація покупців і допомога з вибором товарів; - Повне ведення роздрібних клієнтів;
- Робота в 1с Торгівля;
- Виконання плану продаж;
- Забезпечення порядку в торгівельному залі.

Керівник відділу по обслуговуванню клієнтів малого та середнього бізнесу

з 06.2011 по 09.2012 (1 рік 3 місяці)
ПАО КБ «ПриватБанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

встановлення контактів та залучення на обслуговування бізнес клієнтів;
- підтримка відносин з діючими бізнес-клієнтами, збільшення клієнтської бази,
збільшення дохідності клієнтського портфелю, виконання бізнес плану;
- продаж банківських продуктів (розрахунки, депозити, кредити\мікрокредити, зарплатні проекти, і т.п.);
-виконання планів продаж

Спеціаліст РІП

з 08.2008 по 06.2011 (2 роки 10 місяців)
ПАО КБ «ПриватБанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами по оформленню споживчих кредитів на точках магазинів – партнерів COMFY;
- Перевірка на справжність документів клієнта;
- Передача документів по вкладеним угодам, в архіви банку;
- Виконання плану продаж по основним кредитним продуктам та продуктах крос-селінгу.

Освіта

Верхньодніпроский коледж ВкДДАУ

Бухгалтер, Верхньодніпровськ
Середня спеціальна, з 2005 по 2008 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дизайн інтерʼєру

2024, 1 рік

Знання і навички

  • ArchiCAD
  • Autodesk 3ds Max
  • Організованість
  • Adobe Photoshop
  • Дизайн інтерʼєру

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навички:
- Знання специфіки роздрібних та гуртових продажів на всіх етапах, від виконавця до керівництва.
- Досвід розробки стратегії і плану розвитку підприємства.
- Складання фінансового планування та бюджету компанії на рік з дробленням
поквартально для більш детального його контролю.
- Впевнена робота зі складськими запасами, аналіз їх ефективної роботи,
обертання в певній період.
- Навички управління людьми;
- Вдалий досвід побудови ефективної команди.
- Здатність приймати складні рішення.


Особисті якості: Відповідальна; подобається шукати щось нове і розширювати свій горизонт і компанії; Організаторські здібності,; Життєрадісна ; Ціную дружню і сильну команду, бо результат завжди за силою єднання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: