Резюме від 15 лютого 2023 Файл

Раїна

Фахівець із закупівель

Вік:
32 роки
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гільфанова Раїна Ільсурівна

Бажана посада: Спеціаліст із закупівель та підготовки тендерної документації
Бажаний рівень доходу: 25 000 грн.

Дата народження: 01 листопада 1991 р.
Проживання: м. Бровари
Готова до відряджень.

Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Знання та навички:
Робота з різними видами документації (договори, рахунки, угоди, комерційні пропозиції);
Робота з великими обсягами інформації;
Ведення переговорів із клієнтами та постачальниками;
Уважність, комунікабельність, стресостійкість, дисциплінованість, відповідальність, акуратність, організаторські здібності. Прагну до професійного зростання.

Освіта:
2018 р. Центр інтенсивного навчання «ІнтерКоло», м. Харків
Пройдено розширений курс «Бухгалтерський та податковий облік для початківців» + 1С бухгалтерія 8.2, 8.3, сертифікат.
2016 р. УІПА (Українська інженерно-педагогічна академія), м. Харків
Спеціальність: «Професійна освіта. Економіка», вища освіта, диплом спеціаліста.
2014 р. УІПА (Українська інженерно-педагогічна академія), м. Харків
Спеціальність: «Професійна освіта. Комп'ютерні технології», вища освіта, диплом магістра.
2013 р. . УІПА (Українська інженерно-педагогічна академія), м. Харків
Спеціальність: «Професійна освіта. Автоматизовані системи управління промисловими установками», вища освіта, диплом бакалавра.
2009 р. Професійно-технічне училище №35, м. Овруч
Спеціальність: «Конторський службовець, бухгалтерія. Оператор ПК», професійно-технічна освіта, диплом молодшого спеціаліста.

Досвід роботи:
09.2020 р.–теперішній час Фахівець відділу тендерного забезпечення
ТОВ «Броварський алюмінієвий завод», м. Бровари
Проведення тендерів на закупівлю ТМЦ, робіт та послуг, планових та позапланових закупівель на тендерному майданчику Smarttender.biz;
Уточнення технічних вимог у замовника;
Консолідування інформації;
Оформлення результатів тендеру;
Ведення переговорів з постачальниками та підрядними організаціями;
Укладання договорів, специфікацій, додаткових угод із постачальниками та контроль за виконанням договірних зобов’язань сторін;
Участь у підготовці матеріалів для вирішення питань, що стосуються тендерної документації;
Участь в розробці регламенту та положень, щодо проведення тендерних процедур;
Запит зразків у постачальників;
Проведення тестування зразків із замовником.
04.2017 р.–06.2020 р. Спеціаліст із закупівель, бухгалтер
ГО «Проліска» (https://proliska.org/), м. Харків
Сфера діяльності організації: неприбуткова організація, підтримка мирного населення поблизу лінії розмежування
Пошук та проведення переговорів із постачальниками та підрядниками для проведення закупівель за стандартами міжнародних організацій;
Проведення тендерів, складання комерційних пропозицій, укладання договорів, оформлення рахунків, актів;
Ведення первинної документації;
Підготовка звітів;
Ведення кадрового документообігу, розрахунок та виплата заробітної плати;
Проведення інвентаризацій;
Моніторинг роботи працівників.
01.2015 р.–07.2016 р. Головний інспектор
Державна податкова інспекція (http://zt.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/114142.html), м. Овруч
Сфера діяльності: дотримання законодавства з питань оподаткування
Проведення перевірок підприємств та організацій у секторі повернення ПДВ;
Підготовка документів для проведення перевірок;
Підготовка звітів, щодо результатів перевірок.
08.2013 р.–08.2014 р. Інспектор деканату
Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків
Сфера діяльності: надання послуг освіти
• Введення баз;
• Складання та видача документації з навчального процесу;
• Комунікація з викладацьким складом та студентами.

Додаткова інформація:
Впевнений користувач ПК, MS Office, Internet. Робота в 1С:8.2, 8.3. Робота в програмах для подачі електроної звітності. Робота в клієнт-банках. Грамотне усне та письмове мовлення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: