Резюме від 27 березня 2023 PRO

Лідія

Адміністратор ЦНАП, спеціаліст відділу кадрів, архівіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

з 01.2016 по 02.2022 (6 років 1 місяць)
Центр надання адміністративних послуг, Олешки (Державні організації)

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання

Адміністратор ЦНАП, спеціаліст відділу кадрів, архівіст

з 07.2002 по 01.2013 (10 років 6 місяців)
районна державна адміністрація, Олешки (Державні організації)

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок. Підбір персоналу, прийняття, звільнення, переведення, створення кадрового резерву, робота з документами. Упорядкування документів підприємств, установ, організацій. Складання номенклатур справ, описів справ постійного, тимчасового зберігання, описів справ з особового складу. Прийняття документів постійного строку зберігання на зберігання до архіву. Прошивання документів.

Освіта

Херсонський державний технічний університет

Спеціаліст з виробництва натуральних волокон, Херсон
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Виготовлення ниток для виробництва постільної білизни, рушників і т.д.

Додаткова освіта та сертифікати

Херсонський центр підвищення кваліфікації

2013, 2 неділі, 2014 2 неділі, 2015 3 неділі

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Достатній рівень. 20 років роботи в держслужбі

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Переселенець з Херсонщини. Шукаю роботу за сумісництвом, так як на даний час перебуваю на простої. 26 років пропрацювала на державній службі і в органах місцевого самоврядування. Спеціаліст архівного відділу 10 років. Займалась складанням номенклатур справ, описів справ постійного зберігання та з особового складу. Працювала з підприємствами, установами, організаціями по відбору, обробці документів та прийняттю на зберігання до архівного відділу. Спеціаліст, завідувач сектора управління персоналом 3,5 роки. Займалась підбором персоналу, атестацією та щорічною оцінкою спеціалістів. Складання кадрового резерву, звітність і т.д. Останнє місце роботи адміністратор Центру надання адміністративних послуг з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання. Де і по цей час рахуюся на роботі. Проживаю в м. Біла Церква. Згодна працювати в межах області.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: